намерих едно сайтче
http://digitalmers.hit.bg/
допълнителен оборотомер
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз си сглобих цифровия оборотомер на неомонтана, обаче не показва нищо '0000' та въпроса ми е имате ли идея какво може да бъркам. Единственото което ми идва на ум е проблема да е от това че входния резистор R1 е 5.1 кOhms вместо 4.7 както пише в описанието. Явно са го объркали ще го сменя и пак ще пробвам, но ако имате други идеи ще съм благодарен ако ги споделите. Става въпрос за Г2 1.3i.
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Занесох оборотомера в ТУ-то и проблема е във входните делители на напрежение на измервания сигнал. Пуснах TTL ниво директно на U1 и си работеше, може като съм запоявал да съм прегорил ценер диода или пък тея резистори да са прекалено големи за 12те волта на ниското на бобината ще провера ценера и пак ще пиша.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13540
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ugeorge написа: може като съм запоявал да съм прегорил ценер диода или пък тея резистори да са прекалено големи за 12те волта на ниското на бобината ще провера ценера и пак ще пиша.
ТТЛ нивото и 12 те волта на бобината / а те не са 12V поради индукцията / се разминават доста. Прди ценера / дето е 4,7 5,6 V / трябва да имаш делител на напрежение.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Anbuch написа:Моят ценер си е наред. Извинете за невежеството миама какъв делител за напревението трябва да сложа и как точно да го сложа. Знам ,че става вупрос за някакви резистори ама....
Става въпрос за делител с резистор.Този който са го дали 5.1ком се намалява опитно с друг с по-ниска стойност.Може да опиташ ,и да направиш 10бр навивки върху централният високоволтов кабел на бобината с проводника,който ти е вход на у-вото.По този начин нямаш галванична(електрическа) връзка с високото напрежение.

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
най-накрая стана
Най-накрая успях да го подкарам този обротомер на "Неомонтана". Решението е следното: 25 навивки на високоволтовият кабел от бобината ким делкото ( с 10 дори с 15 навивки ми отчиташе само до 1400 оборота) ,R1=1.5 kom ,RP1= 0 om
Благодаря на всички за съветите !
Благодаря на всички за съветите !
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Аз имам един от тези http://digitalmers.hit.bg/ ама е двуцифрен и бачка безотказно вече 4-то година. Кефи ме че е малък и свети в червено. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта