Гарнитура

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Гарнитура

Мнениеот Anbuch » Чет 15 яну 2009 15:46


преди 3 години ,само за труд цената беше 60 лв - тъй ,че нормално са ти взели според мен :roll:




Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Гарнитура

Мнениеот embi4a » Пет 16 яну 2009 13:32


Благодаря за отговорите. Всичко ми излезе ремонта 290 лв. Ама ми налели масло над максимума и сега ще ходя да си търся шлауфка че да си изтегля около 200 мл. Колата си е добре като динамика и най-важното е, че сега не се пресича маслото. Проблема не беше в изпарителя, а в гарнитурата.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Гарнитура

Мнениеот freestyler911 » Пет 16 яну 2009 13:55


не карай много много с масло над максимума, че на пасата го изхвърли през маркуча а на картерните газове и стана голямо мазало по дросела и по въздушния филтър ...


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Гарнитура

Мнениеот embi4a » Пет 16 яну 2009 16:26


Ами засега съм минал към 15 км и довечера ще си го изтегля. Тъкмо ще е по-топло масълцето и ще е по-лесна манипулацията.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Гарнитура

Мнениеот freestyler911 » Пет 16 яну 2009 16:49


ако не те мързи провери какво става привъздушния филтър , че после това засъхналото масло .... да не ти говоря колко ВД40 изпръскахме и ни се начупиха пръстите


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Гарнитура

Мнениеот BigTo » Пет 16 яну 2009 19:48


Преди около 8 месеца на Голф 3 ми стъпи към 120 лева смяната на гарнитура на главата, с части, без маслото, защото при мене водата влизаше в цилиндъра и колата си я гореше. За труд на мене ми се струва малко множко, но може и толкова да е по сервизите, защото не съм ходил там вече за никакви манипулации освен за стенд.


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Гарнитура

Мнениеот embi4a » Сря 04 мар 2009 9:11


Както се казва лошото не идвало само. В неделя реших да си проверя маслото как е и се оказа че е започнало според мен отново да се пресича. Минал съм едва 400км от смяната на гарнитурата на главата. Извиках отново майсторите да погледнат колата. Гледаха и ми казаха, че леко е станало бяло, но все още не е пресечено и да карам така. Чудят се да не е конденз, защото около 10 дена не бях карал колата заради огромния сняг и припалвах колата 2-3 пъти. Взеха да ми разправят, че на служебната им кола сменяли гарнитурата 3 пъти за 2000 км. и на мене направо ми призля!!! Но и антифриза ми е намалял. Просто ми писна да се занимавам с некадърници - ще трябва да отида да се консултирам с още един човек, че на тези хич вече им нямам доверие :banghead: :beat_butt2 :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Може ли наистина от конденз леко да побелее маслото? Вече не знам какво да мисля...


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Гарнитура

Мнениеот lrlmodo » Сря 04 мар 2009 11:04


ПОгледни картерната вентилация как е, за мене не е нормално да побелява :?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Гарнитура

Мнениеот Anbuch » Сря 04 мар 2009 11:48


По нагоре в темата писах :

Anbuch написа:Аз бих постъпил така: вадя маркуча на картерните газове ,забърсвам капачката за наливане на маслото 2-3 пъти (през 10-20 км) и ,ако тогава продължава да цапа капачката с пяна със същите темпове(при изваден маркуч) ,бих започнал да се притеснявам за гарнитура.


Имай в предвид ,че е напълно възможно след такъв ремонт да ти е попаднало малко вода в маслото ,както и да имаш масло в разширителното казанче

п.п. Иначе и аз гарнитура и пилене на главата съм правим 2 пъти за 10 000 км. И след още 30 000 км пак бях за същата процедура ,ама главата ми вече беше пилена повече от допустимото и карах така докато намеря глава ,която евлентуално да купя ,ако моята неможе вече да се ползва


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Гарнитура

Мнениеот Wish_Master » Сря 04 мар 2009 12:05


И аз да е включа с един въпрос. Моето масло е доста тъмно и мирише на бензин. Не е сменяно от година и половина, но е на 5000км.
Въпросът ми е: Доколко е нормално старото масло да мирише на бензин или имам някакъв проблем с двигателя?

П.п. Дано колегата не се сърди, че му ползвам темата.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Гарнитура

Мнениеот Anbuch » Сря 04 мар 2009 12:10


Wish_Master написа:......


Щом не ти се повишава нивото на маслото....
Нормално е да мирише малко
Масло се сменя както на определен пробег от километри така и на определено време от експлоатацията му, без значение от километрите. Препоръчва се смяна веднъж годишно


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Гарнитура

Мнениеот Wish_Master » Сря 04 мар 2009 12:37


Благодаря за отговора. Взел съм масло и близките дни ще го сменя. Нивото на маслото даже е паднало малко, както и на антифриза. За година и половина не бяха мръднали изобщо, но последните 2 месеца видимо се понижи нивото им(2см на антифриза и от максимума до средата между макс и мин на маслото). Заради внезапното понижаване си мисля за някакъв проблем...


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Гарнитура

Мнениеот embi4a » Сря 04 мар 2009 16:59


Anbuch написа:По нагоре в темата писах :

Anbuch написа:Аз бих постъпил така: вадя маркуча на картерните газове ,забърсвам капачката за наливане на маслото 2-3 пъти (през 10-20 км) и ,ако тогава продължава да цапа капачката с пяна със същите темпове(при изваден маркуч) ,бих започнал да се притеснявам за гарнитура.


Имай в предвид ,че е напълно възможно след такъв ремонт да ти е попаднало малко вода в маслото ,както и да имаш масло в разширителното казанче

п.п. Иначе и аз гарнитура и пилене на главата съм правим 2 пъти за 10 000 км. И след още 30 000 км пак бях за същата процедура ,ама главата ми вече беше пилена повече от допустимото и карах така докато намеря глава ,която евлентуално да купя ,ако моята неможе вече да се ползва

Къде колега е този прословут маркуч за картерни газове? :oops: Днес в обедната почивка ходих да се консултирам с още един майстор. Човека вади щеката и аз щях да падна - маслото беше този път напълно чисто. Нямаше го този бял отенък като от пресечено. Колата си беше загряла както трябва, защото и двата кръга си въртяха. Майстора каза, че ако има шупла в главата(защото аз започнах и това да си мисля)ще смеси маслото с антифриз веднага след ремонта, а нямаше да издържи 400-500км. Надявам се да е прав!!! Пак съм в шах с пешката mhihi Възможно ли е при прецакана гарнитура, когато колата си загрее както трябва да се оправя маслото? Благодаря Anbuch, че се включи в темата :beer


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Гарнитура

Мнениеот Anbuch » Сря 04 мар 2009 17:27


Според мен нямаш проблем.

За отдушника .... толкова теми ,толкова чудо има във форума (картерна венилация , отдушник ,изпарения масло )

http://www.vagcat.com/p/B121/103000.png

Отбелязаното с номер 28 е самият маркуч. От горният си край ,влиза в "чинията" на въздушният филтър.Като го махнеш ,запуши с изолирбанд отвора към филтара. Най-добре е да го откачиш от долният му край и с друг маслоустойчив (по-дълък маркуч да отведеш газовете надолу и назад под купето. Зимата щом караш по 2 км няма как да не ти се появяла пяна в маслото.

Виж една хубава от многото теми: viewtopic.php?f=7&t=125540 :wink:


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Гарнитура

Мнениеот embi4a » Чет 05 мар 2009 9:28


Не става въпрос само за пяна по капачаката - тя не ме притеснява докато маслото е чисто. Но при мене се получи, така че самото масло беше започнало да побелява и то не само на дадено място на щеката а навсякъде се беше получила еднородна смес с бял отенък. След като покарах колата да загрее хубаво маслото се беше изчистило. Ей това не мога да разбера - започва да побелява и да се пресича а после сякаш никога не е било и то само след 10-12 км пробег.Възможно ли е просто да е изпарило антифриза и да се е изчистило. Защото ако е така проблема с гарнитура пак си остава. А аз имам само един маркуч, който влиза в чинията на въздушния филтър и това ми е газта (малко странно но от там ми влиза газта - всички се чудят на тоя вариант без плочка, но аз съм на принципа че нещо като работи добре не го бутам). Просто нямам друг. Явно картерната вентилация е махната от предишния собственик.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта