
Original style -начало 53стрWörthersee treffen 2012
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V -КР в коша 24стр+клип
Може би повечето от вас знаят че смених двигателя ГУ със КР.След много главоблъсканици и препятствия голфа запали и вече се кара но остана един не маловажен проблем колата е спъната и върви доста слабо.Пробвах да заменя разпределителя на горивото но няма разлика.Колата се форсира до ограничител но като се кара на скорост е спъната и нещата се случват доста бавно.Мерих налягането на помпите което отчете 8 бара незнам дали е нормално или е много.Мотора е зацепена правилно всичко си е на белези.Двигателя работи също равномерно без прекъсвания.Все още не съм сменил горивния филтър защото сложих добавка за прочистване на горивна система и исках да го сменя след като изразходвам горивото с добавката.Нещо малко мъчи мотора но не мога да го открия.Моля който може да помогне. 

Последна промяна от sashobas на Вто 06 окт 2009 9:47, променено общо 1 път.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика
дай нещо по конкретно за спънатост,с какви скорости е и меха.в ред ли е? пуши ли черно на много газ.
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика
Ами колата при начален старт е спъната но си върви до прекъсвач на 4-та и 5-та предавка не и достига нещо върви до 160 на горе е много слаба.Имам съмнения да не би компютъра да не прави нужния аванс.ф
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика
sashobas написа:Ами колата при начален старт е спъната но си върви до прекъсвач на 4-та и 5-та предавка не и достига нещо върви до 160 на горе е много слаба.Имам съмнения да не би компютъра да не прави нужния аванс.ф
Дюзите как са? Тука ми мирише че нема бензин. Същия като моя проблем.
А респонса на място как е? Попръдва ли като даваш рязко гас?
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика
ако има някои твой колега там да и види с тробоскоп аванса ,но и според мен е на бедно.гледах някъде едно клипче с тест на дюзите на око дали пръскат като хората,но щом е муден старта и не иска повече от 160 значи беднее смени филтъра за начало не се занимавай с друго и ако няма и тогава разлика пак ше го мислиме 
намерих го
http://www.youtube.com/watch?v=WFhJLLCjKdQ

намерих го

- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика
утре ще сменя филтъра и ще споделя.А за центровката тя е на 6 градуса.Прекъсване няма колата работи равномерно без да прекъсва.А за беднеене не ми се вярва защото регулираме от винта на клапата пускаме повече гориво но няма разлика или мотора не работи добре.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика
sashobas написа:утре ще сменя филтъра и ще споделя.А за центровката тя е на 6 градуса.Прекъсване няма колата работи равномерно без да прекъсва.А за беднеене не ми се вярва защото регулираме от винта на клапата пускаме повече гориво но няма разлика или мотора не работи добре.
E тук не трябваше да пипате на око. Не може да няма разлика.
- snickers_
- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика
извади дюзите завърти на стартер и гледаи как праскат и си прецени 

- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика
По темата с вървежа, понеже се борих (боря се още) с подобен проблем - дюзи ако имаш от някой приятел да вземеш на заем - лесно се вадят, поне за проба. После премерете налягането не от бензиновата помпа, а което дава регулатора под петата дюза - трябва на загрял мотор да е 3.5-3.7 бара. Голяма вероятност проблема ти да е от тук, поне при мен се оказа така, но го открих по трудния път - първо смених дюзите, после бензиновата помпа за да стигна до тази х*йня...
Също така, помпите ги мерите на място, но не е ясно какво се случва в движение под голям товар (4-та и 5-та) - може да омаляват и да нямат нужния дебит на гориво. Ако не си сменял голямата помпа - нищо чудно да е от това, или ако ползваш старите помпи от пред-КР-а...
Разгледай из темите за така наречения тунинг "Ключ 16" - слага се една шайба за натягане на една пружина, чрез което вдигаш работното налягане на инжекциона и съответно обогатяваш колата - дава ефект основно при висока скорост, където при теб куца в момента. С годините материалите се уморяват и е нормално да са променили параметрите си (примерно твърдостта на тази пружина), така че може да е нещо съвсем елементарно...
Успех с проекта
Също така, помпите ги мерите на място, но не е ясно какво се случва в движение под голям товар (4-та и 5-та) - може да омаляват и да нямат нужния дебит на гориво. Ако не си сменял голямата помпа - нищо чудно да е от това, или ако ползваш старите помпи от пред-КР-а...
Разгледай из темите за така наречения тунинг "Ключ 16" - слага се една шайба за натягане на една пружина, чрез което вдигаш работното налягане на инжекциона и съответно обогатяваш колата - дава ефект основно при висока скорост, където при теб куца в момента. С годините материалите се уморяват и е нормално да са променили параметрите си (примерно твърдостта на тази пружина), така че може да е нещо съвсем елементарно...
Успех с проекта

- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика
или по добре някой да врътка на контакт няколко пъти,а най добре (защото съм сигурен че сте преправяли инсталацията) да я пуснете постоянно да върти ако не сте я направили вече само с реле (както ми беше на мен едно време)за теста.
А ако отдавна не е работил тоя филтър и дюзите съм почти сигурен че е от това та вече ти дадохме малко идей и чакаме резултат
А ако отдавна не е работил тоя филтър и дюзите съм почти сигурен че е от това та вече ти дадохме малко идей и чакаме резултат

- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика
Недейте да въртите много по инжекцията защото понякога нещата са необратими. Провери Сашо бензиновия регулатор дали му е здрав вакума дали работи правилно можеш да пробваш и с такъв от 8клапана. Дюзите - даваш постоянен + на помпата след което махаш маншона на инжекциона вадиш дюзите и ги слагаш в пласмасови чаши или шишета след което вдигаш помалко клапата и гледаш как пръскат , облака трябва да е еднакъв и да пълни съдовете с еднакво количество бензин за едно и също време.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика
Саше пробвай с оня регулатор който ти го дадох преди време заедно с инжекцията от поршето
На сивото имах проблеми с него но се оправи като го смених .

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика
По кой белег зацепвате ангренажа ве? Ако търсите Горна Мъртва Точка по белега на шайбата долу то със сигуност е грешно защото тя има склоност да превърта. Зацепваите само и единствено по белега на маховика
После тв'а дето викате на око въртим...прайм...нема да го коментиам...то един газ анализатор повече от 30лв няма да ви излезе в кой да е сервиз.
РАСО

РАСО
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика
благодаря за съветите ще проверя всичко което ме посъветвахте,а относно центровката мотора си беше центрован ние само го проверихме и гледаме всички белези.
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика
При мен имаше подобен проблем и след ровене около 2 месеца открих проблема а той беше следния:
Запушена цедка на горивопровод (изкормих я с отвертка) за тази иде реч

Във Вортекса едно момче имаше същия проблем и след като му писах каза, че се е оправил така че пробвай може и при теб да е запушена
Запушена цедка на горивопровод (изкормих я с отвертка) за тази иде реч


Във Вортекса едно момче имаше същия проблем и след като му писах каза, че се е оправил така че пробвай може и при теб да е запушена

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта