голф 4 1,9тди 90кс АЛХ понякога при120-140км/ч понякога спира да набира скорост,омалява,поддържа я но мудно.възможно ли причината да е в интерколера?скоро ми се беше откачила една гъвкава връзка към интерколера и се опасявам отнякъде да не изпуска въздух след като я закачих?
много писане и така и не разбрах какво трябва да се направи,когато голф4 1,9тди алх
двигател трудно пали когато е топъл?

голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 15:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?
Последна промяна от dobrin на Пон 26 яну 2009 23:20, променено общо 1 път.
Причина: Една тема е достатъчна дори за два порблема.
Причина: Една тема е достатъчна дори за два порблема.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час?
Виж важните теми в раздела най-горе. Една от тях се казва За забиването. Там има писано много. А също така има и доста отделни теми.
- vulkana
- Мнения: 74
- Регистриран на: Съб 10 яну 2009 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?
колега,аз имах същия проблем...карам пасат В5 1,9TDI ATJ...oказа се ,че проблема е в управлението на турбото...успех
Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?
От вентоман съм чувал, че 90кс ако пaли трудно топъл няма oправия. Решението е нови чипове от Брeзел.
- ivankov
- Мнения: 756
- Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?
Vanich написа:От вентоман съм чувал, че 90кс ако пяли трудно топъл няма управия. Решението е нови чипове от Брзел.
от кой нови чипове

- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?
Vanich написа:От вентоман съм чувал, че 90кс ако пяли трудно топъл няма управия. Решението е нови чипове от Брзел.
При прекодиране на автоматик при AGR двигателите, се получава едно много кофти придърпване най-осезаемо на 2'ра предавка.
Вариантите са чип от Брезел или системата с релетата

-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Сря 07 яну 2009 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?
Имах същите симптоми при една моя бивша А3 (1.9TDI). Оказа се забила променлива геометрия на турбината.
Това от кофти нафта и каране само градско.
Лопатките забиват в най-отворено положение заради сажди, турбината качва повече налягане от колкото трябва и компютъра влиза в авариен режим като отваря байпаса и съответно оставаш без турбина.
Оправи се с чистене на лопатките и смяна на клапана дето я управлява, защото той беше изгорял да напъва запецналите лопатки. Избуших катализатора и с компютър изключих системата за рециклиране на изгорелите газове. Тая система беше запушила на 70% смукателните колектори с нещо като твърда грес, което разбира се спъва колата. БГ нафта, това е положението.
При всички случаи я закачи на компютър и тя ще си каже каква и е болежката, няма смисъл да гадаем тука като шамани
Това от кофти нафта и каране само градско.
Лопатките забиват в най-отворено положение заради сажди, турбината качва повече налягане от колкото трябва и компютъра влиза в авариен режим като отваря байпаса и съответно оставаш без турбина.
Оправи се с чистене на лопатките и смяна на клапана дето я управлява, защото той беше изгорял да напъва запецналите лопатки. Избуших катализатора и с компютър изключих системата за рециклиране на изгорелите газове. Тая система беше запушила на 70% смукателните колектори с нещо като твърда грес, което разбира се спъва колата. БГ нафта, това е положението.
При всички случаи я закачи на компютър и тя ще си каже каква и е болежката, няма смисъл да гадаем тука като шамани

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?
nnenov написа:Имах същите симптоми при една моя бивша А3 (1.9TDI). Оказа се забила променлива геометрия на турбината.
Това от кофти нафта и каране само градско.
Лопатките забиват в най-отворено положение заради сажди, турбината качва повече налягане от колкото трябва и компютъра влиза в авариен режим като отваря байпаса и съответно оставаш без турбина.
Оправи се с чистене на лопатките и смяна на клапана дето я управлява, защото той беше изгорял да напъва запецналите лопатки. Избуших катализатора и с компютър изключих системата за рециклиране на изгорелите газове. Тая система беше запушила на 70% смукателните колектори с нещо като твърда грес, което разбира се спъва колата. БГ нафта, това е положението.
При всички случаи я закачи на компютър и тя ще си каже каква и е болежката, няма смисъл да гадаем тука като шамани
Нека да не пишем толкова глупости след като нямаме елементарни познания.
Прочети малко колега и тогава давай съвети, че току виж си подвел някой като теб,
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?
Колега имах същия проблем когато го настъпя и към 120 км/ч забива; оказа_се един клапан хванат е за купето зад въздушния филтър. Смених го и всичко си е ОК.
mod edit : gr_kanev
mod edit : gr_kanev
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Сря 07 яну 2009 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?
Andonov написа:Нека да не пишем толкова глупости след като нямаме елементарни познания.
Прочети малко колега и тогава давай съвети, че току виж си подвел някой като теб.
Извинявай, кое от написаното от мен е глупост?
Елементарни познания имам, говоря за неща, които са ми се случили на мен, на моя кола.
Повисях на майстора на главата и нещата които описвам съм ги видял с очите си.
Посъветвал съм автора на темата да я закачи на компютър, защото колата най-вероятно всичко ще си каже сама.
Същевременно му казвам каква е била диагнозата и лечението на моя автомобил при същите симптоми.
С какво го подвеждам по-точно?
Хайде моля те като си чел толкова много и много знаеш, осветли останалата неграмотна маса или си задръж безсмислените коментари за себе си.

-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?
Значи ако лопатките са в най-отворено положение тогава турбината не се товари, а напротив-разтоварва, и няма как да влезе в сервизен режим. Ако лопатките запецнат в затворено положение - тогава наистина налягането става голямо, и влизаш в сервизен режим. Второ, при тия коли няма байпас-клапан. Турбината има един вакуум-клапан, който дърпа лопатките-нагоре надолу, който се управлява от друг ел-клапан. И трето - с компютъра не можеш да изключиш системата за рециркулация на изгорелите газове - можеш да я ограничиш. А изключването става механично. Предполагам затова колегата ти казва че говориш глупости. И аз взех да ги понаучавам тия неща
Няма смисъл да се сърдиш - всички се учим докато сме живи 


- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?
За забиването има множество причини и без точна диагностика е само гадаене.
За топлото палене съм се нагърбил със задачата да покажа на колегите като теб от форума каква е разликата между тези неща за които само са чували.
Включително и малкия сф д...льо дето една глава не може да завие като хората, а пука блоковете с болтовете без да е изчистил отворите.
Темите са поучителни и сравнителни; друг е въпроса защо никой друг не смее да направи това или клавиатурните майстори станаха прекалено много.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=122453
Назря въпрос и от друг клавиатурен майстор иното за компенсиране износването на помпата и направих нови клипове с образователна цел
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=127012
В прекодирането има няколко странични ефекта които за някои са поносими, за други - не.
Най-доброто решение до което съм достигнал е със смяна на софтуера
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=119486
За топлото палене съм се нагърбил със задачата да покажа на колегите като теб от форума каква е разликата между тези неща за които само са чували.
Включително и малкия сф д...льо дето една глава не може да завие като хората, а пука блоковете с болтовете без да е изчистил отворите.
Темите са поучителни и сравнителни; друг е въпроса защо никой друг не смее да направи това или клавиатурните майстори станаха прекалено много.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=122453
Назря въпрос и от друг клавиатурен майстор иното за компенсиране износването на помпата и направих нови клипове с образователна цел
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=127012
В прекодирането има няколко странични ефекта които за някои са поносими, за други - не.
Най-доброто решение до което съм достигнал е със смяна на софтуера
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=119486
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?
kombito-tdi написа:за забиването има множество причини и без точна диагностика е само гадаене
за топлото палене сьм се нагьрбил сьс задачата да покажа на колегите като теб от форума каква е разликата между тези неща за които само са чували
включително и малкия сф д...льо дет една глава немои да завие като хората а пука блоковете с болтовете без да е изчистил отворите
темите са поучителни и сравнителни друг е вьпроса защо никои друг несмее да направи това или клавиатурните маистори станаха прекалено много
viewtopic.php?f=24&t=122453
назря вьпрос и от друг клавиатурен маистор иното за компенсиране износването на помпата и направих нови клипове с образувателна цел
viewtopic.php?f=24&t=127012
в прекодирането има няколко странични ефекта които за някои са поносими за др не
наи-доброто решение до което сьм достигнал е сьс смяна на софтуера
viewtopic.php?f=48&t=119486

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?
nnenov написа:Andonov написа:Нека да не пишем толкова глупости след като нямаме елементарни познания.
Прочети малко колега и тогава давай съвети, че току виж си подвел някой като теб.
Хайде моля те като си чел толкова много и много знаеш, осветли останалата неграмотна маса или си задръж безсмислените коментари за себе си.
Дори и не си правиш труда да четеш това което съм ти почернил в твоя пост.
А и колегата SACHO7803 ти е отговорил какво съм имал в предвид ,като изключим обяснението за лопатките.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984, cecoa1, Google [Bot], simo7, Даскала™ и 38 госта