хайде и аз да се притуря и аз го имам същия проблем теглене на ляво като колегата ако някой намери решение да казва
и аз смених няколко стендове и гуми и нищо и също колата е комби В4



B4 combi - Дърпа ми волана наляво
Да споделя моите впечатления от ходенето по мъките дотук:
Майстора от последния стенд каза, че когато е въртял волана чрез гумите е забелязал, че гумите се въртят по тегаво надясно. От опитите в движение се оказва, че наистина волана е малко по тегав надясно. Днес направих следния експеримент: Спусках се по инерция по нанадолнище с изгасен двигател и отклонението на колата наляво беше много малко. В момента в който само запаля двигателя, хуква осезаемо по силно наляво.
Това което каза последния маистор е: най вероятно проблем в хидравликата на рейката. Той предложи да прегледа цялата кормилна част - да разкачи кормилното управление от ходовата част и да провери дали усилието с което се върти волана в двете посоки е еднакво.Ако се окаже еднакво, най вероятно е рейката с хидравликата към нея- той ползва услугите нанякаква фирма в София за рециклиране на рейки - сваляме я и ремонт.
Давайте други идеи - от какво може да е, при положение че ходовата част е без забележки?
Майстора от последния стенд каза, че когато е въртял волана чрез гумите е забелязал, че гумите се въртят по тегаво надясно. От опитите в движение се оказва, че наистина волана е малко по тегав надясно. Днес направих следния експеримент: Спусках се по инерция по нанадолнище с изгасен двигател и отклонението на колата наляво беше много малко. В момента в който само запаля двигателя, хуква осезаемо по силно наляво.
Това което каза последния маистор е: най вероятно проблем в хидравликата на рейката. Той предложи да прегледа цялата кормилна част - да разкачи кормилното управление от ходовата част и да провери дали усилието с което се върти волана в двете посоки е еднакво.Ако се окаже еднакво, най вероятно е рейката с хидравликата към нея- той ползва услугите нанякаква фирма в София за рециклиране на рейки - сваляме я и ремонт.
Давайте други идеи - от какво може да е, при положение че ходовата част е без забележки?
- Петър2008
- Мнения: 41
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 19:01
- Автомобил: Passat 5.5
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Кой е сервиза ?
SISHON написа:Отиди в квалитетен сервиз,дето правят само ходова част и ще ти решат проблема,а при тоя майстор повече не стъпвай,аз ползвам такъв сервиз от 12 г.,с четвърта кола и съм много доволен.Сега пасата ми го направиха кукла.Ако искаш мога да ти потърся адреса.
Колега кажи кой ти е сервиза, та да ида там да вида дали и мойта ще стане кукла ?

Andrey написа:Ха, много станахме с този "ляв" проблем. аз лично се отказах да го правя, след като ходих на сума ти реглажи. Междувременно ми се скапа хидравличната помпа и я смених а проблема си остана. Не знам какво да я правя, така че ако някой сподели решение ще съм много благодарен....
Намислил съм моята рейка да я правя след празниците, щото сега не ми се рискува да остана без кола.....

Ще споделя веднага след като имам какво, засега съм описал патилата си и мнението по въпроса.
Интересно ще е да се изкаже в темата някой от клубните майстори, аз много уважавам техните знания и опит, може би са се сблъсквали с подобни случаи?
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Здравейте. И при мен се появи същия проблем. И аз съм с Б4 комби. И аз смених амортисьорите, накрайници, гуми, а колата продължава да дърпа на ляво. Ако някой от вас е намерил разрешение на проблема нека да каже, че майсторите и на мен ми казват, че всичко по предницата е наред. Проверяваха сходимост, наклони, всичко.
Благодаря ви предварително.
Благодаря ви предварително.
Re: B4 combi - Дърпа ми волана наляво- донякъде решен
Писна ми да карам комбито и да ми дърпа все наляво. Освен това ми се струва, че усилието при завиване наляво и надясно е различно. Реглаж предница и хидравлика - това са ми съмненията. Днес използвах хубавото време за реглаж на предницата. Като вдигнаха колата на подемника се видя, че са скъсани задните тампони на носачите. После се оказа, че са за смяна и тампоните за макферсонинте. Смених ги във ВИП сервиз Младост. Частите са смешно евтини, но трудът е = цената на частите х 2
Както и да е, след като взех колата я пораздвижих нагоре-надолу, определено дърпането на ляво го няма, колата върви като по релси. Единственото, което остана е различното усилие при въртене на волана - наляво по-леко, надясно по-тежък волан. Може и да си внушавам, но мисля че съм прав. Следващото нещо е хидравликата. Преди две години правих ремонт на хидравличната помпа (изпадна сепаратора на лагера и при смяната се прегледа цялата помпа). Затова сега съмненията са ми в рейката, но ще бъде по-нататък.
Ами това е, дано писаното до тук да е полезно за някого.

Както и да е, след като взех колата я пораздвижих нагоре-надолу, определено дърпането на ляво го няма, колата върви като по релси. Единственото, което остана е различното усилие при въртене на волана - наляво по-леко, надясно по-тежък волан. Може и да си внушавам, но мисля че съм прав. Следващото нещо е хидравликата. Преди две години правих ремонт на хидравличната помпа (изпадна сепаратора на лагера и при смяната се прегледа цялата помпа). Затова сега съмненията са ми в рейката, но ще бъде по-нататък.
Ами това е, дано писаното до тук да е полезно за някого.
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: B4 combi - Дърпа ми волана наляво
Здравейте и от мен! Моят пасат В4 95г. също ми дърпа на ляво и то откакто сложих сега преди 2 месеца, чисто новите зимни гуми! Ходих на преден мост и майстора ми каза, че по предницата няма проблем - "стреля"!Обаче дърпането вляво си остана
Вече не знам какво да предприема?!


Re: B4 combi - Дърпа ми волана наляво
Колеги, имах същия проблем както сте забелязали, след като обиколих няколко сервиза за реглаж на предници, и всички казваха чепредницата е идеална, аз реших че не ми остава нищо друго освен да правя рейката. Говорих по тел със сервиза в МЕИто и ги питах дали може рейката да е скапана без да е протекла, обясних им проблема си, и те казаха че са имали такива случаи. Смених преди това тампони на амортисьори. Съсипах около 150лв по стендове.Волана ми беше с една идея по лек наляво.Между другото - сходимостта и изправността на предницата и изправността на рейката нямат нищо общо.Реших да отида във сервиза в МЕИ защото ми направиха добро впечатление по тел, а и варианто отивам от Плевен сутринта и вечерта се връщам със здрава кола ми хареса - хората ми го обещаха. Заслужава си да идете там, защото има стенд на който изпитват рейките. Хората са много в час и съм очарован от отношението им. Моята рейка беше със скапан разпределител на хидравлично налягане, мога да го снимам за да го видите.
Сваляне, слагане, ново масло и стенда и рециклирането струват 280лв там. В сервиза ми сменишха разпределителя на хидравлично налягане с такъв от друга рейка, и ми взеха само 40 лв за него, при положение че купиха др. рейка от морга заради мен за 120 лв.
Телефона на един от хората - 0886743356 - Оги или 029653030.
Най добре звъннете и споделете проблема си, в никой случай няма да ви натресат насила ремонт на рейката ако нямате нужда от това.
Желая ви успех и ако има нещо питайте, щото аз 3 месеца сърбах попарата и накрая проблема достасе задълбочи
Сваляне, слагане, ново масло и стенда и рециклирането струват 280лв там. В сервиза ми сменишха разпределителя на хидравлично налягане с такъв от друга рейка, и ми взеха само 40 лв за него, при положение че купиха др. рейка от морга заради мен за 120 лв.
Телефона на един от хората - 0886743356 - Оги или 029653030.
Най добре звъннете и споделете проблема си, в никой случай няма да ви натресат насила ремонт на рейката ако нямате нужда от това.
Желая ви успех и ако има нещо питайте, щото аз 3 месеца сърбах попарата и накрая проблема достасе задълбочи
- Plumber
- Мнения: 1426
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна / The Hague
Re:
Krasi написа:Да споделя моите впечатления от ходенето по мъките дотук:
Майстора от последния стенд каза, че когато е въртял волана чрез гумите е забелязал, че гумите се въртят по тегаво надясно. От опитите в движение се оказва, че наистина волана е малко по тегав надясно. Днес направих следния експеримент: Спусках се по инерция по нанадолнище с изгасен двигател и отклонението на колата наляво беше много малко. В момента в който само запаля двигателя, хуква осезаемо по силно наляво.
Това което каза последния маистор е: най вероятно проблем в хидравликата на рейката. Той предложи да прегледа цялата кормилна част - да разкачи кормилното управление от ходовата част и да провери дали усилието с което се върти волана в двете посоки е еднакво.Ако се окаже еднакво, най вероятно е рейката с хидравликата към нея- той ползва услугите нанякаква фирма в София за рециклиране на рейки - сваляме я и ремонт.
Давайте други идеи - от какво може да е, при положение че ходовата част е без забележки?
То хубу ама и мойта е така а нямам хидравлика.Прави ми впечатление обаче че като давам газ и колата набира го няма това носене в ляво.Мен проблема ми се появи след ремонт и реглаж на предница.Тампоните на носачите ме съмняваха но всичко е наред отдолу.
- eraser13
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: B4 combi - Дърпа ми волана наляво
И моя кораб го има въпросното дърпане и се оказа предно ляво цилиндърче на спирачките.Задържа си и го почиствах икакво ли не го правих пак е така ,май плаче за смяна... 

- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: B4 combi - Дърпа ми волана наляво
На мене така ми дърпаше от леко крива джанта,Малко по малко си придърпваше.Налягането на гумите да ти е еднакво,скоро да си правил баланс?
Ляв шарнир беше тръгнал,него също го обвинявам.
Ляв шарнир беше тръгнал,него също го обвинявам.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Afn1.9 и 29 госта