Знам, че има и други теми, но ще се опитам в тази да синтезирам колкото се може повече информация!
Необходими части за конверсията:
1.табло

2.инсталацията към таблото

3.лостче за чистачките с бутон за МФА

4.инсталацията към лостчето

5.датчик за външна температура- Part Number: 357 919 379 A

6.датчик за температурата на маслото- Part Number: 1H0 919 563
ПЪРВО ОТКАЧЕТЕ КЛЕМИТЕ НА АКУМУЛАТОРА!!!
сваляме таблото (мисля не е необходимо да обяснявам как се сваля) сваля се и капака пред бушониерата и бушониерата се обръща от към кабелите, целта е да се смени кабела от бушониерата до таблото. Най- лесно се проследява по кабела кои са буксите, (на таблото са две сини)
Малко гадно се откачват
това е кабелчето:

така изглежда вече монтирано


сменя се кабела и се монтира кабела от табло с МФА.
П.П има модели който правят изключение,т.е. имат си прекарани кабели за мфа!!!
Така и така, бушониерата е свалена време е да се прекара кабела за лостчето което превключва, режимите на МФА-то
това са буксите

това е буксата монтирана вече на бушониерата (с цифрите)

кабела се прекарва до лостчето. Лостчето се монтира и се закачват буксите.
монтира се и таблото и е време за първия тест, закачате акумулатора и палите, ако всичко е наред трябва да има активни режими на МФА-то, времето, дистанция, ср. скорост, останалите функции за сега не работят, разхода трябва да показва 0, температура на маслото --,-, температурата на въздуха може и да се появят чертички, може и да го няма като функция.
следва монтиране на датчика за измерване на температурата на маслото, монтира се над масления филтър, до датчика за лампата на маслото ето снимка:

може да има окабеляване, тогава само закачате буксата, ако няма, се пуска едно кабелче от датчика, до таблото (пин 17)!
датчика за температура на въздуха се монтира на предната бронята, пасажерската решетка, пускат се кабели до таблото пин 1 масана датчика, пин 19 сигнал от датчика!!
За Разхода:
При дизел: Пин 9 от компютъра до 26 на таблото и разхода тръгва!
При Бензин: пин 27 от компютъра до 26 на таблото
В завършен вид изглежда така:

функциите на МФА-то нагледно:







Това е схема на буксата на таблото, ако на някой му потрябва
