ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
uki
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 26 юли 2007 15:49
Автомобил: GOLF 3 TDI
Двигател: AHU089446
Местоположение: Берлин-Германия
Контакти:

Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо

Мнениеот uki » Чет 15 яну 2009 22:05


Ето и някоя друга снимка
DSC00923.JPG
Не сме проверили за ш
въпросната шпонка на зъбната шайба означено с А
DSC00925.JPG
ТДИ 96 е оригиналната шайба,която е свалена
DSC00926.JPG




uki
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 26 юли 2007 15:49
Автомобил: GOLF 3 TDI
Двигател: AHU089446
Местоположение: Берлин-Германия
Контакти:

Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо

Мнениеот uki » Чет 15 яну 2009 22:11


Ето и шайбата втора употреба
DSC00929.JPG
DSC00930.JPG
DSC00927.JPG
Оригиналната шайба която е свалена


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо

Мнениеот dobrin » Чет 15 яну 2009 22:57


Не си правете шега с тази шайба, че много ядове може да се берат!
Втора употреба :No - по-добре си остави твоята страта!


Потребителски аватар
recaro_7
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо

Мнениеот recaro_7 » Пет 16 яну 2009 18:51


Момци сменяйте ги тези демферни шайби,че после става страшно....
аз моята я смених заедно с всички съществиващи ремаци,полки+водна помпа.
Намерих чисто нова италианска за 300лв.
За втора пъка ми искаха,пари като за нова.
Става въпрос за 1Z tdi.
имаче оригинална е майка си и баща си :bowdown


Потребителски аватар
BAHKATA_TDi
Мнения: 131
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо

Мнениеот BAHKATA_TDi » Пет 16 яну 2009 19:08


uki написа:Ето и някоя друга снимка
DSC00923.JPG
DSC00925.JPG
DSC00926.JPG


Не правете компромис и с болта с който е закрепена шайбата към коляновият вал (под 10 лева в юнитрейд) болта е за еднократна употреба.
Преди време имах Г3 GTD AAZ мотор, аз не смених болта (никой не ми беше казал за тоз болт) в следствие на което се разби шпонката на шайбата на коляновият вал. След това коляновият вал ми изядя две чисто нови ролки (разбит коляноив вал). Има вариянт за лепене, както направих и аз.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо

Мнениеот kiko946 » Съб 17 яну 2009 6:59


Не правете компромис и с болта с който е закрепена шайбата към коляновият вал (под 10 лева в юнитрейд) болта е за еднократна употреба.
Преди време имах Г3 GTD AAZ мотор, аз не смених болта (никой не ми беше казал за тоз болт) в следствие на което се разби шпонката на шайбата на коляновият вал. След това коляновият вал ми изядя две чисто нови ролки (разбит коляноив вал). Има вариянт за лепене, както направих и аз.[/quote]

Колега бъркаш...болта прикрепва зъбното колело към вала а шайбата се закрепва с четири болта към зъбното колело.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re:

Мнениеот lrlmodo » Нед 18 яну 2009 9:44


kiko946 написа:
lrlmodo написа:Шайбата нова е от 170-300лв в зависимост от марката
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.ph ... ar&id=3238
Лепенето не ти решава проблема :wink:


колега ,в EURO 07 частите не са оргинал - по-евтини са ...синът ми си купи от там тампони с лагера - предни макферсон и не е доволен
mod edit: gr_kanev


Има различи марки със различно качество и цени съответно :wink:
Кат не ти харесва, цакаш 700 за оригинална и се чустваш щастлив :mrgreen:
Шайбите на Corteco и Malo са с добро качество и варианта за нова пред рециклаж а по-приемлив за мене.
И не си мислете че частите от вносителя са с качеството на тези за първоначално вграждане, това е голяма заблуда. Всяка фирма производител има две поточни линии - за първоначално вграждане и за афтърмаркет :wink:
Та нека автора на темата да вземе нова, че този гасител на трептения трябва да е изправен :drunk


daniel_falin
Мнения: 222
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо

Мнениеот daniel_falin » Чет 22 яну 2009 11:50


някаква специална успокояваща роля ли има тази шайба ? защо понякога като я погледна криволичи леко, а друг път се върти права като стъкло ?


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо

Мнениеот kiko946 » Чет 22 яну 2009 21:48


daniel_falin написа:някаква специална успокояваща роля ли има тази шайба ? защо понякога като я погледна криволичи леко, а друг път се върти права като стъкло ?



ако гледаш при слънчево време - замета...ако е мрачно и облачно и по здрач ти се привижда че се върти перфектхо


uki
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 26 юли 2007 15:49
Автомобил: GOLF 3 TDI
Двигател: AHU089446
Местоположение: Берлин-Германия
Контакти:

Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо

Мнениеот uki » Чет 22 яну 2009 22:48


Днес реших да проверя ролката на алтернатора на голфа и ми направи впечетление ,че при завартане на ролката по посока на вартене на ремака ротора зацепва и се вижда как се върти.Но след като го завъртя в обратна посока пак същата работа пак се върти и ротора.Доколкото си спомням бях срещнал някъде във форума ,че ролката (ремъчната шайба)на алтернатора зацепва и върти ротора само в посока на въртене на ремъка.От тука си правя изводи ,че вибрациите на пистовия ремък след смяна на демпферната шайба се дължат на проблеми в алтернатора.Също съм проверил и Г -образния държач на оптягащата ролка на пистовия ремък,който също има миннимален луфт във втулката което съм установил след разклащане надолу и нагоре.Луфта е много нищожен според мен (+- 1мм), и ролката почти не притрепва в сравнение когато бях със скъсана демпферна шайба.Та въпроса ми е следния:
- може ли да се направи профилактика или поправка на тази шайба на алтернатора и да се отстрани проблема;
- и втория ми въпрос е дали Г-образната стойка се продава комплект със фтулките или се предлагат и отделни фтулки. :?:
DSC00931.JPG


Потребителски аватар
ahil80503
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 20 окт 2008 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо

Мнениеот ahil80503 » Пет 23 яну 2009 8:41


има същия проблем с тази шайба.Преди месец шайбата на служебния ми автомобил транспортер 2007 година 1.9 тди се скъса и видях как хвръкна на полето,не можах да я намеря.Пистовия ми ремък беше увиснал.Ами взеха я с пътна и в сервиза я оправиха.И моя голф е 1.9 тд , мисля че и аз ще имам същия проблем ама ме е страх да проверя ,викам и нищо му няма ама ще видим кога ще ме остави на пътя.Ао може няколко съвета как да проверя за проблема,иначе и на мене ми се чува еко шъшкане при студено време но само като запаля. :roll:


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо

Мнениеот The^Maniac » Пет 23 яну 2009 9:02


Аз също имах проблем с шайбата на алтернатора. При мен оплакването беше че се чуваше едно силно пищене като позагрее двигателя. Самата шайба вътре е с тресчотка и върти ротора само в едната посока. Тази тресчотка с времето блокира и се получават тези проблеми.

Шайбата не се ремонтира, а се сменя. Сменят ги във всеки сервиз за алтернатори. На мен ми взеха 150 лв за сваляне на алтернатора, смяна на шайбата, проверка и профилактика на алтернатора и монтаж.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо

Мнениеот Adnan » Пет 23 яну 2009 9:08


The^Maniac написа: На мен ми взеха 150 лв за сваляне на алтернатора, смяна на шайбата, проверка и профилактика на алтернатора и монтаж.

Пак добре са ти взели. И аз с АФН'а имах същия проблем. На мен ми искаха 160 лв. само за ролката и това с отстъпката.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо

Мнениеот kiko946 » Пет 23 яну 2009 16:13


uki написа:Днес реших да проверя ролката на алтернатора на голфа и ми направи впечетление ,че при завартане на ролката по посока на вартене на ремака ротора зацепва и се вижда как се върти.Но след като го завъртя в обратна посока пак същата работа пак се върти и ротора.Доколкото си спомням бях срещнал някъде във форума ,че ролката (ремъчната шайба)на алтернатора зацепва и върти ротора само в посока на въртене на ремъка.От тука си правя изводи ,че вибрациите на пистовия ремък след смяна на демпферната шайба се дължат на проблеми в алтернатора.Също съм проверил и Г -образния държач на оптягащата ролка на пистовия ремък,който също има миннимален луфт във втулката което съм установил след разклащане надолу и нагоре.Луфта е много нищожен според мен (+- 1мм), и ролката почти не притрепва в сравнение когато бях със скъсана демпферна шайба.Та въпроса ми е следния:
- може ли да се направи профилактика или поправка на тази шайба на алтернатора и да се отстрани проблема;
- и втория ми въпрос е дали Г-образната стойка се продава комплект със фтулките или се предлагат и отделни фтулки. :?:
DSC00931.JPG


по втория въпрос , фтулките се продават отделно....струват 16 лв.


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо

Мнениеот the_tupan » Чет 15 окт 2009 20:41


Колеги, струва ми се,че говорите за различни неща.Не ми стана ясно дали говорите за демпферната шайба или за аксиалната шайба на коляновия вал, защото на снимките е показана точно тя. :!:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта