Original style -начало 53стрWörthersee treffen 2012

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V -КР в коша 24стр+клип

Мнениеот sashobas » Пет 30 яну 2009 19:08


Може би повечето от вас знаят че смених двигателя ГУ със КР.След много главоблъсканици и препятствия голфа запали и вече се кара но остана един не маловажен проблем колата е спъната и върви доста слабо.Пробвах да заменя разпределителя на горивото но няма разлика.Колата се форсира до ограничител но като се кара на скорост е спъната и нещата се случват доста бавно.Мерих налягането на помпите което отчете 8 бара незнам дали е нормално или е много.Мотора е зацепена правилно всичко си е на белези.Двигателя работи също равномерно без прекъсвания.Все още не съм сменил горивния филтър защото сложих добавка за прочистване на горивна система и исках да го сменя след като изразходвам горивото с добавката.Нещо малко мъчи мотора но не мога да го открия.Моля който може да помогне. :?

Последна промяна от sashobas на Вто 06 окт 2009 9:47, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 30 яну 2009 19:29


дай нещо по конкретно за спънатост,с какви скорости е и меха.в ред ли е? пуши ли черно на много газ.


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика

Мнениеот sashobas » Пет 30 яну 2009 19:46


Ами колата при начален старт е спъната но си върви до прекъсвач на 4-та и 5-та предавка не и достига нещо върви до 160 на горе е много слаба.Имам съмнения да не би компютъра да не прави нужния аванс.ф


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика

Мнениеот leonardo_vd » Пет 30 яну 2009 19:50


sashobas написа:Ами колата при начален старт е спъната но си върви до прекъсвач на 4-та и 5-та предавка не и достига нещо върви до 160 на горе е много слаба.Имам съмнения да не би компютъра да не прави нужния аванс.ф

Дюзите как са? Тука ми мирише че нема бензин. Същия като моя проблем.
А респонса на място как е? Попръдва ли като даваш рязко гас?


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 30 яну 2009 20:36


ако има някои твой колега там да и види с тробоскоп аванса ,но и според мен е на бедно.гледах някъде едно клипче с тест на дюзите на око дали пръскат като хората,но щом е муден старта и не иска повече от 160 значи беднее смени филтъра за начало не се занимавай с друго и ако няма и тогава разлика пак ше го мислиме :wink:

намерих го :Mr Green Fun http://www.youtube.com/watch?v=WFhJLLCjKdQ


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика

Мнениеот sashobas » Пет 30 яну 2009 21:03


утре ще сменя филтъра и ще споделя.А за центровката тя е на 6 градуса.Прекъсване няма колата работи равномерно без да прекъсва.А за беднеене не ми се вярва защото регулираме от винта на клапата пускаме повече гориво но няма разлика или мотора не работи добре.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика

Мнениеот leonardo_vd » Пет 30 яну 2009 21:25


sashobas написа:утре ще сменя филтъра и ще споделя.А за центровката тя е на 6 градуса.Прекъсване няма колата работи равномерно без да прекъсва.А за беднеене не ми се вярва защото регулираме от винта на клапата пускаме повече гориво но няма разлика или мотора не работи добре.

E тук не трябваше да пипате на око. Не може да няма разлика.


Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика

Мнениеот snickers_ » Пет 30 яну 2009 21:30


извади дюзите завърти на стартер и гледаи как праскат и си прецени :)


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика

Мнениеот musura » Пет 30 яну 2009 22:37


По темата с вървежа, понеже се борих (боря се още) с подобен проблем - дюзи ако имаш от някой приятел да вземеш на заем - лесно се вадят, поне за проба. После премерете налягането не от бензиновата помпа, а което дава регулатора под петата дюза - трябва на загрял мотор да е 3.5-3.7 бара. Голяма вероятност проблема ти да е от тук, поне при мен се оказа така, но го открих по трудния път - първо смених дюзите, после бензиновата помпа за да стигна до тази х*йня...

Също така, помпите ги мерите на място, но не е ясно какво се случва в движение под голям товар (4-та и 5-та) - може да омаляват и да нямат нужния дебит на гориво. Ако не си сменял голямата помпа - нищо чудно да е от това, или ако ползваш старите помпи от пред-КР-а...

Разгледай из темите за така наречения тунинг "Ключ 16" - слага се една шайба за натягане на една пружина, чрез което вдигаш работното налягане на инжекциона и съответно обогатяваш колата - дава ефект основно при висока скорост, където при теб куца в момента. С годините материалите се уморяват и е нормално да са променили параметрите си (примерно твърдостта на тази пружина), така че може да е нещо съвсем елементарно...

Успех с проекта :)


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 30 яну 2009 22:44


или по добре някой да врътка на контакт няколко пъти,а най добре (защото съм сигурен че сте преправяли инсталацията) да я пуснете постоянно да върти ако не сте я направили вече само с реле (както ми беше на мен едно време)за теста.
А ако отдавна не е работил тоя филтър и дюзите съм почти сигурен че е от това та вече ти дадохме малко идей и чакаме резултат :да:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика

Мнениеот Stenly » Пет 30 яну 2009 23:41


Недейте да въртите много по инжекцията защото понякога нещата са необратими. Провери Сашо бензиновия регулатор дали му е здрав вакума дали работи правилно можеш да пробваш и с такъв от 8клапана. Дюзите - даваш постоянен + на помпата след което махаш маншона на инжекциона вадиш дюзите и ги слагаш в пласмасови чаши или шишета след което вдигаш помалко клапата и гледаш как пръскат , облака трябва да е еднакъв и да пълни съдовете с еднакво количество бензин за едно и също време.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика

Мнениеот alpine » Пет 30 яну 2009 23:43


Саше пробвай с оня регулатор който ти го дадох преди време заедно с инжекцията от поршето ;) На сивото имах проблеми с него но се оправи като го смених .


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика

Мнениеот paco » Съб 31 яну 2009 0:17


По кой белег зацепвате ангренажа ве? Ако търсите Горна Мъртва Точка по белега на шайбата долу то със сигуност е грешно защото тя има склоност да превърта. Зацепваите само и единствено по белега на маховика :!: После тв'а дето викате на око въртим...прайм...нема да го коментиам...то един газ анализатор повече от 30лв няма да ви излезе в кой да е сервиз.

РАСО


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика

Мнениеот sashobas » Съб 31 яну 2009 0:23


благодаря за съветите ще проверя всичко което ме посъветвахте,а относно центровката мотора си беше центрован ние само го проверихме и гледаме всички белези.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика

Мнениеот negodnika » Съб 31 яну 2009 13:30


При мен имаше подобен проблем и след ровене около 2 месеца открих проблема а той беше следния:
Запушена цедка на горивопровод (изкормих я с отвертка) за тази иде реч :arrow:
Изображение
Във Вортекса едно момче имаше същия проблем и след като му писах каза, че се е оправил така че пробвай може и при теб да е запушена :wink:



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта