:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
rradostin
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 06 май 2008 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?

Мнениеот rradostin » Пон 26 яну 2009 23:11


голф 4 1,9тди 90кс АЛХ понякога при120-140км/ч понякога спира да набира скорост,омалява,поддържа я но мудно.възможно ли причината да е в интерколера?скоро ми се беше откачила една гъвкава връзка към интерколера и се опасявам отнякъде да не изпуска въздух след като я закачих?
много писане и така и не разбрах какво трябва да се направи,когато голф4 1,9тди алх
двигател трудно пали когато е топъл?

Последна промяна от dobrin на Пон 26 яну 2009 23:20, променено общо 1 път.
Причина: Една тема е достатъчна дори за два порблема.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час?

Мнениеот dobrin » Пон 26 яну 2009 23:19


Виж важните теми в раздела най-горе. Една от тях се казва За забиването. Там има писано много. А също така има и доста отделни теми.


Потребителски аватар
vulkana
Мнения: 74
Регистриран на: Съб 10 яну 2009 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?

Мнениеот vulkana » Пон 26 яну 2009 23:24


колега,аз имах същия проблем...карам пасат В5 1,9TDI ATJ...oказа се ,че проблема е в управлението на турбото...успех


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?

Мнениеот Vanich » Вто 27 яну 2009 18:30


От вентоман съм чувал, че 90кс ако пaли трудно топъл няма oправия. Решението е нови чипове от Брeзел.


Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?

Мнениеот ivankov » Вто 27 яну 2009 18:37


Vanich написа:От вентоман съм чувал, че 90кс ако пяли трудно топъл няма управия. Решението е нови чипове от Брзел.

от кой нови чипове :roll:


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?

Мнениеот djdaka » Вто 27 яну 2009 19:46




Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?

Мнениеот Ventoman » Сря 28 яну 2009 14:13


Vanich написа:От вентоман съм чувал, че 90кс ако пяли трудно топъл няма управия. Решението е нови чипове от Брзел.


При прекодиране на автоматик при AGR двигателите, се получава едно много кофти придърпване най-осезаемо на 2'ра предавка.

Вариантите са чип от Брезел или системата с релетата :D


nnenov
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 07 яну 2009 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?

Мнениеот nnenov » Сря 28 яну 2009 14:55


Имах същите симптоми при една моя бивша А3 (1.9TDI). Оказа се забила променлива геометрия на турбината.

Това от кофти нафта и каране само градско.

Лопатките забиват в най-отворено положение заради сажди, турбината качва повече налягане от колкото трябва и компютъра влиза в авариен режим като отваря байпаса и съответно оставаш без турбина.

Оправи се с чистене на лопатките и смяна на клапана дето я управлява, защото той беше изгорял да напъва запецналите лопатки. Избуших катализатора и с компютър изключих системата за рециклиране на изгорелите газове. Тая система беше запушила на 70% смукателните колектори с нещо като твърда грес, което разбира се спъва колата. БГ нафта, това е положението.

При всички случаи я закачи на компютър и тя ще си каже каква и е болежката, няма смисъл да гадаем тука като шамани :)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?

Мнениеот Andonov » Сря 28 яну 2009 15:21


nnenov написа:Имах същите симптоми при една моя бивша А3 (1.9TDI). Оказа се забила променлива геометрия на турбината.

Това от кофти нафта и каране само градско.

Лопатките забиват в най-отворено положение заради сажди, турбината качва повече налягане от колкото трябва и компютъра влиза в авариен режим като отваря байпаса и съответно оставаш без турбина.

Оправи се с чистене на лопатките и смяна на клапана дето я управлява, защото той беше изгорял да напъва запецналите лопатки. Избуших катализатора и с компютър изключих системата за рециклиране на изгорелите газове. Тая система беше запушила на 70% смукателните колектори с нещо като твърда грес, което разбира се спъва колата. БГ нафта, това е положението.

При всички случаи я закачи на компютър и тя ще си каже каква и е болежката, няма смисъл да гадаем тука като шамани :)


Нека да не пишем толкова глупости след като нямаме елементарни познания.
Прочети малко колега и тогава давай съвети, че току виж си подвел някой като теб,


venkokmeta
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?

Мнениеот venkokmeta » Сря 28 яну 2009 20:26


Колега имах същия проблем когато го настъпя и към 120 км/ч забива; оказа_се един клапан хванат е за купето зад въздушния филтър. Смених го и всичко си е ОК.

mod edit : gr_kanev


nnenov
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 07 яну 2009 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?

Мнениеот nnenov » Нед 01 фев 2009 21:48


Andonov написа:Нека да не пишем толкова глупости след като нямаме елементарни познания.
Прочети малко колега и тогава давай съвети, че току виж си подвел някой като теб.


Извинявай, кое от написаното от мен е глупост?

Елементарни познания имам, говоря за неща, които са ми се случили на мен, на моя кола.

Повисях на майстора на главата и нещата които описвам съм ги видял с очите си.

Посъветвал съм автора на темата да я закачи на компютър, защото колата най-вероятно всичко ще си каже сама.

Същевременно му казвам каква е била диагнозата и лечението на моя автомобил при същите симптоми.

С какво го подвеждам по-точно?

Хайде моля те като си чел толкова много и много знаеш, осветли останалата неграмотна маса или си задръж безсмислените коментари за себе си. :не:


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?

Мнениеот SACHO7803 » Нед 01 фев 2009 22:13


Значи ако лопатките са в най-отворено положение тогава турбината не се товари, а напротив-разтоварва, и няма как да влезе в сервизен режим. Ако лопатките запецнат в затворено положение - тогава наистина налягането става голямо, и влизаш в сервизен режим. Второ, при тия коли няма байпас-клапан. Турбината има един вакуум-клапан, който дърпа лопатките-нагоре надолу, който се управлява от друг ел-клапан. И трето - с компютъра не можеш да изключиш системата за рециркулация на изгорелите газове - можеш да я ограничиш. А изключването става механично. Предполагам затова колегата ти казва че говориш глупости. И аз взех да ги понаучавам тия неща :D Няма смисъл да се сърдиш - всички се учим докато сме живи :drunk


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?

Мнениеот kombito-tdi » Нед 01 фев 2009 23:29


За забиването има множество причини и без точна диагностика е само гадаене.
За топлото палене съм се нагърбил със задачата да покажа на колегите като теб от форума каква е разликата между тези неща за които само са чували.
Включително и малкия сф д...льо дето една глава не може да завие като хората, а пука блоковете с болтовете без да е изчистил отворите.
Темите са поучителни и сравнителни; друг е въпроса защо никой друг не смее да направи това или клавиатурните майстори станаха прекалено много.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=122453
Назря въпрос и от друг клавиатурен майстор иното за компенсиране износването на помпата и направих нови клипове с образователна цел
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=127012
В прекодирането има няколко странични ефекта които за някои са поносими, за други - не.
Най-доброто решение до което съм достигнал е със смяна на софтуера
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=119486


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?

Мнениеот Zinoto » Пон 02 фев 2009 1:47


kombito-tdi написа:за забиването има множество причини и без точна диагностика е само гадаене
за топлото палене сьм се нагьрбил сьс задачата да покажа на колегите като теб от форума каква е разликата между тези неща за които само са чували
включително и малкия сф д...льо дет една глава немои да завие като хората а пука блоковете с болтовете без да е изчистил отворите
темите са поучителни и сравнителни друг е вьпроса защо никои друг несмее да направи това или клавиатурните маистори станаха прекалено много
viewtopic.php?f=24&t=122453
назря вьпрос и от друг клавиатурен маистор иното за компенсиране износването на помпата и направих нови клипове с образувателна цел
viewtopic.php?f=24&t=127012
в прекодирането има няколко странични ефекта които за някои са поносими за др не
наи-доброто решение до което сьм достигнал е сьс смяна на софтуера
viewtopic.php?f=48&t=119486

:lol Хич не се прави на велик, до онзи ден спореше с мен, че не може да се компенсира износването на помпата от електронния блок. В клипчетата, от които почти нищо не се вижда като например дали не си кодирал на автоматични и си правиш пак реклама говориш за някакво компенсиране на износване на електронния блок (на него няма какво да му се износва) както и да е, да предположим, че си се сетил как го правя (от една година насам) и вече няма да спорим. Изпревари ме с клипчета, но е за твое добро, защото при мен резултата е като в следващото ти клипче и студения старт също. Чипове всеки може да слага, другото е по-важно, щото има доста коли, които вървят доста повече от стокови, а са си с оригиналните чипове. Може по-рядко да си цапам ръцете от тебе, но хората ме уважават и в професията ми.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: голф4 1,9тди забива при 120-140км/час и не пали топъл?

Мнениеот Andonov » Пон 02 фев 2009 8:12


nnenov написа:
Andonov написа:Нека да не пишем толкова глупости след като нямаме елементарни познания.
Прочети малко колега и тогава давай съвети, че току виж си подвел някой като теб.


Хайде моля те като си чел толкова много и много знаеш, осветли останалата неграмотна маса или си задръж безсмислените коментари за себе си. :не:


Дори и не си правиш труда да четеш това което съм ти почернил в твоя пост.

А и колегата SACHO7803 ти е отговорил какво съм имал в предвид ,като изключим обяснението за лопатките. :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1, simo7 и 41 госта