теч на масло от мотора...
теч на масло от мотора...
Колеги здравейте, значи ситуацията е следната...от доста време имам теч отдолу на спускателните колектори на първи цилиндър /само на първи цилиндър образува капката масло/. Наскоро сваляхме с майстора капака на главата за да видим дали нема разбит водач, но от водачите никой не поддаде.Тоя същия моя майстор преди година и половина ми отваря главата и тогава каза, че не била крива, не е прегрявана колата и няма нужда от шлайфане.Така направи си той профилактиката на главата сменихме гарнитурата без да е шлайфана главата, като след това главата е притягана. Та въпроса ми е възможно ли е точно там на първи цилиндър между главата и блока гарнитурата да е направила маслена магистрала и от това да е теча под колектора. Значи колата не загрява, не меши анфриз със масло, само дето маслото се губи. Да поясня, че на извънградско с по-висока скорост маслото се губи повече отколкото на градско каране.Другия въпрос ми е възможно ли е с неква добавка да се спре този теч от гарнитурата тъй наречена:маслена магистрала...Давайте съвети и предложения моля ви щот нерви немам вече...живи и здрави
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: теч на масло от мотора...
Ми колега пак ще сваляш главата и този път не си прави експрерименти ми си й удари един шлаиф а наи добре и на блока! Няма такава добавка дето да спре този теч!
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: теч на масло от мотора...
boko написа:Колеги здравейте, значи ситуацията е следната...от доста време имам теч отдолу на спускателните колектори на първи цилиндър /само на първи цилиндър образува капката масло/. Наскоро сваляхме с майстора капака на главата за да видим дали нема разбит водач, но от водачите никой не поддаде.Тоя същия моя майстор преди година и половина ми отваря главата и тогава каза, че не била крива, не е прегрявана колата и няма нужда от шлайфане.Така направи си той профилактиката на главата сменихме гарнитурата без да е шлайфана главата, като след това главата е притягана. Та въпроса ми е възможно ли е точно там на първи цилиндър между главата и блока гарнитурата да е направила маслена магистрала и от това да е теча под колектора. Значи колата не загрява, не меши анфриз със масло, само дето маслото се губи. Да поясня, че на извънградско с по-висока скорост маслото се губи повече отколкото на градско каране.Другия въпрос ми е възможно ли е с неква добавка да се спре този теч от гарнитурата тъй наречена:маслена магистрала...Давайте съвети и предложения моля ви щот нерви немам вече...живи и здрави
Колега а ако кажеш кои е мотора на колата(буквите), ще е по-лесно. А да ти кажа че в момента в който си свалил главата от блока тя вече има кривина, друг е въпроса колко.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cicko и 62 госта