Време е за TDI...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 23 фев 2006 14:22


niikoo_1, аз съм сигурен, че дизела ще те бие, и то без проблеми :lol:
Ще бъде удоволствие за мен да гледам "битката" :wink:
А пък в реални условия (еластичност, реално каране един зад друг планинско и в завои) и аз мога да те пробвам :twisted:




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 23 фев 2006 14:26


Много хора гледат пренебрежително на дизела, но качат ли се един път повече за бензинов двигател не искат и да чуят. :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 23 фев 2006 14:28


КилърТДИ-то трябва да ходи на доктор, че не върви добре в момента, но като излезе бих наказал с удоволсвтие някой Голф3 ТДИ 90коня.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 23 фев 2006 15:10


niikoo_1 написа:
drift написа:Тди е най-чкатата работа имам го вече 2 месеца 90к.с. ,но мога да кажа,че наистина върви страшно за конете си,вече успях да надбягам ено голфче 3-ка 1.8ми 90к.с.А както казаха конете караш си на 5-та със ~100км/ч и трябва да изпревариш камионче няма четвърта само натискаш газта и колата тръгва.С моето ТДИ съм правил 180км/ч и искаше още но нямаше път.

Иначе съм се возил на Сеат Леон ФР 150к.с. ТДИ,как върви това животно не е истина,не може да се опише!!!


Точно Голф3 1.9ТДИ 90коня ускорява от 0-100км/ч за 12.8 и развива 176км/ч, а
Голф 3 1.8 90коня има следни показатели 0-100км/ч 12.1сек и 180км/ч

Кат си оправа колата искам да ми покажеш как ше ме дръпнеш щото ми е много интересно. Че имаш повече въртящ момент и еластичност е ясно, но аз ако си цедя предавките до 6200об/мин нямаш никакъв шанс дизела му е кофти при обороти повече от 4500об/мин.

Иначе съм давал разход 5.8литра за 110км - засечено с пълен резервоар и след това доливане (София-Пловдив). Градско ония ден засякох и с 8литра минах 86километра и имаше още малко бензин в резервоара.

Много сте задружни дизел фенове, няма ли един бензинждия да се появи. И в крайна сметка за всяко нещо си има фенофе.
Аз също се кефя на новите дизели, но смятам и че в бензина има много хляб. Все пак едно читаво Г3 ТДИ струва 2000-2500лв. повече от мойта кола - а върви по-малко (доказано) и питам аз кога ще ги избия тея 2500лв. Така че за мен на този етап с мойто каране бензина е по-добра алтернатива.

С две думи при дизела има много въртящ момент, но за кратко, а при бензина мощността идва плавно и постепенно с увеличаване на оборотите. За това и усещането за вървеж е по-голямо при дизела. Получава се нещо от рода на егати паура още при 2000об/мин.
Задайте си върпоса, защо повече суперспортни автомобили са с атмосферни двигатели - това горе е отговора.


Грешно си схванал темата. Тя не е да си мерим кой е по-по пък най. А по въпроса че дизела имал много въртящ момент , но за кратко, си тотално в грешка. Е само си се возил, нали така? С един резервоар при дизела въртящият момент от 250 Н/м му стига за 1000 км, а при теб? Когато ти правиш основен ремонт за трети път дизела ще е на 500000+км и ще му стига само редовната смяна на масло. Пак повтарям, грешно си схванал темата.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 23 фев 2006 16:00


Абе незнам за дизелите, ама на мен ми харесва оборотите да стигат до над 5000 и да бутам четвърта ако искам да изпреварвам ;)


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Чет 23 фев 2006 16:19


niikoo_1 написа:но смятам и че в бензина има много хляб.


Незнам къде го виждаш тоя хляб. Новите дизели мачкат просто. FSI освен, че са много капризни на бензин нито вървят, кой знае колко, нито пък са кой знае колко икономични. Между 2.0 FSI - 150 коня и 2.0 TDI - 140 коня бих избрал без да се замисля дизела. Върви повече и харчи по-малко. А иначе за дизела на старо и аз не бих си купил освен ако търговеца не ми дължи живота си.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 23 фев 2006 16:35


Ти прочете ли за 1.4 ГТ с турбо, компресор и директно впръскване и 170коня. А за 2.0Т турбо с директно впръскване 200коня и 7литра среден разход прочете ли.
Не казвам, че дизела е лош, напротив, но да ми каже някой, че бензина си е изчерпал потенциала няма да се съглася.
Да вярно, че 2.0ТФСИ (2.0Т при Ауди) е доста по скъп от 2.0ТДИ - но ако искам перформънс дих заложил на бензина, а за икономия и много добро съотношение м/у вървеж и разход няма спор, че ТДИ-то е номер 1.
Лошото, е че на един бензинов мотор като се сложат всичките тези неща (турбо, директно впръскване, интеркулери и др) цената му става доста по дебела от тази на дизелово ТДи пример давам с 1.4ГТ и 2.0Т.
Я сравнете от старото поколение 2.5ТДИ - 150коня и 1.8Т - 150 коня и пак си помислете.

Отделно вече почват да правят и бензиновите турбо мотори с турбина с променлива геометрия.
И ще помоля да ми прочетеш предните постове. Да в бензина има още супер много хляб и нямам нищо против дизелите - даже много ме кефят.
Но много хора не се интересуват какво става с бензиновите мотори и говорят глупости, че в тях няма бъдеще и т.н.


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Чет 23 фев 2006 16:50


niikoo_1 написа:Все пак едно читаво Г3 ТДИ струва 2000-2500лв. повече от мойта кола - а върви по-малко (доказано) и питам аз кога ще ги избия тея 2500лв.

За 30 000км 8)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 23 фев 2006 16:58


Аз за 4 месеца съм навъртял 4хил км., така че не ме устройва ТДИ - това и причината да си карам колицата на бензин - оти правя по 200км на седмица и нема смисъл от газ и бензин. За всеки истината е различна.


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Чет 23 фев 2006 17:09


niikoo_1 написа:Аз за 4 месеца съм навъртял 4хил км., така че не ме устройва ТДИ - това и причината да си карам колицата на бензин - оти правя по 200км на седмица и нема смисъл от газ и бензин. За всеки истината е различна.


Нали това ти обясняват по-горе бе човек.....

1.9 ТДИ 90кс в голф........освен че е по-добър като динамични показатели(В което ти невярваш, но то си е така, независимо дали или)........а и харчи наполовина на Голф1.8Ми(сам си писал че ти харчи близо 10)......

На мен, дето моята кола ми харчи 6, не си меря "пишката" с дизел.......на тема разход....


Истината и бъдещето не е в бензина, колкото по-рано го разбере човек, толкова по-добре.........бъдещето е на Хибридите, Алтернативните горива и дизела......

Точка от мен...


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 23 фев 2006 17:18


niikoo_1 написа:Аз за 4 месеца съм навъртял 4хил км., така че не ме устройва ТДИ - това и причината да си карам колицата на бензин - оти правя по 200км на седмица и нема смисъл от газ и бензин. За всеки истината е различна.


Нещо не схващам! Веднъж искаш да късаш всичко на ред. После дизела ти идвал 2500 лв по-скъп. След тъй караш по 200 км седмично и искаш да ти е евтино. И накрая се оказа че бензиновото ФСИ пак по-скъпо от дизела. Ами един трабант си вземи за 250лв ще ти върши чудесна работа. Па още по-евтино една тротинетка :D

Питаш дали съм чел. Не, не съм! Докато избирах каква да си купя ги карах, ама не тя дето питаш за тях, ами тазгодишните им модели, дето не си ги чел. Резачки са вярно, е и кво от това. Да не си мислиш че можеш да караш като оня ``мъж`` с темата ``Щях да се пребия...`` тук повече от 5 км?

Последна промяна от yossarian на Чет 23 фев 2006 17:27, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DrAgO
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 18 дек 2005 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DrAgO » Чет 23 фев 2006 17:20


Един приятел сега за празниците ходи до Германия и каза, че там немците карали само дизели :shock Много рядко или пък не толкова често да се срешне някой да кара бензинова кола :wink: За това и за си мисля, че дизела има много по-голямо бъдеще от бензиновия двигател :wink: Просто хората на запад са почнали да карат повече дизелови автомобили от колкото бензинови говори само за себе си. А и това че замърсявали повече околната среда :roll: не съм много съгласен :wink:


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Чет 23 фев 2006 17:28


guard написа:Истината и бъдещето не е в бензина, колкото по-рано го разбере човек, толкова по-добре.........бъдещето е на Хибридите, Алтернативните горива и дизела......


bowdown

Точно така мисля и аз. Не вярвам, че след 15 години ще караме бензин 800 кубика - 200 коня и разход 3 литра. А 1.4GT нарочно не го споменах, защото не ми е ясна пазарната му ниша.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 23 фев 2006 17:39


yossarian написа:
niikoo_1 написа:Аз за 4 месеца съм навъртял 4хил км., така че не ме устройва ТДИ - това и причината да си карам колицата на бензин - оти правя по 200км на седмица и нема смисъл от газ и бензин. За всеки истината е различна.


Нещо не схващам! Веднъж искаш да късаш всичко на ред. После дизела ти идвал 2500 лв по-скъп. След тъй караш по 200 км седмично и искаш да ти е евтино. Ами един трабант си вземи за 250лв ще ти върши чудесна работа. Па още по-евтино една тротинетка
Питаш дали съм чел. Не, не съм! Докато избирах каква да си купя ги карах, ама не тя дето питаш за тях, ами тазгодишните им модели, дето не си ги чел. Резачки са вярно, е и кво от това. Да не си мислиш че можеш да караш като оня ``мъж`` с темата ``Щях да се пребия...`` тук повече от 5 км?



Абе тука го обърнахме на ебати караницата. Айде по-спокоино да го даваме. Мойта кола съм я зел за 5хил.лв и за тез пари толкоз. ТДИ за тез пари няма дори и най-умрялото. Не съм писал, че изкам да ми е евтино, ако изках да ми е евтино щях да си сложа газова за 350-400лева.
Още малко и на бой ще ми скочите. Казах, че за всеки изтината е различна това е и причината да има и от двата вида мотори. Казах по-горе, че Тди ме кефи и нищо лошо нямам против него.
Като стана семеен и има жена и деца и навъртам доста километри тогава бих си взел голф комби ТДИ. Е те тва ви ме изядохте тука.
Сега даже един приятел иска да ми купува колата, и ако я вземе ще търся ГТИ 2.0 16В пак по съшата причина - не карам повече от 200км на седмица и не ми пука, че ще ми харчи 12-13 примерно.

Истина както казах има много измерения и това, че мисля различно от някой е обяснимо.



guard написа:
niikoo_1 написа:Аз за 4 месеца съм навъртял 4хил км., така че не ме устройва ТДИ - това и причината да си карам колицата на бензин - оти правя по 200км на седмица и нема смисъл от газ и бензин. За всеки истината е различна.


Нали това ти обясняват по-горе бе човек.....

1.9 ТДИ 90кс в голф........освен че е по-добър като динамични показатели(В което ти невярваш, но то си е така, независимо дали или)........а и харчи наполовина на Голф1.8Ми(сам си писал че ти харчи близо 10)......

На мен, дето моята кола ми харчи 6, не си меря "пишката" с дизел.......на тема разход....


Истината и бъдещето не е в бензина, колкото по-рано го разбере човек, толкова по-добре.........бъдещето е на Хибридите, Алтернативните горива и дизела......

Точка от мен...


A ГОлф3 1.8 моно 90коня е по-бърз от 1.9 ТДИ 90коня. По мойте каталози и книги и по интеренет.
При пасат положението е обратното 1.8 90коня е върви по-малко от 1.9 TDI 90коня, причина са килограмите.
Пак ще ти кажа 0-100км 12.8сек за дизел и 12.1сек за 1.8 моно и 176км/ч с/у 180км/ч за бензина, аз не си ги измислям тези цифри от Фолксваген това дават, а те предполагам, че разбират повече от мен и теб. При сравнение м/у двете коли всчико зависи от драйверите и състоянието на колите.


ДАйте да не се караме, че тая тема стана ебати хранилката. Всеки да си кара каквото има и каквото го влече.


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Чет 23 фев 2006 17:48


Истина е, няма да се караме, само ще Drive и BBQ

Всеки да кара това което му носи най-голямо удоволствие.....


А междудругото Порше вече правят дизели, или се лъжа....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта