Знам, че има и други теми, но ще се опитам в тази да синтезирам колкото се може повече информация!
Необходими части за конверсията:
1.табло
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/77/FE/5499773c929277fe.jpg)
2.инсталацията към таблото
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/42/88/cc2c0731c9ff4288.jpg)
3.лостче за чистачките с бутон за МФА
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/E0/59/42576e4e2939e059.jpg)
4.инсталацията към лостчето
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/06/70/dc69f805f01e0670.jpg)
5.датчик за външна температура- Part Number: 357 919 379 A
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/5E/06/4a0ff4c22f465e06.jpg)
6.датчик за температурата на маслото- Part Number: 1H0 919 563
ПЪРВО ОТКАЧЕТЕ КЛЕМИТЕ НА АКУМУЛАТОРА!!!
сваляме таблото (мисля не е необходимо да обяснявам как се сваля) сваля се и капака пред бушониерата и бушониерата се обръща от към кабелите, целта е да се смени кабела от бушониерата до таблото. Най- лесно се проследява по кабела кои са буксите, (на таблото са две сини)
Малко гадно се откачват
това е кабелчето:
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/07/81/1655cbedb6970781.jpg)
така изглежда вече монтирано
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/7D/6D/e93a9c71c0fa7d6d.jpg)
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/81/5E/65c843359c24815e.jpg)
сменя се кабела и се монтира кабела от табло с МФА.
П.П има модели който правят изключение,т.е. имат си прекарани кабели за мфа!!!
Така и така, бушониерата е свалена време е да се прекара кабела за лостчето което превключва, режимите на МФА-то
това са буксите
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/FC/BF/36e8a96f2cf9fcbf.jpg)
това е буксата монтирана вече на бушониерата (с цифрите)
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/26/90/f85a1c15638a2690.jpg)
кабела се прекарва до лостчето. Лостчето се монтира и се закачват буксите.
монтира се и таблото и е време за първия тест, закачате акумулатора и палите, ако всичко е наред трябва да има активни режими на МФА-то, времето, дистанция, ср. скорост, останалите функции за сега не работят, разхода трябва да показва 0, температура на маслото --,-, температурата на въздуха може и да се появят чертички, може и да го няма като функция.
следва монтиране на датчика за измерване на температурата на маслото, монтира се над масления филтър, до датчика за лампата на маслото ето снимка:
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/C3/B9/95a6329dd561c3b9.jpg)
може да има окабеляване, тогава само закачате буксата, ако няма, се пуска едно кабелче от датчика, до таблото (пин 17)!
датчика за температура на въздуха се монтира на предната бронята, пасажерската решетка, пускат се кабели до таблото пин 1 масана датчика, пин 19 сигнал от датчика!!
За Разхода:
При дизел: Пин 9 от компютъра до 26 на таблото и разхода тръгва!
При Бензин: пин 27 от компютъра до 26 на таблото
В завършен вид изглежда така:
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/F8/87/94e35aee3b0cf887.jpg)
функциите на МФА-то нагледно:
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/82/31/ef69763305488231.jpg)
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/3F/D6/bcfcaf4229b03fd6.jpg)
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/74/A0/e63c01eed91874a0.jpg)
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/A8/79/30d4948ecb48a879.jpg)
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/AC/F9/f9688690ff81acf9.jpg)
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/D9/34/aaf4666c0206d934.jpg)
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/BA/6D/8eb715ebe08bba6d.jpg)
Това е схема на буксата на таблото, ако на някой му потрябва
![wink :wink](./images/smilies/icon_wink.gif)