minimiro написа:тамън два пъти съм преживял тва природно бедствие
махаш кората отгоре
разкарваш компютри акумолатори и сичко друго което може да ти се пречка
Има чалъм да извадиш турбината и без да разкачаш питата на парното
първо откачаш жилото за топло студено, после отгоре навътре под джама почти има две скоби които държат целия корпус към основата закопчан - вадаят се с отвертка и приплъзване настрани. Отдолу се държи на зъбчета 2 на брой, откачиш ли скобите отгоре, надигаш и долните излизат.
страни откъм маркучите има две диагонални болтчета които държат питата в турбината - развиваш ги и изтегляш питата в посока бушните, а турбината в посока акумолатора. После след известно напъване и мамата-мамата, закрепваш някъде настрани питата така че да не ти се пречка и дотука си на 25% от задачата.

Имаш два варианта от тука насетне, или да се опиташ да извадиш цялата турбина както си е накуп, или там вътре да изпоразкачиш с много врътки и псуване всички зъбчета дето я държат затворена и след като я разделиш на две части е лесно.
Като изкараш накрая сичкото най-добре си потърси и намери цяла турбина втора употреба. Разбиват се втулките на оста, износват се накриво и оста почва да играе и вибрира. За капак е и капсулована задната която е до четките.
Има чалъм да се сменят, ма операцията е с несигурен успех, най-малкото щото и сичко да стане перфектно, след няколко месеца се готви да се упражняваш наново....
После по обратния ред

Бтв, гледам че си от Русе, горе на международното в двора на СоМат има една предница от Поло, имаше си всичко допреди година поне докато аз бех русенец, потърси там, ако е все още там, направо зимай целото турбина със все питата, никога не е излишна и една такава джунджурия. Гледай като хванеш турбината и я заклатиш напред назад и настрани да няма луфтове. Те определят резонанса

Успех