Здравейте, имам следния въпрос:
Как да разбера дали ми трака каре или не6о друго?
Като завивам , но само понякога се чува едно тракане. Но не винаги. Иначе се пробвах на по широко пространство да правя резки завои наляво, на дясно и ни6о не се чу. Не всеки път като завивам ми се чува. По предницата иначе съм сменял много работи-опори на макферсон, амортисъори, накладки, задни цилиндърчета за спирачките, реглаж съм правил. Последно и гледаха ходовата част преди 3 месеца/няма и 3 000 км/ специално за такива работи и ми казаха че си е наред ходовата част. Тоя който ми сменя миналата седмица цилиндърчетата за спирачките нищо не каза. И сега се чудя какво да правя и да се притеснявам ли или безпокойството ми излишно? Ако отида при някой майстор и му кажа че ми тропа при завойте от време на време, той директно ще ми смени каре и маншон, за да ми вземе паричките и ще ми каже готово. Но дали е за смяна наистина карето, и дали то трака, как да разбера?
Благодаря предварително за съветите.
Нещо ми трака от време на време при завоите
- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
alien1 написа:Колко може да издържи едно такова каре "в начална фаза"? И някои ако може да каже колко струва долу горе каре и дали се сменят и двете или може само едното, и ако се сменят карета и маншоните ли се сменят? Въобще не са ми ясни тея работи.
Колко издържа

Сносно каре - между 60 и 90 лева, като има и доста по-скъпи. Оригинала е на 135Евро за двете външни (Цена по ЕТОS).
Каретата по принцип си вървят с маншон, а в доста случаи и с грес, скоби и гайка.
Каре се диагностициря лесно: При крайно навит волан тръгваш с повече газ от нормалното тръгване (като за по-бързо изтегляне от кръстовище например...)
Ако тръгнеш тихичко - значи е наред и следва за проверка другата страна...
Ако трака - карето на съответната страна (Л/л; Д/д)
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
alien1 написа:Колко може да издържи едно такова каре "в начална фаза"? И някои ако може да каже колко струва долу горе каре и дали се сменят и дветв или може само едното, и ако се сменят карета и маншоните ли се сменят?
Значи колегите са ти казали колко може да изкара и цена са ти дали ориентировъчна. За смяната може да се смени и само едното /не е като при амортисьорите/. Задължително и маншона се сменя и то не за друго ами няма смисъл за 5 лв./ако случайно го няма в комплект с карето/ да се прецака каре за 70 лв. примерно.
Ако мислиш че ня можеш да се справиш с това да разбереш дали е за смяна някое каре и кое е може да минеш да ги чуеме.
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
Колеги да не забравяме, че може и да не е каре. При мен се чуваше едно леко почукване когато леко потеглям и спирам ( като придвижване на сфетофар ) и се оказа тампона с лагера на макферсона. Смених ги и двата. Единият действително беше фалирал.
Обаче.... След около 4-5 дена пак почна. Чукането се чува горе високо, близко до предното стъкло. Оказа се, че при монтажа не е била стегната достатъчно гайката на тампона която е самозаконряща се. Стегнах я и заспа.
Тази неизправност може да се "хване" като караш по неравности с малка скорост, защото тогава макферсона се натоварва и сранично или като вдигнеш предницата и с ръце разклатиш целия макферсон и в горната част се усеща луфта. Успех.
Обаче.... След около 4-5 дена пак почна. Чукането се чува горе високо, близко до предното стъкло. Оказа се, че при монтажа не е била стегната достатъчно гайката на тампона която е самозаконряща се. Стегнах я и заспа.
Тази неизправност може да се "хване" като караш по неравности с малка скорост, защото тогава макферсона се натоварва и сранично или като вдигнеш предницата и с ръце разклатиш целия макферсон и в горната част се усеща луфта. Успех.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта