Демонтаж на парно при Polo 2F - решено

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Демонтаж на парно при Polo 2F - решено

Мнениеот groznika » Нед 01 фев 2009 20:08


Колеги,
прецака ми се парното. Чегърта, вие, суче, а и радиаторчето май се е позадръстило та не духа като хората...
Реших да му търся чалъма и да го свалям и ооооооо изненада! Не мога да го сваля :shock
Временно зарязах тази идея, но скоро разбрах, че се продава поло на части. Реших, че аз съм тъп в случая и, че продавача ще може да демонтира парното и да ми отвори кюфтетата как да се оправям със смяната на моето...
Оказва се обаче, че момчето чието парно искам да купя също не е успял да му намери цаката :shock

Та някой има ли идея как се случва този фокус? Трябва ли да се махне цялото табло или има някакъв пиниз за демонтаж който ни убягва?

Последна промяна от groznika на Чет 05 фев 2009 18:20, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Демонтаж на парно при Polo 2F

Мнениеот lrlmodo » Нед 01 фев 2009 20:26


Бе нали ти казах как става - тема ми пуснал :lol:
Кажи кога да дода да ти го сваля :wink:
Има едни пластини - дърпаш ги и си ти :mrgreen:
N27 са пластините
http://detali.ru/cat/au/au.mycat?NextPg&t=8zgfazM4H2t5OB9rsWJ3UsJ5Rk2gYa2zE_ofa8Nnn1vzeB2UEzwfqnMqG/pTGB8B6b6SWWsbP1n_DA0DOzm/S4JyC7WT4jWLionsGCTginorH9E/nxMUQfP4s2PUuyzBO70KfJ86EifbFk1EmnuNO7_ZGsG3H21CtvyrQs5S6_H/TL8cbAgtZ5UCyIkdcLhh4S5Ed_l4
А и имаше тема преди - minimiro го беше подробно описал


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Демонтаж на парно при Polo 2F

Мнениеот groznika » Нед 01 фев 2009 21:51


lrlmodo написа:Бе нали ти казах как става - тема ми пуснал :lol:
Кажи кога да дода да ти го сваля :wink:
Има едни пластини - дърпаш ги и си ти :mrgreen:
N27 са пластините
http://detali.ru/cat/au/au.mycat?NextPg&t=8zgfazM4H2t5OB9rsWJ3UsJ5Rk2gYa2zE_ofa8Nnn1vzeB2UEzwfqnMqG/pTGB8B6b6SWWsbP1n_DA0DOzm/S4JyC7WT4jWLionsGCTginorH9E/nxMUQfP4s2PUuyzBO70KfJ86EifbFk1EmnuNO7_ZGsG3H21CtvyrQs5S6_H/TL8cbAgtZ5UCyIkdcLhh4S5Ed_l4
А и имаше тема преди - minimiro го беше подробно описал


Няма никакви пластини братко мой ;)
Ела да го смъкнеш пък ще черпя :)

ПП
Трябва ми здраво нали знаеш ;)
С чука и сам мога...


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Демонтаж на парно при Polo 2F

Мнениеот nosex » Пон 02 фев 2009 10:34


Не съм оторизиран да отворя линка, дай да видим друг, баце :mrgreen:
ПП. Аз пръсках с WD40 по оста на маторо (откъм акумулаторо, ама грездей, деба - па пее и свири)
Не съм пробал да му намаем масълце, да му турим стружки у вазелино, па може и да заспи :kissy: :Mr Green Fun
Ще требе да се свали :twisted:
Е го на колегата minimiro мнението, ама друго си е с картинки:
minimiro написа:тамън два пъти съм преживял тва природно бедствие

махаш кората отгоре
разкарваш компютри акумолатори и сичко друго което може да ти се пречка
Има чалъм да извадиш турбината и без да разкачаш питата на парното

първо откачаш жилото за топло студено, после отгоре навътре под джама почти има две скоби които държат целия корпус към основата закопчан - вадаят се с отвертка и приплъзване настрани. Отдолу се държи на зъбчета 2 на брой, откачиш ли скобите отгоре, надигаш и долните излизат.
страни откъм маркучите има две диагонални болтчета които държат питата в турбината - развиваш ги и изтегляш питата в посока бушните, а турбината в посока акумолатора. После след известно напъване и мамата-мамата, закрепваш някъде настрани питата така че да не ти се пречка и дотука си на 25% от задачата. :)

Имаш два варианта от тука насетне, или да се опиташ да извадиш цялата турбина както си е накуп, или там вътре да изпоразкачиш с много врътки и псуване всички зъбчета дето я държат затворена и след като я разделиш на две части е лесно.

Като изкараш накрая сичкото най-добре си потърси и намери цяла турбина втора употреба. Разбиват се втулките на оста, износват се накриво и оста почва да играе и вибрира. За капак е и капсулована задната която е до четките.
Има чалъм да се сменят, ма операцията е с несигурен успех, най-малкото щото и сичко да стане перфектно, след няколко месеца се готви да се упражняваш наново....

После по обратния ред :)

Бтв, гледам че си от Русе, горе на международното в двора на СоМат има една предница от Поло, имаше си всичко допреди година поне докато аз бех русенец, потърси там, ако е все още там, направо зимай целото турбина със все питата, никога не е излишна и една такава джунджурия. Гледай като хванеш турбината и я заклатиш напред назад и настрани да няма луфтове. Те определят резонанса ;)

Успех


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Re: Демонтаж на парно при Polo 2F

Мнениеот Snejoky » Пон 02 фев 2009 19:19


groznika написа:Та някой има ли идея как се случва този фокус? Трябва ли да се махне цялото табло или има някакъв пиниз за демонтаж който ни убягва?

Чичи, какво табло, какви пет лева те гонят? Това не е Пасат, че да сваляш таблото! На твоето Поло моторчето и радиаторчето са отпред при компа. От там се свалят. Аз поне от там го свалих. Откачат се само маркучите и се сваля цялото парно. Скоро я правих тази интервенция. Ако не се справиш, обади се да измислим нещо!


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Re: Демонтаж на парно при Polo 2F

Мнениеот dkalfov » Вто 03 фев 2009 17:27


groznika написа:
lrlmodo написа:Бе нали ти казах как става - тема ми пуснал :lol:
Кажи кога да дода да ти го сваля :wink:
Има едни пластини - дърпаш ги и си ти :mrgreen:
N27 са пластините
http://detali.ru/cat/au/au.mycat?NextPg&t=8zgfazM4H2t5OB9rsWJ3UsJ5Rk2gYa2zE_ofa8Nnn1vzeB2UEzwfqnMqG/pTGB8B6b6SWWsbP1n_DA0DOzm/S4JyC7WT4jWLionsGCTginorH9E/nxMUQfP4s2PUuyzBO70KfJ86EifbFk1EmnuNO7_ZGsG3H21CtvyrQs5S6_H/TL8cbAgtZ5UCyIkdcLhh4S5Ed_l4
А и имаше тема преди - minimiro го беше подробно описал


Няма никакви пластини братко мой ;)
Ела да го смъкнеш пък ще черпя :)

ПП
Трябва ми здраво нали знаеш ;)
С чука и сам мога...



викайте като трошите аз свалях моето(не че е същото)може да съм полезен,имам и кози крак :lol:


Потребителски аватар
blueice
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Демонтаж на парно при Polo 2F

Мнениеот blueice » Вто 03 фев 2009 20:45


Ако не е сваляно никога наистина иска повечко сила защото м/у двете пластмаси е натъпкано с един улътнител (онова сивото дето лепят найлоните по вратите).Аз лично с много зор го свалих.


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Демонтаж на парно при Polo 2F

Мнениеот groznika » Сря 04 фев 2009 10:39


Почивните дни ще го боря пък ще видим.


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Демонтаж на парно при Polo 2F

Мнениеот groznika » Чет 05 фев 2009 18:16


Айде готово :)
Мерси на всички :)


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Демонтаж на парно при Polo 2F - решено

Мнениеот nosex » Чет 05 фев 2009 21:02


Ко стана?!? :shock
Как реши проблема, бате?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Демонтаж на парно при Polo 2F

Мнениеот wili98 » Пет 06 фев 2009 1:20


groznika написа:Айде готово :)
Мерси на всички :)

АЙде готово.. ма не каза как....
да се бе обадил да питаш...
баш отпред в купето в двг отсег..
едни метални пластини са горе.. отштракват се.. след което с умерен опън напън.. леко полеко се разлепва.. защото има болкит заводско...


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Демонтаж на парно при Polo 2F

Мнениеот groznika » Пет 06 фев 2009 7:47


wili98 написа:
groznika написа:Айде готово :)
Мерси на всички :)

АЙде готово.. ма не каза как....
да се бе обадил да питаш...
баш отпред в купето в двг отсег..
едни метални пластини са горе.. отштракват се.. след което с умерен опън напън.. леко полеко се разлепва.. защото има болкит заводско...


Да видяха я тая беля. После излиза малко тегаво защото е тясно... Щях да направя подробен снимков архив на цялата опрация, но така се бях овъртял с някакви мазгочи, че не посмях да си ровя из джобовете за телефона. :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: emovw и 47 госта