от известно време ми се активира зумера, когато загрее колата(golf 2 GTi, PB мотор). Случва се около проблемните 2000 оборота, като подам газ се оправя. Ходих на маистор и измерихме тези стоиности:
- 0,5 бара на празен ход(около 800 оборота)
- 2 бара при 2000 оборота
- максимума беше около 3,5 бара над 3000 оборота
замерването го направихме при загрял двигател (около 90 градуса)
също така и лампата на маслото премигва на празен ход(това би трябвало да става ако налягането спадне под 0,3 бара, а то е 0,5 на празен ход).
направо да се побърка човек.
колата е на 250000 км и затова я карам с минерално масло(Мобил 1 15W40) .
Ако някои има опит моля да помогне. И въпроса ми е нормални ли са тези налягания които дава помпата?
налягане на маслото 0,5bar/800оборота и 2bar/2000. OK?
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не не са нормални.. ужасяващо ниски са.
на празен е нормално да държи> 1.5 бар. прави му сметка..
двигател на истински 200 000 ще държи 2 бар.
възможни причини:
-Всмукател на маслената помпа откачен или счупен /абе не му знам името, ама е една труба, и засмуква от дъното на картера/
-Заминала маслена помпа - по-малко вероятно
-износени основни и/или биелни лагери - много вероятно
-износен разпр. вал /чак пък толкоз/
-изключително шибано масло... не е изключено но проблема явно не е почнал от раз...
Отваряй картера ако искаш, и виж в кво състояние е маслената помпа..
за лагерите има допуски ама не знам как се гледат и какво...
отправни точки
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 3%EC%E5%F0
добре дошъл
//ей тоз Vastop пак ме издебна по бели гащи
на празен е нормално да държи> 1.5 бар. прави му сметка..
двигател на истински 200 000 ще държи 2 бар.
възможни причини:
-Всмукател на маслената помпа откачен или счупен /абе не му знам името, ама е една труба, и засмуква от дъното на картера/
-Заминала маслена помпа - по-малко вероятно
-износени основни и/или биелни лагери - много вероятно
-износен разпр. вал /чак пък толкоз/
-изключително шибано масло... не е изключено но проблема явно не е почнал от раз...

Отваряй картера ако искаш, и виж в кво състояние е маслената помпа..
за лагерите има допуски ама не знам как се гледат и какво...
отправни точки
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 3%EC%E5%F0
добре дошъл

//ей тоз Vastop пак ме издебна по бели гащи
Последна промяна от wili98 на Сря 22 фев 2006 18:14, променено общо 2 пъти.
момчета смених маслената помпата и всичко си дойде на мястото, покарах доста време из София и зумера не се включи нито веднъж
. Дори в големите задръствания беше вдигнала 100 градуса и издържа теста. Ще ви напиша стоиностите на налягането на (новата)маслена помпа:
- на празен ход - 1,1 бара
- на 2000 оборота - 3 бара
- високи обороти над 4000 - 4 бара и малко отгоре, може би клапана изключва на 4,5 бара.
(или поне толкова ние измерихме с манометъра
това е положението, благодаря на всички и дано и на други да сме помогнали.

- на празен ход - 1,1 бара
- на 2000 оборота - 3 бара
- високи обороти над 4000 - 4 бара и малко отгоре, може би клапана изключва на 4,5 бара.
(или поне толкова ние измерихме с манометъра

това е положението, благодаря на всички и дано и на други да сме помогнали.
проблема пак се прояви
зумера си свири, лампата на маслото си мига и така
явно проблема не е от маслената помпа, щото е нова.
Като ми замериха налягането след като смениха помпата явно мотора не е бил добре загрял или и аз не знам какво е станало. Сега ходих пак да ми го замерят(96 и нагоре градуса) и налягането е същото както и преди да ми сменят помпата
. набутване една помпа с 2 думи.
слушаха мотора и казаха че работи перфектно, не се чува тракане, хлопане. и според маисторите дори и да има износен лагер налягането не може да падне толкова много. Опитвам се да изключа основни и биелни лагери, щото като смениха помпата отвориха един биелен лагер и си беше като нов, никакво износване.
не вярвам да е от маслото, щото и преди да го сменя с това с което съм в момента си го правеше проблема.
датчика работи добре, защото около 100 градуса налягането пада под 1.8 бара над 2000 оборота и е нормално да не затвори контактите си и така схемата регистрира проблем и включва зумера.
Някой ако се сеща откъде може да губи толкова налягане на маслото нека пише. благодаря

зумера си свири, лампата на маслото си мига и така
явно проблема не е от маслената помпа, щото е нова.
Като ми замериха налягането след като смениха помпата явно мотора не е бил добре загрял или и аз не знам какво е станало. Сега ходих пак да ми го замерят(96 и нагоре градуса) и налягането е същото както и преди да ми сменят помпата

слушаха мотора и казаха че работи перфектно, не се чува тракане, хлопане. и според маисторите дори и да има износен лагер налягането не може да падне толкова много. Опитвам се да изключа основни и биелни лагери, щото като смениха помпата отвориха един биелен лагер и си беше като нов, никакво износване.
не вярвам да е от маслото, щото и преди да го сменя с това с което съм в момента си го правеше проблема.
датчика работи добре, защото около 100 градуса налягането пада под 1.8 бара над 2000 оборота и е нормално да не затвори контактите си и така схемата регистрира проблем и включва зумера.
Някой ако се сеща откъде може да губи толкова налягане на маслото нека пише. благодаря
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Търсачка - лагери (основни, биелни)
търсачка - междинен вал
Хайде започни с това - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=7923
пак почвам да се правя на човека-търсачка
търсачка - междинен вал
Хайде започни с това - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=7923
пак почвам да се правя на човека-търсачка
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта