


въпрос за гаранция
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
въпрос за гаранция
днес моето семейство се сблъска със следния проблем:комбинирана печка на газ и ток закупена преди8-9 месеца сдаде багажа.отказа да нагрява фурната./фурната е само на електричество/.в магазина се изказват,че не сме пратили някакъв отрязък от гаранцията и затова тя не била валидна.освен това печката трябвало де се свърже към газта от сервизен техник.и с тези две причини са отказали да поемат гаранцията.Та въпроса ми е да си търся ли правата,или настина са имали право да откажат поправката?
- jonn_krissy
- Мнения: 689
- Регистриран на: Пет 09 яну 2009 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: въпрос за гаранция
Нема смисал колега да си тарсите правата след като са ви казали какви са причините.
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: въпрос за гаранция
Умряла кауза колега..
Пий една студена вода...

Пий една студена вода...


- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: въпрос за гаранция
jonn_krissy написа:Нема смисал колега да си тарсите правата след като са ви казали какви са причините.
Айде стига дава акъл!
Обади се в КЗП. Закона си е закон!
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: въпрос за гаранция
говори с този човек
memberlist.php?mode=viewprofile&u=114
той е самата институция КЗП , че и много повече , той ако не може да оправи проблема , по добре пий една ледена вода


memberlist.php?mode=viewprofile&u=114
той е самата институция КЗП , че и много повече , той ако не може да оправи проблема , по добре пий една ледена вода



- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: въпрос за гаранция
естествено че си търси правата......спретни един скандал там на място в магазина,да извикат управителя и тем подобни,раздухай...........получава се 

Re: въпрос за гаранция
то без скандал няма да мине.па и гаджето сега строши термометъра,че взема да събера живака и към магазина...
.но мен ме итересуваше дали наистина е трябвало да пусна този отрязък по пощата за да ми е валидна гаранцията

- Jogo_1
- Мнения: 845
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: въпрос за гаранция
Принципно всички искат отрязък, но ако пазиш гаранция + касова бележка имаш огормен шанс, незнам за вас но аз си взимам винаги фактура към гаранацията /на частно лице/.
p.s. Сега ще ви кажа защо взимам фактура, преди 2 години се нанасяхме в ново жилище, и след като стана готово тръгнахме да купуваме всичката бяла техника за два дена, и в цялата галимация сме загубили гаранцията на единия климатик, идват момчетата слагат го и викат ае сега дай гаранцията ама нъцки, няма такова нещо, отиваме в техномаркет и питаме, дали ще може една гаранция и управителя вика ами не.... Да сте си я пазили, в следващия момент мене ми идва да хвана управителя за гушата, при което се сещам, че имам фактура... Само докато споменах за нея и ми дадоха друга карта.
p.s. Сега ще ви кажа защо взимам фактура, преди 2 години се нанасяхме в ново жилище, и след като стана готово тръгнахме да купуваме всичката бяла техника за два дена, и в цялата галимация сме загубили гаранцията на единия климатик, идват момчетата слагат го и викат ае сега дай гаранцията ама нъцки, няма такова нещо, отиваме в техномаркет и питаме, дали ще може една гаранция и управителя вика ами не.... Да сте си я пазили, в следващия момент мене ми идва да хвана управителя за гушата, при което се сещам, че имам фактура... Само докато споменах за нея и ми дадоха друга карта.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: въпрос за гаранция
Това дали сте пратили отрязъка от гаранционната карта или не се отнася до търговската гаранция, на която в случая ти не искаш да се оповаваш. Ти си използваш законовата гаранция, която е упомената в ЗЗП и за това отправяш рекламация към магазина, от който си я закупил при което изобщо не те интересува дали имаш гаранционна карта или не. Според ЗЗП, търговеца е длъжен да приеме рекламацията ти и в 30-дневен срок да се произнесе със становище по нея и начина и за удовлетворяване.
Начините за удовлетворяване са:
1. безплатен ремонт в тридесетдневния срок от предявяването на рекламацията;
2. възстановяване на сумата;
3. замяна на уреда с нов;
4. отбив от цената.
като при предявяване на рекламацията ти избираш по какъв начин да бъдеш удовлетворен. Търговеца може да ти откаже другите начини за удовлетворяване на рекламация единствено ако в законовоустановения срок (30 дни) отремонтира закупения от теб уред.
При всички други начини да се измъкне, сезирай КЗП и проблема ти ще бъде решен в твоя полза.
Това че се изисква монтаж от оторизиран сервиз (прегледай си документите да видиш дали е задължителен или пожелателен (препоръчва се...)) е свързан само с газовата част на уреда и няма нищо общо с дефектиралата ел.част
(фурната)
При всички случаи трябва да имаш заведена рекламация в търговския обект, т.е. да си вписан в регистъра на рекламации и да имаш писмено становище за това, че ти се отказва предявената рекламация. Ако това не е спазено, директно звъни в КЗП и ти гарантирам че до следващия ден ще имаш нова печка. Дори и да си вписан в регистъра за рекламации, депозирай жалба в КЗП за неправомерно отказване на рекламация и случая (на 90%, тъй като не съм на ясно с документацията) ще бъде решен в твоя полза!
Успех!
Начините за удовлетворяване са:
1. безплатен ремонт в тридесетдневния срок от предявяването на рекламацията;
2. възстановяване на сумата;
3. замяна на уреда с нов;
4. отбив от цената.
като при предявяване на рекламацията ти избираш по какъв начин да бъдеш удовлетворен. Търговеца може да ти откаже другите начини за удовлетворяване на рекламация единствено ако в законовоустановения срок (30 дни) отремонтира закупения от теб уред.
При всички други начини да се измъкне, сезирай КЗП и проблема ти ще бъде решен в твоя полза.
Това че се изисква монтаж от оторизиран сервиз (прегледай си документите да видиш дали е задължителен или пожелателен (препоръчва се...)) е свързан само с газовата част на уреда и няма нищо общо с дефектиралата ел.част
(фурната)
При всички случаи трябва да имаш заведена рекламация в търговския обект, т.е. да си вписан в регистъра на рекламации и да имаш писмено становище за това, че ти се отказва предявената рекламация. Ако това не е спазено, директно звъни в КЗП и ти гарантирам че до следващия ден ще имаш нова печка. Дори и да си вписан в регистъра за рекламации, депозирай жалба в КЗП за неправомерно отказване на рекламация и случая (на 90%, тъй като не съм на ясно с документацията) ще бъде решен в твоя полза!
Успех!
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта