пасат б3
1.8 ми
ABS
92г
Има ли датчик за температура на входящия въздух?
Ако е да. Къде се намира, как се проверява дали работи коректно.
Проблемът е всяка сутрин след като запаля, докато загрее колата пуши яко черно. Оборти почват да падата и стигар до 200-300(все едно се дави). След като загрее няма проблеми. Това го прави зимата. Лятото - не.
Карам на газ колата. Паля я на бензин. За две седници харчи около 15 литра бензин само от палене сутрин и вечер(по 1 път за 4-5 мин) през останалото време се пали на газ.
Нови свещи, кабели, датчика на охладителната течност, ламбдат работи .
Четох много и различни теми и не знам какво да правя.



пасат б3: температурен датчик за въздух? + Проблеми сутрин..
- jigsaw
- Мнения: 83
- Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
черния дим значи много богата смес тоест повече бензин отколкото трябва и като е студена се дави.може да преобогатява сместа от датчика за темп. на охл. течност (за компютъра ) не за показанието на таблото ако е прецакан.Може да я преобогатява от разнлабена пружина на дебитомер-а (ако имаш такъв) аз съм с ижекция и имам не знам моното дали има дебитомер.А ниските обороти може да са следствие от пълвоначалното давене а може да са и от неработещ стъпков мотор.Не мисля , датчика за въздуха оказва толкова голямо значение,че чак да я дави.Но датчика за темп. на охл. течност (за компютъра )може да го направи.Аз съм патил от тези проблеми със същите симптоми за това ги пиша.
- jigsaw
- Мнения: 83
- Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
дебитомер имаш ли?
мойта се давеше от него пружината беше се отпуснала много и в началото се почна с падане на оборотите малко по малко, продължи с все по трудно палене и като запали все пак, смарди на бензин все едно го изкарва течен през ауспух-а и на края свърши с бензин в маслото и невъзможност да запали въобще и смрад на суров бензин.После майстор натягане на пружината правене на газовете на ново и пак всичко беше ок.Но при теб дано е прецакан тем.датчик а не дебитомера (ако имаш такъв)
мойта се давеше от него пружината беше се отпуснала много и в началото се почна с падане на оборотите малко по малко, продължи с все по трудно палене и като запали все пак, смарди на бензин все едно го изкарва течен през ауспух-а и на края свърши с бензин в маслото и невъзможност да запали въобще и смрад на суров бензин.После майстор натягане на пружината правене на газовете на ново и пак всичко беше ок.Но при теб дано е прецакан тем.датчик а не дебитомера (ако имаш такъв)
Според мен проблемът е в температурния датчик. Ивам същия проблем но освен че много пуши и не иска да се форсира. (Пасат В3, 1,8 двиг. ABS) Реших проблема отчасти като сложих датчик за дизелов двигател който е с по-ниско съпротивление. В Ауто Дата какво трябва да бъде съпротивлинието на датчика (има схема къде се мери) при 20 и повече градуси. За съжаление не отхрих данни колко трябва да е при отрицателни температури. С повишаване на температурата съпротивлението намалява. Колкото е по високо съпротивлението толкова по -богата е сместта. За бензинови двигатели съпротивлението при 20 гр. трябва да е 2250-3000 ома.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: videlin85 и 46 госта