Оказа се че температурния датчик за входящия въздух дава грешни стойности. При температура 1градус като дърпа топъл въздух показва 31 градуса, а при студен въздух 35. Ако някой знае какви стойности трябва да показва може да замеря и с мултицет. Интересуваме как се сменя и колко струва?
По принцип колата си работи добре. Проблема е че като запаля, след 5 декунди почва да прекъсва и след още 5 се оправя. Възможно ли е това прекъсване да е от много предварение? Предполагам че не е от темп датчик защото го прави и нагаз и на бензин.



Температурен датчик - как се сменя?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да,наскоро го мерих ама....не помня
Трябва да се поровя да намеря някъде темата или някое лично със тойностите.
Датчика може да си работи а само да прекъсва някое кабелче и оттам да дава някакви контакти съпротивления.
Иначе пробвай да поизчистиш куплнга на моното от масло,мизерия и т.н.....това чудо,което се получава от масло и боклуци има уникално странни електрически характеристики - различни всеки път и много променя показанията на датчика.Хвани един обезмаслител и....действай
Иначе аз ще поровя из форума да видя стойностите.
Успех!

Датчика може да си работи а само да прекъсва някое кабелче и оттам да дава някакви контакти съпротивления.
Иначе пробвай да поизчистиш куплнга на моното от масло,мизерия и т.н.....това чудо,което се получава от масло и боклуци има уникално странни електрически характеристики - различни всеки път и много променя показанията на датчика.Хвани един обезмаслител и....действай

Иначе аз ще поровя из форума да видя стойностите.
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ето какво намерих - дават го,че има еднакви показания с този за охладителната течност а именно :
0 градуса - 4.8К до 62К (според мен трябва да е 6.2К ама може и така да трябва да си е - незнам).
20 - 2 - 3 К
30 - 1.6 - 2 К
50 - 700 - 900 ома
80 - 300 - 400 ома
100 - 175 - 225 ома
Това е с което мога да бъда полезен.
Успех!
0 градуса - 4.8К до 62К (според мен трябва да е 6.2К ама може и така да трябва да си е - незнам).
20 - 2 - 3 К
30 - 1.6 - 2 К
50 - 700 - 900 ома
80 - 300 - 400 ома
100 - 175 - 225 ома
Това е с което мога да бъда полезен.
Успех!
- cerosina
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
zfa159 написа:Ами тук вече информацията е спорна - според руската книжка е между 1 и 4 на куплунга,който е над степ-моторчето.ама на италианска бангия със същия моноблок бяха на 1 и 2 а съм виждал вариант да са и на 3 и 4....с две думи ми е трудно да ти кажа![]()
Ето ти картинката от ръководството :
Не е чак толкова спорно

2 от крачетата на куплунга трябва да дават 3-4 ома ( колкото е съпротивлението на бобинката на дюзата ) . Трябва да мериш ДРУГИТЕ две крачета( както каза колегата 1 -- 4 ) , обикновено при тези студове е 5 Кома ( 0 градуса ), като загрее двигателя ( при положение че клапата за топъл въздух ти работи ) пада докъм 1,5 кило.
Общо взето прекъсването може да ти е от този датчик, ама малко вероятно , обикновено като ти е прецакан, ти минава в авариен режим от които ти гори повече. Ако са ти неверни стоиностите, най вероятно се прецакват кабелчетата и с малко поялническа работа може да прекараш нови кабели, руснаците знаят как, виж там.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
cerosina написа:zfa159 написа:Ами тук вече информацията е спорна - според руската книжка е между 1 и 4 на куплунга,който е над степ-моторчето.ама на италианска бангия със същия моноблок бяха на 1 и 2 а съм виждал вариант да са и на 3 и 4....с две думи ми е трудно да ти кажа![]()
Ето ти картинката от ръководството :
Не е чак толкова спорно![]()
2 от крачетата на куплунга трябва да дават 3-4 ома ( колкото е съпротивлението на бобинката на дюзата ) . Трябва да мериш ДРУГИТЕ две крачета( както каза колегата 1 -- 4 ) , обикновено при тези студове е 5 Кома ( 0 градуса ), като загрее двигателя ( при положение че клапата за топъл въздух ти работи ) пада докъм 1,5 кило.
Общо взето прекъсването може да ти е от този датчик, ама малко вероятно , обикновено като ти е прецакан, ти минава в авариен режим от които ти гори повече. Ако са ти неверни стоиностите, най вероятно се прецакват кабелчетата и с малко поялническа работа може да прекараш нови кабели, руснаците знаят как, виж там.
Напълно вярно - аз днес така и така чоплих там и мерих - между двете крайни крачета.Даде ми 2к при горе-долу загряла кола ама с отворен капак при -7 навън.
Ако не показва нищо виж при руснаците - има много теми как се борят с този проблем - прокарват едни медни кабелчета до датчика и работата спи.
При мен дюзата дава около 0.5 ома - бая малко ама....толкова...иначе си работи.
Успех!
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Тази вечер реших да видя какви стойности дава датчика. При температура –3 градуса отчете 5,2 ком-а което според мен е горе-долу добре. Мерих на изгасен мотор, но беше добре загрял и би трябвало да е влизал топъл въздух. между средните две крачета (2и4) отчет 1ом. Буксата обаче беше пълна с масло.
Ще я почистя добре и ще видя какво ще покаже
Ще я почистя добре и ще видя какво ще покаже

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта