Нещо ми трака от време на време при завоите

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Нещо ми трака от време на време при завоите

Мнениеот alien1 » Пон 20 фев 2006 17:14


Здравейте, имам следния въпрос:
Как да разбера дали ми трака каре или не6о друго?
Като завивам , но само понякога се чува едно тракане. Но не винаги. Иначе се пробвах на по широко пространство да правя резки завои наляво, на дясно и ни6о не се чу. Не всеки път като завивам ми се чува. По предницата иначе съм сменял много работи-опори на макферсон, амортисъори, накладки, задни цилиндърчета за спирачките, реглаж съм правил. Последно и гледаха ходовата част преди 3 месеца/няма и 3 000 км/ специално за такива работи и ми казаха че си е наред ходовата част. Тоя който ми сменя миналата седмица цилиндърчетата за спирачките нищо не каза. И сега се чудя какво да правя и да се притеснявам ли или безпокойството ми излишно? Ако отида при някой майстор и му кажа че ми тропа при завойте от време на време, той директно ще ми смени каре и маншон, за да ми вземе паричките и ще ми каже готово. Но дали е за смяна наистина карето, и дали то трака, как да разбера?
Благодаря предварително за съветите.




Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пон 20 фев 2006 17:24


Тъпото е, че вероятно ще излезе каре "в начална фаза". И при мен е така. :D


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Пон 20 фев 2006 17:51


Колко може да издържи едно такова каре "в начална фаза"? И някои ако може да каже колко струва долу горе каре и дали се сменят и дветв или може само едното, и ако се сменят карета и маншоните ли се сменят? Въобще не са ми ясни тея работи.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пон 20 фев 2006 17:57


Може да издържи между две секунди и две години bishop
Бих потърсил доверен сервиз, на твое място. 8)


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Пон 20 фев 2006 18:05


alien1 написа:Колко може да издържи едно такова каре "в начална фаза"? И някои ако може да каже колко струва долу горе каре и дали се сменят и двете или може само едното, и ако се сменят карета и маншоните ли се сменят? Въобще не са ми ясни тея работи.


Колко издържа :?: При мен 1 година, при мой приятел (със също такъв Пасат) - 2 седмици.

Сносно каре - между 60 и 90 лева, като има и доста по-скъпи. Оригинала е на 135Евро за двете външни (Цена по ЕТОS).
Каретата по принцип си вървят с маншон, а в доста случаи и с грес, скоби и гайка.

Каре се диагностициря лесно: При крайно навит волан тръгваш с повече газ от нормалното тръгване (като за по-бързо изтегляне от кръстовище например...)
Ако тръгнеш тихичко - значи е наред и следва за проверка другата страна...
Ако трака - карето на съответната страна (Л/л; Д/д)


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Пон 20 фев 2006 21:25


..... и счупи ли се оставаш на място Само с теглене или на "носилка" после
Имай го като идея


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 20 фев 2006 23:08


alien1 написа:Колко може да издържи едно такова каре "в начална фаза"? И някои ако може да каже колко струва долу горе каре и дали се сменят и дветв или може само едното, и ако се сменят карета и маншоните ли се сменят?

Значи колегите са ти казали колко може да изкара и цена са ти дали ориентировъчна. За смяната може да се смени и само едното /не е като при амортисьорите/. Задължително и маншона се сменя и то не за друго ами няма смисъл за 5 лв./ако случайно го няма в комплект с карето/ да се прецака каре за 70 лв. примерно.
Ако мислиш че ня можеш да се справиш с това да разбереш дали е за смяна някое каре и кое е може да минеш да ги чуеме.


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Вто 21 фев 2006 9:31


Опитвам се да разбера кое каре е поне и яко се олушвам напоследък. Останових следното: чува се като завивам надясно само и то с по висока скорост. Обаче интересното е че мисля че го чувам от лявото колело. Възможно ли е?


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Вто 21 фев 2006 9:44


Колеги да не забравяме, че може и да не е каре. При мен се чуваше едно леко почукване когато леко потеглям и спирам ( като придвижване на сфетофар ) и се оказа тампона с лагера на макферсона. Смених ги и двата. Единият действително беше фалирал.
Обаче.... След около 4-5 дена пак почна. Чукането се чува горе високо, близко до предното стъкло. Оказа се, че при монтажа не е била стегната достатъчно гайката на тампона която е самозаконряща се. Стегнах я и заспа.
Тази неизправност може да се "хване" като караш по неравности с малка скорост, защото тогава макферсона се натоварва и сранично или като вдигнеш предницата и с ръце разклатиш целия макферсон и в горната част се усеща луфта. Успех. :wink:


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Чет 23 фев 2006 17:24


Последните 2 дни не съм го чул това тракане. Предполагам че е каре в доста начален стадий, но 6е изчакам поне да почна по често да го чувам и тогава ще го сменя. Сега като го чувам на 2-3 дена веднъж май няма смисъл да бързам да го сменям.


Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Пет 24 фев 2006 8:25


Хм... моето трака по същия начин и е каре - на десен завой трака външното-ляво каре. Смятам, че е нормално да е така, защото поема по-голямо натоварване в завоя. Пробвай теста, който ти препоръча колегата - пълен десен и повечко газ при тръгване. :wink:


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Пет 24 фев 2006 9:28


Две карета ли има на колело или едни коли са с външно други с вътрешно каре?
В един магазин за аточасти само за дизелите имаше външни карета по каталог, а за другите вътрешни.


Invisible
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 27 окт 2004 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Invisible » Пет 24 фев 2006 11:47


Имаш две външни и две вътрешни,но вътешните рядко здават багажа.


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Пет 24 фев 2006 18:22


Имаше и някакви Японки, които са с по 4 карета на колело, но там си е разхищение на материал...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта