


топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
Ми явно както съм писал по горе можеби си с 90кс. TDI ?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
Все пак някой неможе ли да обясни какъв е механичния проблем който е виновен за този топъл старт? Дори и да е прекомерна употреба на мотора, тя си има конкретни изражения които пречат на софтуера да работи правилно??
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
hooligan_sk написа:Все пак някой неможе ли да обясни какъв е механичния проблем който е виновен за този топъл старт? Дори и да е прекомерна употреба на мотора, тя си има конкретни изражения които пречат на софтуера да работи правилно??
Колегата брезел беше обяснил с таблицата за непаленето прочети поста му.
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
GodLike написа:...
След като един ден реших да прекодирам на автоматични скорости, за да видя аджеба ще се промени ли нещо по запалването и претрисането, ми трябваше да измина точно 5 км и да си върна настройките на ръчна скоростна кутия. Колата започна да придърпва на 2 - ра на ниски обороти. Иначе палеше супер като е топла.
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
Ventoman написа:Ми явно както съм писал по горе можеби си с 90кс. TDI ?
Да, 90кс съм. Ще слагам чип тези дни само да ми остане време и дано се реши проблема с топлото палене.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
чипове с гарантирано решаване на проблема предлагаме само аз и богомил
тук си поиграх малко за да покажа на разни лаици и клавиатурни маистори че перфектното палене се получава само с чип
така се запазва кодировката и нямаш пропадания и дупки в софта
viewtopic.php?f=24&t=127012
тук си поиграх малко за да покажа на разни лаици и клавиатурни маистори че перфектното палене се получава само с чип
така се запазва кодировката и нямаш пропадания и дупки в софта
viewtopic.php?f=24&t=127012
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
Само да те светна, че не сте само двамата, излез от омагьосания свят в който живееш и влез в реалността. За София познавам поне 7 момчета при единя от който рядко влиза по-евтина кола от Q7. Аз лично залагам на уменията на Богомил заради други съобразителни причини.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
kombito-tdi написа: тук си поиграх малко за да покажа на разни лаици и клавиатурни маистори че перфектното палене се получава само с чип
така се запазва кодировката и нямаш пропадания и дупки в софта
viewtopic.php?f=24&t=127012
Колега,не знам що за майстор си,но както казах по рано щом колата е спряла да пали с тези настройки,с които е работила без проблемно известен прйод от години,и километри.Значи проблема не се решава според мен с чип,или с бърникане по копютъра.Аз нямам чип,и не съм пипал фабричните настройки,ела да ти покажа как пали колата,без да пипам дори педала на газта,дали ще е -20 или ще е 40градуса.Това си е лично мое мнение.
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
rosen79 написа:Аз нямам чип,и не съм пипал фабричните настройки,ела да ти покажа как пали колата,без да пипам дори педала на газта,дали ще е -20 или ще е 40градуса.Това си е лично мое мнение.
1Z е по различно от по новите модели. Не се бъркай тук колегата Комбито горе знае за какво става въпрос. Брезел го е обястнил с таблицата!
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
Adnan написа:rosen79 написа:Аз нямам чип,и не съм пипал фабричните настройки,ела да ти покажа как пали колата,без да пипам дори педала на газта,дали ще е -20 или ще е 40градуса.Това си е лично мое мнение.
1Z е по различно от по новите модели. Не се бъркай тук колегата Комбито горе знае за какво става въпрос. Брезел го е обястнил с таблицата!
Това може само да ме радва тогава.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
Тези таблици показват симптоми а не първоизточник, да кажем че проблема е при 1Z, тогава защо тук хора с ASV споделят за същото нещо? Бидейки различни турбини иде да покаже че проблема е много кардинален и не е от турбото ама от де е?
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
GodLike написа:Ventoman написа:Ми явно както съм писал по горе можеби си с 90кс. TDI ?
Да, 90кс съм. Ще слагам чип тези дни само да ми остане време и дано се реши проблема с топлото палене.
Чипа е сложен

Резултата - пали от раз и върви като обезумяла

За всички, които мислят да предкодират на автомат за да пали по-лесно да не се занимават с глупости, а да пишат на Brezel и да се оборудват с чипче


- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
аз съм казвал ама винаги ме обявяват за еретик
Причините са
слаб акомулатор заради който неможе от раз да вдигне нужните обороти.
стар затягащ стартер. Слабо върти.
гадни дюзи (макар че това е от слабо значение)
аз много се радвам че комбито се енаучил да го оправя това нещос чип но се сещам че той беше също толкова скептичен към решението на проблема както и вие.
идеята е че може да с ереши проблема като си подновиш акомулатор стартер и още нща по мотора, както с еказва да я направиш НОВА колата , за да пали като нова .
Познай колко ше ти излезе и колко време ще има ефект (при тия китайски авточасти)

слаб акомулатор заради който неможе от раз да вдигне нужните обороти.
стар затягащ стартер. Слабо върти.
гадни дюзи (макар че това е от слабо значение)
аз много се радвам че комбито се енаучил да го оправя това нещос чип но се сещам че той беше също толкова скептичен към решението на проблема както и вие.

идеята е че може да с ереши проблема като си подновиш акомулатор стартер и още нща по мотора, както с еказва да я направиш НОВА колата , за да пали като нова .
Познай колко ше ти излезе и колко време ще има ефект (при тия китайски авточасти)

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
Освен изброените от Богомил неща има значение и износването на помпата, както и центровката. Чипът е хубаво нещо, но моят съвет е първо да се оправи хардуера и след това се смени софтуера.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
иното е многоооо прав
тази седмица сьм правил два гилфа едвам палещи топли
и двата доидоха с кодировка за автоматик и пак не палеха
двата сьм ги изпратил перфектно палещи топли кодирани за рьчна кутия и дори без чипове
както се вижда от линка в горния ми пост този голф се развьрташе до 291 об и колата пали трудно
софта е хубаво нещо и препорьчвам на всички да си го сменят удоволствието от това е несравнимо
тва не се отнася за аиното
тои да си кара кочината стоково
Богомиле по мое наблюдение причината стартер е в по-малко от 40% от случаите
а акумулатор до сега като причина аз не сьм срещал
глеи разни юзьри които нямат и на идея за кво става на вьпрос ша ми показват как пали 1з

и др юзьр пукащия блокове с нарцисизьм 777777777
"колкото повече знам толкова повече знам че нищо незнам "
"няма начин да няма начин"
тази седмица сьм правил два гилфа едвам палещи топли
и двата доидоха с кодировка за автоматик и пак не палеха
двата сьм ги изпратил перфектно палещи топли кодирани за рьчна кутия и дори без чипове
както се вижда от линка в горния ми пост този голф се развьрташе до 291 об и колата пали трудно
софта е хубаво нещо и препорьчвам на всички да си го сменят удоволствието от това е несравнимо
тва не се отнася за аиното
тои да си кара кочината стоково
Богомиле по мое наблюдение причината стартер е в по-малко от 40% от случаите
а акумулатор до сега като причина аз не сьм срещал
глеи разни юзьри които нямат и на идея за кво става на вьпрос ша ми показват как пали 1з


и др юзьр пукащия блокове с нарцисизьм 777777777
"колкото повече знам толкова повече знам че нищо незнам "
"няма начин да няма начин"
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 34 госта