топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка

Мнениеот Ventoman » Чет 05 фев 2009 8:59


Ми явно както съм писал по горе можеби си с 90кс. TDI ?




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка

Мнениеот hooligan_sk » Чет 05 фев 2009 15:49


Все пак някой неможе ли да обясни какъв е механичния проблем който е виновен за този топъл старт? Дори и да е прекомерна употреба на мотора, тя си има конкретни изражения които пречат на софтуера да работи правилно??


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка

Мнениеот Adnan » Чет 05 фев 2009 16:44


hooligan_sk написа:Все пак някой неможе ли да обясни какъв е механичния проблем който е виновен за този топъл старт? Дори и да е прекомерна употреба на мотора, тя си има конкретни изражения които пречат на софтуера да работи правилно??

Колегата брезел беше обяснил с таблицата за непаленето прочети поста му.


Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка

Мнениеот anger » Чет 05 фев 2009 18:05


GodLike написа:...

След като един ден реших да прекодирам на автоматични скорости, за да видя аджеба ще се промени ли нещо по запалването и претрисането, ми трябваше да измина точно 5 км и да си върна настройките на ръчна скоростна кутия. Колата започна да придърпва на 2 - ра на ниски обороти. Иначе палеше супер като е топла.


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка

Мнениеот GodLike » Чет 05 фев 2009 19:07


Ventoman написа:Ми явно както съм писал по горе можеби си с 90кс. TDI ?


Да, 90кс съм. Ще слагам чип тези дни само да ми остане време и дано се реши проблема с топлото палене.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка

Мнениеот kombito-tdi » Пет 06 фев 2009 1:50


чипове с гарантирано решаване на проблема предлагаме само аз и богомил
тук си поиграх малко за да покажа на разни лаици и клавиатурни маистори че перфектното палене се получава само с чип
така се запазва кодировката и нямаш пропадания и дупки в софта
viewtopic.php?f=24&t=127012


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка

Мнениеот Ventoman » Пет 06 фев 2009 8:29


Само да те светна, че не сте само двамата, излез от омагьосания свят в който живееш и влез в реалността. За София познавам поне 7 момчета при единя от който рядко влиза по-евтина кола от Q7. Аз лично залагам на уменията на Богомил заради други съобразителни причини.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка

Мнениеот rosen79 » Пет 06 фев 2009 9:04


kombito-tdi написа: тук си поиграх малко за да покажа на разни лаици и клавиатурни маистори че перфектното палене се получава само с чип
така се запазва кодировката и нямаш пропадания и дупки в софта
viewtopic.php?f=24&t=127012

Колега,не знам що за майстор си,но както казах по рано щом колата е спряла да пали с тези настройки,с които е работила без проблемно известен прйод от години,и километри.Значи проблема не се решава според мен с чип,или с бърникане по копютъра.Аз нямам чип,и не съм пипал фабричните настройки,ела да ти покажа как пали колата,без да пипам дори педала на газта,дали ще е -20 или ще е 40градуса.Това си е лично мое мнение.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка

Мнениеот Adnan » Пет 06 фев 2009 9:53


rosen79 написа:Аз нямам чип,и не съм пипал фабричните настройки,ела да ти покажа как пали колата,без да пипам дори педала на газта,дали ще е -20 или ще е 40градуса.Това си е лично мое мнение.

1Z е по различно от по новите модели. Не се бъркай тук колегата Комбито горе знае за какво става въпрос. Брезел го е обястнил с таблицата!


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка

Мнениеот rosen79 » Пет 06 фев 2009 13:20


Adnan написа:
rosen79 написа:Аз нямам чип,и не съм пипал фабричните настройки,ела да ти покажа как пали колата,без да пипам дори педала на газта,дали ще е -20 или ще е 40градуса.Това си е лично мое мнение.

1Z е по различно от по новите модели. Не се бъркай тук колегата Комбито горе знае за какво става въпрос. Брезел го е обястнил с таблицата!

Това може само да ме радва тогава.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка

Мнениеот hooligan_sk » Пет 06 фев 2009 16:15


Тези таблици показват симптоми а не първоизточник, да кажем че проблема е при 1Z, тогава защо тук хора с ASV споделят за същото нещо? Бидейки различни турбини иде да покаже че проблема е много кардинален и не е от турбото ама от де е?


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка

Мнениеот GodLike » Пет 06 фев 2009 17:13


GodLike написа:
Ventoman написа:Ми явно както съм писал по горе можеби си с 90кс. TDI ?


Да, 90кс съм. Ще слагам чип тези дни само да ми остане време и дано се реши проблема с топлото палене.



Чипа е сложен :D

Резултата - пали от раз и върви като обезумяла :twisted:

За всички, които мислят да предкодират на автомат за да пали по-лесно да не се занимават с глупости, а да пишат на Brezel и да се оборудват с чипче :) :beer


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка

Мнениеот Brezel » Пет 06 фев 2009 17:17


аз съм казвал ама винаги ме обявяват за еретик :deal Причините са

слаб акомулатор заради който неможе от раз да вдигне нужните обороти.
стар затягащ стартер. Слабо върти.
гадни дюзи (макар че това е от слабо значение)

аз много се радвам че комбито се енаучил да го оправя това нещос чип но се сещам че той беше също толкова скептичен към решението на проблема както и вие. :beer

идеята е че може да с ереши проблема като си подновиш акомулатор стартер и още нща по мотора, както с еказва да я направиш НОВА колата , за да пали като нова .

Познай колко ше ти излезе и колко време ще има ефект (при тия китайски авточасти) :012:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка

Мнениеот Zinoto » Пет 06 фев 2009 23:08


Освен изброените от Богомил неща има значение и износването на помпата, както и центровката. Чипът е хубаво нещо, но моят съвет е първо да се оправи хардуера и след това се смени софтуера.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка

Мнениеот kombito-tdi » Съб 07 фев 2009 23:22


иното е многоооо прав
тази седмица сьм правил два гилфа едвам палещи топли
и двата доидоха с кодировка за автоматик и пак не палеха
двата сьм ги изпратил перфектно палещи топли кодирани за рьчна кутия и дори без чипове
както се вижда от линка в горния ми пост този голф се развьрташе до 291 об и колата пали трудно
софта е хубаво нещо и препорьчвам на всички да си го сменят удоволствието от това е несравнимо
тва не се отнася за аиното
тои да си кара кочината стоково

Богомиле по мое наблюдение причината стартер е в по-малко от 40% от случаите
а акумулатор до сега като причина аз не сьм срещал

глеи разни юзьри които нямат и на идея за кво става на вьпрос ша ми показват как пали 1з mhihi :screwy

и др юзьр пукащия блокове с нарцисизьм 777777777

"колкото повече знам толкова повече знам че нищо незнам "
"няма начин да няма начин"



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 34 госта