Проблем с Polo 1043 91г. - Решен отново!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
grinddisko
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 2:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/Варна

Проблем с Polo 1043 91г. - Решен отново!

Мнениеот grinddisko » Нед 18 яну 2009 21:13


Здравейте,

Преди може би месец писах тук за един проблем, който пооправих, ако може така да се каже, но тогава беше топло----
Та предистория - имах дерт с гаснения за щяло и не щяло, проблеми на светофари и прочее, отидох направиха ми диагностика, врътнаха нещо по карбуратора и ми казаха да си сменя свещите, капачката и палеца. Речено сторено, колата тръгна перфектно----- след като загрее. Проблема идва при загряването. Отнема мнооого време, много е мъчително и колата не може да се кара направо. Глъхне, дави се, звучи все едно работи на 3 цилиндъра, пали трудно и имам чувствтото(поне по стрелкичката на бензина), че гори бензин в литри на минута, а не в литри на 100 км. Иначе я засякох на извънградски път със 80-100 км ми харчи около 6.5-7л., което ми се струва пак доста за това каране на този мотор. Термостата е сменен преди примерно 2 месеца, но не съм сигурен, дали работи като хората. Представена ми беше версията, че когато я закарах колата е била без термостат и датчика на таблото не работи като хората, сиреч максимума, който показва е от 0 до 70 градуса.


Колата е 91ва карбуратор. И имам още едно питане. След много четене, явно полотата имат трибуквени абривиатури, дали ще може да ми кажете каква е абривиатурата за моето.

Благодаря Ви


EDIT: :077:
Явно нещата не са били решени! И в момента имам голям дерт пак. Оказа се че жигльорите(не съм сигурен за правописа)са били пренатегнати и сега на ниски обороти колата гасне, колкото и когато си поиска! Ужасно е и днеска просто не е истина колко много псувни съм изял, докато мина през моргите. Та дали някой може да ми даде съвет къде да потърся жигльори за моят половер - карбуратора ми е Пие...бърг, не знам точно как се пише, или ако не дали някой няма някаква гениална идея за тяхния ремонт. Майстора (Бранко) каза да си купя ако искам цял нов карбуратор, но сега да дам 100 лева за нещо, което де факто не ми трябва ми се вижда доста. Може и на някой ако му трябва друг чарк от карбуратора и е от Пловдив да направим нещо колективно.

P.S. Не съм сигурен, че тук трябва да постна това, но се надявам модераторите да ме извинят!

Последна промяна от grinddisko на Пон 09 фев 2009 17:46, променено общо 4 пъти.




Потребителски аватар
blueice
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Polo 1043 91г.

Мнениеот blueice » Нед 18 яну 2009 21:36


имаш педвид че докато позагрее се давичка и забива муцуната,след това си работи идеално.При мен беше така.Оказа се от вакуумния регулатор.След смяната разликата е огромна.Ето тел на майстора 0888/612451 Бранко.Намира се в двора на срвиз "Форд" срещу затвора.Аз лично съм много доволен от него,докато не вкара мотора в път не го остави.Цените са му доста прилични.Успех!


Потребителски аватар
grinddisko
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 2:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/Варна

Re: Проблем с Polo 1043 91г.

Мнениеот grinddisko » Нед 18 яну 2009 21:43


ок, тези дни ще се прибирам към пловдив и ще му звънна, а при тебе как е разхода, че нещо ми се вижда много моя, имайки предвид, че другия таралясник - рено 19 1.4 дава по-нисък значително, а е по-тежка


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Проблем с Polo 1043 91г.

Мнениеот doc_j » Нед 18 яну 2009 22:01


HZ трябва да е кода на мотора. Не всички са три-буквени. Има и такива с една буква и една цифра, всякакви... Аз примерно съм с PY, има 3F, Има и AAU и AAV...


Потребителски аватар
blueice
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Polo 1043 91г.

Мнениеот blueice » Нед 18 яну 2009 22:02


В града е 10 може и нагоре да отхвръкне,извън 5,5-6


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблем с Polo 1043 91г.

Мнениеот lrlmodo » Пон 19 яну 2009 9:55


Хубаво е да ти видят карбуратора и да го настроят, мойта е карбуратор, HZ е мотора.
За пловдив нз карбураторджия, но в сф ще ти препоръчам.
Мини една профилактика и тогава да видиме.
Ако имаш въпроси давай на лични - ще съпортвам


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Re: Проблем с Polo 1043 91г.

Мнениеот Peterman » Пон 19 яну 2009 10:23


И моя мотор е карбуратор HZ. Колеги а може ли да е нещо по дроселовата клава, моята по едно време не се затваряше до край, и в студеното ми направи проблем. След отстраняване на проблема всичко е 6!


Потребителски аватар
grinddisko
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 2:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/Варна

Re: Проблем с Polo 1043 91г.

Мнениеот grinddisko » Пон 19 яну 2009 11:22


еми значи предполагам, че към края на тази седмица се прибирам към Пловдив и там ще мина през Bosh да видим какво ще кажат младежите там. Проблема е, че колата не е карана от много време и човека от който я купих(сиреч брат ми) не може да ми каже какво й е правено. Оснвен сменено масло и другите неща, които описах мисля, че нищо скоро. Имам някакви съмнения, че карбуратора може да е мръсен, а и има лек теч от горната гарнитура, но към момента все не ми оставаше време да стигна до колата. Сега имам малка отпуска около месец и мисля да видя колко ще ме боли да я оправят колата, че все пак ако ми кажат 3-400 лв, то се обезсмисля съществуването й. Въпреки, че няма 100 000 км още. Но да се надяваме, че ще е някакво малко нещо, което да е евтино. След като мина профилкатика пак ще пиша и явно колегата blueice е доволен от неговия майстор, та и на него мога да му звънна.


Потребителски аватар
blueice
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Polo 1043 91г.

Мнениеот blueice » Пон 19 яну 2009 11:50


Човека прави и карбуратори.Ако решиш му се обади ден предварително.В BOSCH вече карбове не пипат


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Polo 1043 91г.

Мнениеот chy » Пон 19 яну 2009 18:09


щракни една снимка на клапата -просто махни капака на филтърната кутия и снимай вътре.Преди и след профилактиката,която така или иначе ще предприемеш.
Според мен цялата щуротия идва от зацапване и вследствие на това затруднено движение на клапата.Принципно-можеш и сам да почистиш тая клапа,без да бараш настройката на карбуратора.(сигурно си разгледал темата на Анбъч...)
Мойто е моноинжекция(ААУ) с 4степенна ск.кутия-извънградско съм падал и под 5л/100км :shock-ако с това мога да съм ти полезен относно питането ти за разхода....


Потребителски аватар
ZEDYCUS
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
Двигател: AUY 2001
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Проблем с Polo 1043 91г.

Мнениеот ZEDYCUS » Сря 21 яну 2009 19:47


blueice

Заглавие: Re: Проблем с Polo 1043 91г. Отговори с цитат
имаш педвид че докато позагрее се давичка и забива муцуната,след това си работи идеално.При мен беше така.Оказа се от вакуумния регулатор.След смяната разликата е огромна.Ето тел на майстора 0888/612451 Бранко.Намира се в двора на срвиз "Форд" срещу затвора.Аз лично съм много доволен от него,докато не вкара мотора в път не го остави.Цените са му доста прилични.Успех!


Колеги ,а моята прави точно обратното (извинявам се на колегата, че пиша в неговата тема)Докато е студена върви та се къса ,като дам газ направо подскача(не прекъсва или се дави) ,но загрее ли и се почва.Давам газ но колата все едно че дави и забива муцуната и няма мощност.Това го прави основно на газ ,на бензин не се усеща толкова.Сменял съм капачка на делкото,палец ,кабели.Свещи денсо ,малко те ме съмнявам май не са оригинални ,че ми ги дадоха доста по евтино.Мислех по едно време дали не е вакум регулатора ,но не можах да го сваля .Интересното е , че не винаги го прави .


Потребителски аватар
blueice
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Polo 1043 91г.

Мнениеот blueice » Чет 22 яну 2009 19:07


Вакуум регулатора не е нужно да го сваляш,вадиш маркучето забиваш един друг и смукваш ако задържи вакуум значи е добре,ако не ново.


Потребителски аватар
ZEDYCUS
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
Двигател: AUY 2001
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Проблем с Polo 1043 91г.

Мнениеот ZEDYCUS » Чет 22 яну 2009 23:04


blueice

Заглавие: Re: Проблем с Polo 1043 91г. Отговори с цитат
Вакуум регулатора не е нужно да го сваляш,вадиш маркучето забиваш един друг и смукваш ако задържи вакуум значи е добре,ако не ново.


Бре това не го знаех.Мерси за съвета, в събота ще го пробвам тоя регулатор :D.Ако е той ще му тегля една :bishop


Потребителски аватар
grinddisko
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 2:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/Варна

Re: Проблем с Polo 1043 91г.

Мнениеот grinddisko » Пет 23 яну 2009 10:31


Аз след малко звъня на майстора, че имам и нов проблем, взе да губи обороти и вчера ми се разказа играта докато мина Варна - Пловдив. Айде да видим какво ще каже младежа


Потребителски аватар
blueice
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Polo 1043 91г.

Мнениеот blueice » Пет 23 яну 2009 11:43


Много бърбори , не му обръщай внимание.Успех!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта