


ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 26 юли 2007 15:49
- Автомобил: GOLF 3 TDI
- Двигател: AHU089446
- Местоположение: Берлин-Германия
- Контакти:
Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо
Ето и някоя друга снимка
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 26 юли 2007 15:49
- Автомобил: GOLF 3 TDI
- Двигател: AHU089446
- Местоположение: Берлин-Германия
- Контакти:
Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо
Ето и шайбата втора употреба
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо
Не си правете шега с тази шайба, че много ядове може да се берат!
Втора употреба
- по-добре си остави твоята страта!
Втора употреба

- recaro_7
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
- Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо
Момци сменяйте ги тези демферни шайби,че после става страшно....
аз моята я смених заедно с всички съществиващи ремаци,полки+водна помпа.
Намерих чисто нова италианска за 300лв.
За втора пъка ми искаха,пари като за нова.
Става въпрос за 1Z tdi.
имаче оригинална е майка си и баща си
аз моята я смених заедно с всички съществиващи ремаци,полки+водна помпа.
Намерих чисто нова италианска за 300лв.
За втора пъка ми искаха,пари като за нова.
Става въпрос за 1Z tdi.
имаче оригинална е майка си и баща си

- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо
uki написа:Ето и някоя друга снимка
Не правете компромис и с болта с който е закрепена шайбата към коляновият вал (под 10 лева в юнитрейд) болта е за еднократна употреба.
Преди време имах Г3 GTD AAZ мотор, аз не смених болта (никой не ми беше казал за тоз болт) в следствие на което се разби шпонката на шайбата на коляновият вал. След това коляновият вал ми изядя две чисто нови ролки (разбит коляноив вал). Има вариянт за лепене, както направих и аз.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо
Не правете компромис и с болта с който е закрепена шайбата към коляновият вал (под 10 лева в юнитрейд) болта е за еднократна употреба.
Преди време имах Г3 GTD AAZ мотор, аз не смених болта (никой не ми беше казал за тоз болт) в следствие на което се разби шпонката на шайбата на коляновият вал. След това коляновият вал ми изядя две чисто нови ролки (разбит коляноив вал). Има вариянт за лепене, както направих и аз.[/quote]
Колега бъркаш...болта прикрепва зъбното колело към вала а шайбата се закрепва с четири болта към зъбното колело.
Преди време имах Г3 GTD AAZ мотор, аз не смених болта (никой не ми беше казал за тоз болт) в следствие на което се разби шпонката на шайбата на коляновият вал. След това коляновият вал ми изядя две чисто нови ролки (разбит коляноив вал). Има вариянт за лепене, както направих и аз.[/quote]
Колега бъркаш...болта прикрепва зъбното колело към вала а шайбата се закрепва с четири болта към зъбното колело.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re:
kiko946 написа:lrlmodo написа:Шайбата нова е от 170-300лв в зависимост от марката
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.ph ... ar&id=3238
Лепенето не ти решава проблема
колега ,в EURO 07 частите не са оргинал - по-евтини са ...синът ми си купи от там тампони с лагера - предни макферсон и не е доволен
mod edit: gr_kanev
Има различи марки със различно качество и цени съответно

Кат не ти харесва, цакаш 700 за оригинална и се чустваш щастлив

Шайбите на Corteco и Malo са с добро качество и варианта за нова пред рециклаж а по-приемлив за мене.
И не си мислете че частите от вносителя са с качеството на тези за първоначално вграждане, това е голяма заблуда. Всяка фирма производител има две поточни линии - за първоначално вграждане и за афтърмаркет

Та нека автора на темата да вземе нова, че този гасител на трептения трябва да е изправен

-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо
някаква специална успокояваща роля ли има тази шайба ? защо понякога като я погледна криволичи леко, а друг път се върти права като стъкло ?
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо
daniel_falin написа:някаква специална успокояваща роля ли има тази шайба ? защо понякога като я погледна криволичи леко, а друг път се върти права като стъкло ?
ако гледаш при слънчево време - замета...ако е мрачно и облачно и по здрач ти се привижда че се върти перфектхо
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 26 юли 2007 15:49
- Автомобил: GOLF 3 TDI
- Двигател: AHU089446
- Местоположение: Берлин-Германия
- Контакти:
Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо
Днес реших да проверя ролката на алтернатора на голфа и ми направи впечетление ,че при завартане на ролката по посока на вартене на ремака ротора зацепва и се вижда как се върти.Но след като го завъртя в обратна посока пак същата работа пак се върти и ротора.Доколкото си спомням бях срещнал някъде във форума ,че ролката (ремъчната шайба)на алтернатора зацепва и върти ротора само в посока на въртене на ремъка.От тука си правя изводи ,че вибрациите на пистовия ремък след смяна на демпферната шайба се дължат на проблеми в алтернатора.Също съм проверил и Г -образния държач на оптягащата ролка на пистовия ремък,който също има миннимален луфт във втулката което съм установил след разклащане надолу и нагоре.Луфта е много нищожен според мен (+- 1мм), и ролката почти не притрепва в сравнение когато бях със скъсана демпферна шайба.Та въпроса ми е следния:
- може ли да се направи профилактика или поправка на тази шайба на алтернатора и да се отстрани проблема;
- и втория ми въпрос е дали Г-образната стойка се продава комплект със фтулките или се предлагат и отделни фтулки.
- може ли да се направи профилактика или поправка на тази шайба на алтернатора и да се отстрани проблема;
- и втория ми въпрос е дали Г-образната стойка се продава комплект със фтулките или се предлагат и отделни фтулки.

- ahil80503
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 20 окт 2008 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо
има същия проблем с тази шайба.Преди месец шайбата на служебния ми автомобил транспортер 2007 година 1.9 тди се скъса и видях как хвръкна на полето,не можах да я намеря.Пистовия ми ремък беше увиснал.Ами взеха я с пътна и в сервиза я оправиха.И моя голф е 1.9 тд , мисля че и аз ще имам същия проблем ама ме е страх да проверя ,викам и нищо му няма ама ще видим кога ще ме остави на пътя.Ао може няколко съвета как да проверя за проблема,иначе и на мене ми се чува еко шъшкане при студено време но само като запаля. 

- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо
Аз също имах проблем с шайбата на алтернатора. При мен оплакването беше че се чуваше едно силно пищене като позагрее двигателя. Самата шайба вътре е с тресчотка и върти ротора само в едната посока. Тази тресчотка с времето блокира и се получават тези проблеми.
Шайбата не се ремонтира, а се сменя. Сменят ги във всеки сервиз за алтернатори. На мен ми взеха 150 лв за сваляне на алтернатора, смяна на шайбата, проверка и профилактика на алтернатора и монтаж.
Шайбата не се ремонтира, а се сменя. Сменят ги във всеки сервиз за алтернатори. На мен ми взеха 150 лв за сваляне на алтернатора, смяна на шайбата, проверка и профилактика на алтернатора и монтаж.
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо
The^Maniac написа: На мен ми взеха 150 лв за сваляне на алтернатора, смяна на шайбата, проверка и профилактика на алтернатора и монтаж.
Пак добре са ти взели. И аз с АФН'а имах същия проблем. На мен ми искаха 160 лв. само за ролката и това с отстъпката.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо
uki написа:Днес реших да проверя ролката на алтернатора на голфа и ми направи впечетление ,че при завартане на ролката по посока на вартене на ремака ротора зацепва и се вижда как се върти.Но след като го завъртя в обратна посока пак същата работа пак се върти и ротора.Доколкото си спомням бях срещнал някъде във форума ,че ролката (ремъчната шайба)на алтернатора зацепва и върти ротора само в посока на въртене на ремъка.От тука си правя изводи ,че вибрациите на пистовия ремък след смяна на демпферната шайба се дължат на проблеми в алтернатора.Също съм проверил и Г -образния държач на оптягащата ролка на пистовия ремък,който също има миннимален луфт във втулката което съм установил след разклащане надолу и нагоре.Луфта е много нищожен според мен (+- 1мм), и ролката почти не притрепва в сравнение когато бях със скъсана демпферна шайба.Та въпроса ми е следния:
- може ли да се направи профилактика или поправка на тази шайба на алтернатора и да се отстрани проблема;
- и втория ми въпрос е дали Г-образната стойка се продава комплект със фтулките или се предлагат и отделни фтулки.
по втория въпрос , фтулките се продават отделно....струват 16 лв.
Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо
Колеги, струва ми се,че говорите за различни неща.Не ми стана ясно дали говорите за демпферната шайба или за аксиалната шайба на коляновия вал, защото на снимките е показана точно тя. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта