designer1 написа:ДПФ филтър имат само дизелаците. И то зависи кой ЕВРО стандарт покриват. Все още може да си купиш чисто нова кола без ДПФ евро 2 да речем. А на ДПФ-а ако компа не му подаде сигнал на двигателя да фурля повечко сосец в цилиндрите и да изгори саждите в ДПФ-а трябва да се горят на РЪЧКА

. Има 1 до 2 бр. сензори за температура които се поставят на входа и изхода на ДПФ-а прави ги една фирма в която работя та мисълта ми е че проблема идва и от тези термоемтъри които ако не са много у ред прецакват филтъра.
ти и аз да се включа в дискусията..
Това наистина и аз сам го чел някаде... целия проблем с тези филтри идва от нвкви датчици за темперетура.. Те задръстват теи ДПФ филтри.
Даже и в Автобилда го пише. Там споделят,че този въпросния датчик е подменен с друг който е изчистен от грешките на стария и е пуснат в преизводство през 04.2007

така че който има такъв проблем по-добре да си провери датчика.
И междо др от този топлинен датчик се ебават и дюзите. Един приятел сменя дюза поради проблем в топлинния датчик.
Също така сам чел че този тъп датчик при проверка с VAG не отчитал грешка.
И аз съм хвърлил поглед на такъв автомобил но задължително ще го търся 170к.с и ще си го докарам от Германия. Предпочитам втора ръка понеже нов излиза около 80 000 с екстри които искам аз.
А на мен ще ми излезе около 40-45к. със смяна на консумативите и акциза. и след 2год поне 30-35 ще може да и се взема.
А новата след 2 год струва едва 45-50

това са -30 000лв + главоболията от оторизираните сервизи и умалното чакане там оставяш я за една масла а чак на др ден ще е готова..
А втора ръка можеш да си смениш маслато и сам

е не, че ще се пробвма някога но може без да се притесняваш.
Има и още 1 важен фактор при тезо коли
КЪСМЕТА на човека.. Може и чисто нова от магазина да е и пак да е постояннен пациент. А може да е на 100 000км и да си я караш още 100 000 без сериозни проблеми..
пък и да имаш пари за такъв клас автомобил все ще имаш някои леф за поддръжка.
