
Ще бъде удоволствие за мен да гледам "битката"

А пък в реални условия (еластичност, реално каране един зад друг планинско и в завои) и аз мога да те пробвам

niikoo_1 написа:drift написа:Тди е най-чкатата работа имам го вече 2 месеца 90к.с. ,но мога да кажа,че наистина върви страшно за конете си,вече успях да надбягам ено голфче 3-ка 1.8ми 90к.с.А както казаха конете караш си на 5-та със ~100км/ч и трябва да изпревариш камионче няма четвърта само натискаш газта и колата тръгва.С моето ТДИ съм правил 180км/ч и искаше още но нямаше път.
Иначе съм се возил на Сеат Леон ФР 150к.с. ТДИ,как върви това животно не е истина,не може да се опише!!!
Точно Голф3 1.9ТДИ 90коня ускорява от 0-100км/ч за 12.8 и развива 176км/ч, а
Голф 3 1.8 90коня има следни показатели 0-100км/ч 12.1сек и 180км/ч
Кат си оправа колата искам да ми покажеш как ше ме дръпнеш щото ми е много интересно. Че имаш повече въртящ момент и еластичност е ясно, но аз ако си цедя предавките до 6200об/мин нямаш никакъв шанс дизела му е кофти при обороти повече от 4500об/мин.
Иначе съм давал разход 5.8литра за 110км - засечено с пълен резервоар и след това доливане (София-Пловдив). Градско ония ден засякох и с 8литра минах 86километра и имаше още малко бензин в резервоара.
Много сте задружни дизел фенове, няма ли един бензинждия да се появи. И в крайна сметка за всяко нещо си има фенофе.
Аз също се кефя на новите дизели, но смятам и че в бензина има много хляб. Все пак едно читаво Г3 ТДИ струва 2000-2500лв. повече от мойта кола - а върви по-малко (доказано) и питам аз кога ще ги избия тея 2500лв. Така че за мен на този етап с мойто каране бензина е по-добра алтернатива.
С две думи при дизела има много въртящ момент, но за кратко, а при бензина мощността идва плавно и постепенно с увеличаване на оборотите. За това и усещането за вървеж е по-голямо при дизела. Получава се нещо от рода на егати паура още при 2000об/мин.
Задайте си върпоса, защо повече суперспортни автомобили са с атмосферни двигатели - това горе е отговора.
niikoo_1 написа:но смятам и че в бензина има много хляб.
niikoo_1 написа:Аз за 4 месеца съм навъртял 4хил км., така че не ме устройва ТДИ - това и причината да си карам колицата на бензин - оти правя по 200км на седмица и нема смисъл от газ и бензин. За всеки истината е различна.
niikoo_1 написа:Аз за 4 месеца съм навъртял 4хил км., така че не ме устройва ТДИ - това и причината да си карам колицата на бензин - оти правя по 200км на седмица и нема смисъл от газ и бензин. За всеки истината е различна.
guard написа:Истината и бъдещето не е в бензина, колкото по-рано го разбере човек, толкова по-добре.........бъдещето е на Хибридите, Алтернативните горива и дизела......
yossarian написа:niikoo_1 написа:Аз за 4 месеца съм навъртял 4хил км., така че не ме устройва ТДИ - това и причината да си карам колицата на бензин - оти правя по 200км на седмица и нема смисъл от газ и бензин. За всеки истината е различна.
Нещо не схващам! Веднъж искаш да късаш всичко на ред. После дизела ти идвал 2500 лв по-скъп. След тъй караш по 200 км седмично и искаш да ти е евтино. Ами един трабант си вземи за 250лв ще ти върши чудесна работа. Па още по-евтино една тротинетка
Питаш дали съм чел. Не, не съм! Докато избирах каква да си купя ги карах, ама не тя дето питаш за тях, ами тазгодишните им модели, дето не си ги чел. Резачки са вярно, е и кво от това. Да не си мислиш че можеш да караш като оня ``мъж`` с темата ``Щях да се пребия...`` тук повече от 5 км?
guard написа:niikoo_1 написа:Аз за 4 месеца съм навъртял 4хил км., така че не ме устройва ТДИ - това и причината да си карам колицата на бензин - оти правя по 200км на седмица и нема смисъл от газ и бензин. За всеки истината е различна.
Нали това ти обясняват по-горе бе човек.....
1.9 ТДИ 90кс в голф........освен че е по-добър като динамични показатели(В което ти невярваш, но то си е така, независимо дали или)........а и харчи наполовина на Голф1.8Ми(сам си писал че ти харчи близо 10)......
На мен, дето моята кола ми харчи 6, не си меря "пишката" с дизел.......на тема разход....
Истината и бъдещето не е в бензина, колкото по-рано го разбере човек, толкова по-добре.........бъдещето е на Хибридите, Алтернативните горива и дизела......
Точка от мен...