теч на масло от мотора...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

теч на масло от мотора...

Мнениеот boko » Пет 16 яну 2009 11:58


Колеги здравейте, значи ситуацията е следната...от доста време имам теч отдолу на спускателните колектори на първи цилиндър /само на първи цилиндър образува капката масло/. Наскоро сваляхме с майстора капака на главата за да видим дали нема разбит водач, но от водачите никой не поддаде.Тоя същия моя майстор преди година и половина ми отваря главата и тогава каза, че не била крива, не е прегрявана колата и няма нужда от шлайфане.Така направи си той профилактиката на главата сменихме гарнитурата без да е шлайфана главата, като след това главата е притягана. Та въпроса ми е възможно ли е точно там на първи цилиндър между главата и блока гарнитурата да е направила маслена магистрала и от това да е теча под колектора. Значи колата не загрява, не меши анфриз със масло, само дето маслото се губи. Да поясня, че на извънградско с по-висока скорост маслото се губи повече отколкото на градско каране.Другия въпрос ми е възможно ли е с неква добавка да се спре този теч от гарнитурата тъй наречена:маслена магистрала...Давайте съвети и предложения моля ви щот нерви немам вече...живи и здрави




Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: теч на масло от мотора...

Мнениеот alex_zazy » Пет 16 яну 2009 20:08


Ми колега пак ще сваляш главата и този път не си прави експрерименти ми си й удари един шлаиф а наи добре и на блока! Няма такава добавка дето да спре този теч!


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: теч на масло от мотора...

Мнениеот Glove » Съб 17 яну 2009 20:34


boko написа:Колеги здравейте, значи ситуацията е следната...от доста време имам теч отдолу на спускателните колектори на първи цилиндър /само на първи цилиндър образува капката масло/. Наскоро сваляхме с майстора капака на главата за да видим дали нема разбит водач, но от водачите никой не поддаде.Тоя същия моя майстор преди година и половина ми отваря главата и тогава каза, че не била крива, не е прегрявана колата и няма нужда от шлайфане.Така направи си той профилактиката на главата сменихме гарнитурата без да е шлайфана главата, като след това главата е притягана. Та въпроса ми е възможно ли е точно там на първи цилиндър между главата и блока гарнитурата да е направила маслена магистрала и от това да е теча под колектора. Значи колата не загрява, не меши анфриз със масло, само дето маслото се губи. Да поясня, че на извънградско с по-висока скорост маслото се губи повече отколкото на градско каране.Другия въпрос ми е възможно ли е с неква добавка да се спре този теч от гарнитурата тъй наречена:маслена магистрала...Давайте съвети и предложения моля ви щот нерви немам вече...живи и здрави



Колега а ако кажеш кои е мотора на колата(буквите), ще е по-лесно. А да ти кажа че в момента в който си свалил главата от блока тя вече има кривина, друг е въпроса колко.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 54 госта