Гарнитура
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Гарнитура
преди 3 години ,само за труд цената беше 60 лв - тъй ,че нормално са ти взели според мен 
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Гарнитура
Благодаря за отговорите. Всичко ми излезе ремонта 290 лв. Ама ми налели масло над максимума и сега ще ходя да си търся шлауфка че да си изтегля около 200 мл. Колата си е добре като динамика и най-важното е, че сега не се пресича маслото. Проблема не беше в изпарителя, а в гарнитурата.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Гарнитура
не карай много много с масло над максимума, че на пасата го изхвърли през маркуча а на картерните газове и стана голямо мазало по дросела и по въздушния филтър ...
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Гарнитура
Ами засега съм минал към 15 км и довечера ще си го изтегля. Тъкмо ще е по-топло масълцето и ще е по-лесна манипулацията.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Гарнитура
ако не те мързи провери какво става привъздушния филтър , че после това засъхналото масло .... да не ти говоря колко ВД40 изпръскахме и ни се начупиха пръстите
- BigTo
- Мнения: 576
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Гарнитура
Преди около 8 месеца на Голф 3 ми стъпи към 120 лева смяната на гарнитура на главата, с части, без маслото, защото при мене водата влизаше в цилиндъра и колата си я гореше. За труд на мене ми се струва малко множко, но може и толкова да е по сервизите, защото не съм ходил там вече за никакви манипулации освен за стенд.
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Гарнитура
Както се казва лошото не идвало само. В неделя реших да си проверя маслото как е и се оказа че е започнало според мен отново да се пресича. Минал съм едва 400км от смяната на гарнитурата на главата. Извиках отново майсторите да погледнат колата. Гледаха и ми казаха, че леко е станало бяло, но все още не е пресечено и да карам така. Чудят се да не е конденз, защото около 10 дена не бях карал колата заради огромния сняг и припалвах колата 2-3 пъти. Взеха да ми разправят, че на служебната им кола сменяли гарнитурата 3 пъти за 2000 км. и на мене направо ми призля!!! Но и антифриза ми е намалял. Просто ми писна да се занимавам с некадърници - ще трябва да отида да се консултирам с още един човек, че на тези хич вече им нямам доверие
Може ли наистина от конденз леко да побелее маслото? Вече не знам какво да мисля...
Може ли наистина от конденз леко да побелее маслото? Вече не знам какво да мисля...
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Гарнитура
ПОгледни картерната вентилация как е, за мене не е нормално да побелява 
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Гарнитура
По нагоре в темата писах :
Имай в предвид ,че е напълно възможно след такъв ремонт да ти е попаднало малко вода в маслото ,както и да имаш масло в разширителното казанче
п.п. Иначе и аз гарнитура и пилене на главата съм правим 2 пъти за 10 000 км. И след още 30 000 км пак бях за същата процедура ,ама главата ми вече беше пилена повече от допустимото и карах така докато намеря глава ,която евлентуално да купя ,ако моята неможе вече да се ползва
Anbuch написа:Аз бих постъпил така: вадя маркуча на картерните газове ,забърсвам капачката за наливане на маслото 2-3 пъти (през 10-20 км) и ,ако тогава продължава да цапа капачката с пяна със същите темпове(при изваден маркуч) ,бих започнал да се притеснявам за гарнитура.
Имай в предвид ,че е напълно възможно след такъв ремонт да ти е попаднало малко вода в маслото ,както и да имаш масло в разширителното казанче
п.п. Иначе и аз гарнитура и пилене на главата съм правим 2 пъти за 10 000 км. И след още 30 000 км пак бях за същата процедура ,ама главата ми вече беше пилена повече от допустимото и карах така докато намеря глава ,която евлентуално да купя ,ако моята неможе вече да се ползва
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Гарнитура
И аз да е включа с един въпрос. Моето масло е доста тъмно и мирише на бензин. Не е сменяно от година и половина, но е на 5000км.
Въпросът ми е: Доколко е нормално старото масло да мирише на бензин или имам някакъв проблем с двигателя?
П.п. Дано колегата не се сърди, че му ползвам темата.
Въпросът ми е: Доколко е нормално старото масло да мирише на бензин или имам някакъв проблем с двигателя?
П.п. Дано колегата не се сърди, че му ползвам темата.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Гарнитура
Wish_Master написа:......
Щом не ти се повишава нивото на маслото....
Нормално е да мирише малко
Масло се сменя както на определен пробег от километри така и на определено време от експлоатацията му, без значение от километрите. Препоръчва се смяна веднъж годишно
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Гарнитура
Благодаря за отговора. Взел съм масло и близките дни ще го сменя. Нивото на маслото даже е паднало малко, както и на антифриза. За година и половина не бяха мръднали изобщо, но последните 2 месеца видимо се понижи нивото им(2см на антифриза и от максимума до средата между макс и мин на маслото). Заради внезапното понижаване си мисля за някакъв проблем...
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Гарнитура
Anbuch написа:По нагоре в темата писах :Anbuch написа:Аз бих постъпил така: вадя маркуча на картерните газове ,забърсвам капачката за наливане на маслото 2-3 пъти (през 10-20 км) и ,ако тогава продължава да цапа капачката с пяна със същите темпове(при изваден маркуч) ,бих започнал да се притеснявам за гарнитура.
Имай в предвид ,че е напълно възможно след такъв ремонт да ти е попаднало малко вода в маслото ,както и да имаш масло в разширителното казанче
п.п. Иначе и аз гарнитура и пилене на главата съм правим 2 пъти за 10 000 км. И след още 30 000 км пак бях за същата процедура ,ама главата ми вече беше пилена повече от допустимото и карах така докато намеря глава ,която евлентуално да купя ,ако моята неможе вече да се ползва
Къде колега е този прословут маркуч за картерни газове?
Възможно ли е при прецакана гарнитура, когато колата си загрее както трябва да се оправя маслото? Благодаря Anbuch, че се включи в темата 
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Гарнитура
Според мен нямаш проблем.
За отдушника .... толкова теми ,толкова чудо има във форума (картерна венилация , отдушник ,изпарения масло )
http://www.vagcat.com/p/B121/103000.png
Отбелязаното с номер 28 е самият маркуч. От горният си край ,влиза в "чинията" на въздушният филтър.Като го махнеш ,запуши с изолирбанд отвора към филтара. Най-добре е да го откачиш от долният му край и с друг маслоустойчив (по-дълък маркуч да отведеш газовете надолу и назад под купето. Зимата щом караш по 2 км няма как да не ти се появяла пяна в маслото.
Виж една хубава от многото теми: viewtopic.php?f=7&t=125540
За отдушника .... толкова теми ,толкова чудо има във форума (картерна венилация , отдушник ,изпарения масло )
http://www.vagcat.com/p/B121/103000.png
Отбелязаното с номер 28 е самият маркуч. От горният си край ,влиза в "чинията" на въздушният филтър.Като го махнеш ,запуши с изолирбанд отвора към филтара. Най-добре е да го откачиш от долният му край и с друг маслоустойчив (по-дълък маркуч да отведеш газовете надолу и назад под купето. Зимата щом караш по 2 км няма как да не ти се появяла пяна в маслото.
Виж една хубава от многото теми: viewtopic.php?f=7&t=125540
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Гарнитура
Не става въпрос само за пяна по капачаката - тя не ме притеснява докато маслото е чисто. Но при мене се получи, така че самото масло беше започнало да побелява и то не само на дадено място на щеката а навсякъде се беше получила еднородна смес с бял отенък. След като покарах колата да загрее хубаво маслото се беше изчистило. Ей това не мога да разбера - започва да побелява и да се пресича а после сякаш никога не е било и то само след 10-12 км пробег.Възможно ли е просто да е изпарило антифриза и да се е изчистило. Защото ако е така проблема с гарнитура пак си остава. А аз имам само един маркуч, който влиза в чинията на въздушния филтър и това ми е газта (малко странно но от там ми влиза газта - всички се чудят на тоя вариант без плочка, но аз съм на принципа че нещо като работи добре не го бутам). Просто нямам друг. Явно картерната вентилация е махната от предишния собственик.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта