г 4 тди-алх-дюзи от афн
- sharky_88
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 18:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
г 4 тди-алх-дюзи от афн
колеги ще има ли разлика във вървежа ако сложа дюзи от 110 коня и трябвали да се правят някакви настроики по софтуера,тр ли да се сменя гнп.ще ви бъда мн благодарен ако съдеиствате
- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: г 4 тди-алх-дюзи от афн
Сменяй смело, и пиши едно Л.С. на Брезел. А ако ти се прииска по-голямо турбо свиркай имам един хибрид в гаража между GT1749VA и GT1749VB, държи 1.5 бара налягане и изкарва 150коня без да се мъчи...
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: г 4 тди-алх-дюзи от афн
снощи го видях тоя хибрид
беше голямо животинче..
а и ники не е като да не разбира от печки

беше голямо животинче..

а и ники не е като да не разбира от печки

- sharky_88
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 18:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: г 4 тди-алх-дюзи от афн
писах на брезел ама явно е зает 

- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: г 4 тди-алх-дюзи от афн
Миии не не си писал. Освен ако е ило на скайп ама на скайп ме търсат дневно по 10 хлапета да си говориме за NOS системи и вече трудно отсявам сериозно запитвания от простотиики. Проблема е че от теб абсолютно нищо не съм получавал.
На АЛХ помпата е като при АХФ абе направо почти същия мотор е. имаше тема даже където се обсъждаха разликите и се оказа че са дюзите и софта. При АЛХ даже още по добре ше стане защтото май отваряха май на 220 бара .
Обаче ако слагаш дюзи НЕДЕЙ да слагаш рециклирани чистени, нечистени ,почти нови, почти здрави , почти немски , почти оригинални.
Ако сменяш разпръсквачи си купи НОВИ за да ти е мирна после главата.
А ако искаш да я засилиш на 150-160 коня тогава едни малко по спецялни дюзи (имам) една яка турбина и си готов.
На АЛХ помпата е като при АХФ абе направо почти същия мотор е. имаше тема даже където се обсъждаха разликите и се оказа че са дюзите и софта. При АЛХ даже още по добре ше стане защтото май отваряха май на 220 бара .
Обаче ако слагаш дюзи НЕДЕЙ да слагаш рециклирани чистени, нечистени ,почти нови, почти здрави , почти немски , почти оригинални.
Ако сменяш разпръсквачи си купи НОВИ за да ти е мирна после главата.
А ако искаш да я засилиш на 150-160 коня тогава едни малко по спецялни дюзи (имам) една яка турбина и си готов.
- The_Game
- Мнения: 251
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: ALH 1999
- Местоположение: Ловеч
Re: г 4 тди-алх-дюзи от афн
А по колко вървят са горе-доло 4 такива дюзи
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: г 4 тди-алх-дюзи от афн
зависи какъв размер и какво целиш но почват от 110 лва на разпръскваш до 150 . но говорим за тунинг артикул
ако има интерес на лични че тука ше ни бият.
ако има интерес на лични че тука ше ни бият.
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: г 4 тди-алх-дюзи от афн
колега ако искаш да постигнеш повече кончета пищи ми на ЛС
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: г 4 тди-алх-дюзи от афн
няма смисъл от такава замяна на дюзи.ще увеличиш само пушека.необходими са ти само разпръсквачи.със съдействието на брезел (аз съм с алх) , разпръсквачи от него и колата върви много повече от ахф с чип и за разлика от него не пуши.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: г 4 тди-алх-дюзи от афн
Ивче прав си ама не се знае колко коня гони колегата. Ако се реши да сменява и турбо мурбо , глава на помпа и т.н. знаеш какво става



- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: г 4 тди-алх-дюзи от афн
понеже имам няколко лични с едни и същи въпроси,ще се опитам да отговоря тук.
Брезел има специално отношение към алх-а и наистина въпроса е до къде искате да стигнете с тунинга.
ако искате вървене като 110коня с чип, това се постига само софтуерно.ако продължавате да искате са необходими по големи разпръсквачи(обърнете се към брезел за цена и доставка от германия).лошото е че веднага за тях ви трябва и по голяма турбина,ако продължавате да искате се сменя и част от горивната помпа и т.н.В крайна сметка имате кола над 200коня ,но и доста оскъпена.
разхода във всички случаи е по малък от сегашния ви,но ако карате както си карате и сега,а след тия намеси колата те предизвиква да я настъпваш и поне в началото (докато и се нарадваме)си гори повече.
В дизеловия раздел бях пуснал тема за разликите между алх и афн(110) и понеже няма такива ето един пример за максимума на тоя мотор
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=15&t=12
Брезел има специално отношение към алх-а и наистина въпроса е до къде искате да стигнете с тунинга.
ако искате вървене като 110коня с чип, това се постига само софтуерно.ако продължавате да искате са необходими по големи разпръсквачи(обърнете се към брезел за цена и доставка от германия).лошото е че веднага за тях ви трябва и по голяма турбина,ако продължавате да искате се сменя и част от горивната помпа и т.н.В крайна сметка имате кола над 200коня ,но и доста оскъпена.
разхода във всички случаи е по малък от сегашния ви,но ако карате както си карате и сега,а след тия намеси колата те предизвиква да я настъпваш и поне в началото (докато и се нарадваме)си гори повече.
В дизеловия раздел бях пуснал тема за разликите между алх и афн(110) и понеже няма такива ето един пример за максимума на тоя мотор
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=15&t=12
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: г 4 тди-алх-дюзи от афн
за ентусиастите които искат 170-200 коня от алх мотор съм описал какво им трябва а те да си издирят цените и даси направят сметка
приятно четене
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=80
приятно четене
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=80
- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: г 4 тди-алх-дюзи от афн
Brezel написа:за ентусиастите които искат 170-200 коня от алх мотор съм описал какво им трябва а те да си издирят цените и даси направят сметка
приятно четене
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=80


- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: г 4 тди-алх-дюзи от афн
Еййй, започнах да съжелявам че си поръчах толко малки дюзи.....
Много бегачки, много нещо

Много бегачки, много нещо



- sharky_88
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 18:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: г 4 тди-алх-дюзи от афн
niki7878 написа:Еййй, започнах да съжелявам че си поръчах толко малки дюзи.....
Много бегачки, много нещо![]()
![]()
ники кви бега4ки? да не са те отупали на некои светофар

да ви се похваля ве4е съм с 4ип

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта