Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6

Техническа и сервизна информация за Passat
gevtimov
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gevtimov » Вто 02 дек 2008 21:40


Браво Madj0,
преди да си взема В6-то имах В5 - 97г. на 135 000 км поне така показаваше на километража.Нали бях супер довелен от тази кола и VW :D .

На В5-то му врътнах за една година 50 000 км проблемите
1.по двигателя нищо
2.сменени два тампона задни, защото ми беше мерак и кеф.тъй като нищо не бях пипнал по колата токлова километри, а все пак тя беше на 9 год.
3.смених преден носач или там каквото е.окачването му едоста по слежно от В6.

е това здрава кола, поне моята.да не забравяме ,че колата е внос от германия.

много съм доволен от нея.вярно по-скъпа е за поддръжка, но това си е ауди и по окачване и по стоене на пътя и поседене на шофьора зад волана и по ясното арматурно табло, по всичко.




Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Сря 03 дек 2008 10:27


естесвено 4е ще се прецакват предните тампоните на б6 след като на тяx пише MADE IN TURKEY :evil:


Потребителски аватар
Miro de la Valcea
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот Miro de la Valcea » Чет 04 дек 2008 9:46


Леле направо ме хваща страх или по точно ужас,като чета коментарите :cry:


Потребителски аватар
RossenVlad
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот RossenVlad » Пет 05 дек 2008 15:45


Не прочетох всички коментари, но ще ти дам моето мнение по въпроса:
1. ако си купувам нов модел кола, винаги ще е от магазина - (по възможност от Германия) , втора ръка никога не знаеш на колко км е
2. понякога се случва просто на една кола да не и е писано да е изправна, винаги ще създава проблеми. Има и обратното коли, които ще се изненадаш колко издържат.
3.от голямо значение е частите какви са и кой ги е произвел, а и компетентността на сервизите ни е просто без комнетар


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Вто 09 дек 2008 13:12


mitko3040 написа:Извинявам се за баналния въпрос. Всчки Пасати Б6 ли го имат тоя филтър за твърди частици. Някъде бях чел, ако не се лъжа де, че колите които са купувани от България т.е. нови нямат такъв филтър. Така ли е или съм в грешка?


ДПФ филтър имат само дизелаците. И то зависи кой ЕВРО стандарт покриват. Все още може да си купиш чисто нова кола без ДПФ евро 2 да речем. А на ДПФ-а ако компа не му подаде сигнал на двигателя да фурля повечко сосец в цилиндрите и да изгори саждите в ДПФ-а трябва да се горят на РЪЧКА :) . Има 1 до 2 бр. сензори за температура които се поставят на входа и изхода на ДПФ-а прави ги една фирма в която работя та мисълта ми е че проблема идва и от тези термоемтъри които ако не са много у ред прецакват филтъра.


Потребителски аватар
chain
Мнения: 160
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот chain » Пет 12 дек 2008 19:10


designer1 написа:ДПФ филтър имат само дизелаците. И то зависи кой ЕВРО стандарт покриват. Все още може да си купиш чисто нова кола без ДПФ евро 2 да речем. А на ДПФ-а ако компа не му подаде сигнал на двигателя да фурля повечко сосец в цилиндрите и да изгори саждите в ДПФ-а трябва да се горят на РЪЧКА :) . Има 1 до 2 бр. сензори за температура които се поставят на входа и изхода на ДПФ-а прави ги една фирма в която работя та мисълта ми е че проблема идва и от тези термоемтъри които ако не са много у ред прецакват филтъра.


ти и аз да се включа в дискусията..
Това наистина и аз сам го чел някаде... целия проблем с тези филтри идва от нвкви датчици за темперетура.. Те задръстват теи ДПФ филтри.
Даже и в Автобилда го пише. Там споделят,че този въпросния датчик е подменен с друг който е изчистен от грешките на стария и е пуснат в преизводство през 04.2007 :) така че който има такъв проблем по-добре да си провери датчика.
И междо др от този топлинен датчик се ебават и дюзите. Един приятел сменя дюза поради проблем в топлинния датчик.
Също така сам чел че този тъп датчик при проверка с VAG не отчитал грешка. :)
И аз съм хвърлил поглед на такъв автомобил но задължително ще го търся 170к.с и ще си го докарам от Германия. Предпочитам втора ръка понеже нов излиза около 80 000 с екстри които искам аз.
А на мен ще ми излезе около 40-45к. със смяна на консумативите и акциза. и след 2год поне 30-35 ще може да и се взема.
А новата след 2 год струва едва 45-50 :) това са -30 000лв + главоболията от оторизираните сервизи и умалното чакане там оставяш я за една масла а чак на др ден ще е готова..
А втора ръка можеш да си смениш маслато и сам :) е не, че ще се пробвма някога но може без да се притесняваш. :)

Има и още 1 важен фактор при тезо коли
КЪСМЕТА на човека.. Може и чисто нова от магазина да е и пак да е постояннен пациент. А може да е на 100 000км и да си я караш още 100 000 без сериозни проблеми.. :)
пък и да имаш пари за такъв клас автомобил все ще имаш някои леф за поддръжка. :wink:


Потребителски аватар
gines76
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Чипровци
Контакти:

Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6

Мнениеот gines76 » Нед 08 фев 2009 9:47


по отношение на DPF филтъра:
аз го имах същия проблем първия път го отпуших сам - една разходка от Люлин до Банкя и готово.
Но втория беше по-сериозно както обяснява колегата светнаха ми и трите лампи на таблото, мина в
авариен режим, но в порше го отпушиха за 60 лв и ми обясниха, че това се дължи на скапана нафта,
и е хубаво да се кара с малко по-скъпата нафта с подобрителите, което май е вярно, защото вече 5 месеца няма абсолютно никакав проблем, а колата бая се кара само в градски условия.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6

Мнениеот веселин » Нед 08 фев 2009 13:34


В петък минах през Порше София Изток - във връзка със закупуването на Туарег - на моите опасения за проблемите с DPF - дилъра препоръча зареждане на гориво по възможност в OMV - явно май избранникът ще е V6 FSI :dontknow: :(


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7857
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6

Мнениеот hooligan_sk » Сря 11 фев 2009 17:08


Всяка година излизат статистики за % дефекти при различните производители. При средно ниво на дефектирали гаранционни автомобили от 25% за ФВ, какви ви говори това? И тези 25% коли с някакъв дефект е средно постижение в списъка!!! Лично аз за нов автомобил бих се обърнал към бензиновите мазди и хонди, те са с под 10% дефекти. Тойота не, те покриват абсолютно ФВ като моделна гама и концепции. А японците не разработват активно дизелови мотори защото си имат хубави бензинови такива в крайна сметка ;)

ПП: колегата кара ибиза на реалните 80 000км, съединителя е аут, термостата е аут, харчи много масло


Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6

Мнениеот T.Spark » Сря 11 фев 2009 17:55


hooligan_sk написа:Всяка година излизат статистики за % дефекти при различните производители. При средно ниво на дефектирали гаранционни автомобили от 25% за ФВ, какви ви говори това? И тези 25% коли с някакъв дефект е средно постижение в списъка!!! Лично аз за нов автомобил бих се обърнал към бензиновите мазди и хонди, те са с под 10% дефекти. Тойота не, те покриват абсолютно ФВ като моделна гама и концепции. А японците не разработват активно дизелови мотори защото си имат хубави бензинови такива в крайна сметка ;)

ПП: колегата кара ибиза на реалните 80 000км, съединителя е аут, термостата е аут, харчи много масло


Ако ги имаш на лесно място тези статистики, пусни ги да ги разгледаме. :deal


Atanas14
Мнения: 749
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6

Мнениеот Atanas14 » Сря 11 фев 2009 18:10


за филтъра сам си си виновен. всички нови коли са така, като тръгне да се запушва трябва да го разходиш. пише го в книжките, казали са ти го. а това че нямаш време и не ти се занимава не е проблем на ФВ


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7857
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6

Мнениеот hooligan_sk » Сря 11 фев 2009 18:12


Ето резултати от TUV но това е само за 2007-2008г и става въпрос за опасни повреди за незабавно отстраняване, по-обширния анализ за всякакви дефекти не мога да го намеря, но смятайте като се вземат предвид дефектни копчета и джунджурии какво се получава :)

http://news.automedia.bg/read/5826.html

В дъното е таблицата.


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6

Мнениеот stenly_m » Пет 13 фев 2009 17:06


главоболията от оторизираните сервизи и умалното чакане там оставяш я за една масла а чак на др ден ще е готова..

Не знам в кой севиз си ходил (оторизиран) и в кой си чакал 1 ден да ти сменят масло, но за моята я оставих там и след 1 час и 30 мин ми бяха сменили масло и всички филтри...а иначе според мен това си е до късмет...и тойота се чупи, и мазда и всяка кола се чупи...плюс това тук в бг и пътищата ни зле и нафтата зле...кво да говорим...оригиналните филтри (горивни) в германия го дават 50-60 хил км. смяна, а тук в бг оторизирание сервизи ги сменят на 30к...това говори ясно каква за качеството на нафтата...и нашите карат такъв пасат (служебен) вече е на 80 к и никакви ядове...единствено имаше проблем по рейката която я смениха за 2 часа и от тогава само консумативи...така че си е до късмет...


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6

Мнениеот morfei1 » Съб 14 фев 2009 5:32


Това за горивен филтър и 60000км. къде го чете? Това което аз съм намерил досега в нета е, че горивен филтър се сменя на 32000км., друг е въпроса че може да се наложи смяна и по-бързо - http://www.bentleypublishers.com/tech/vw


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6

Мнениеот theultimate » Вто 17 фев 2009 10:01


Каквото и да говорите това с филъра е дивотия. Значи ако един бакшиш си вземе Б6 с такъв филтър реално на 2 години трябва да дава 4000лв или да се разхожда по магистралата? Това за 2009 година е абсолютно несериозно и недопустимо. Човек с такава кола надали има време да се разхожда да я "продухва".



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта