Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
зачетъх се и понеже ми се появи един стар проблем за съединитела да си кажа и аз ...моят пък не боксува,тествах го, и ако се потегли нормално ,разтриса се яко и за това за плавно потегляне не го отпускам докрай с малко повече газ , абе с чалъм я карам ,преди мн.години имах същия проблем но тогава сам се излекува и,почвам да си мисля,че феродовия диск неравномерно се е износил и явно е за смена на 151000 клм. съм,но като чета по темата и за проблемите със сменените и понеже не боксува,което според мен е подобрия вариант я карам така докато ми писне.
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
kiko946 написа:зачетъх се и понеже ми се появи един стар проблем за съединитела да си кажа и аз ...моят пък не боксува,тествах го, и ако се потегли нормално ,разтриса се яко и за това за плавно потегляне не го отпускам докрай с малко повече газ , абе с чалъм я карам ,преди мн.години имах същия проблем но тогава сам се излекува и,почвам да си мисля,че феродовия диск неравномерно се е износил и явно е за смена на 151000 клм. съм,но като чета по темата и за проблемите със сменените и понеже не боксува,което според мен е подобрия вариант я карам така докато ми писне.
И при мен така на последък правеше. Претрисаше при потегляне и аз така с малко повече газ на полусъединител. Ама вчера не искаше да отделя, не мога да включа на първа. Обаче като потегля си превключва. Та ме съмнява или жилото, или аксиалния лагер. Тези дни ще се отваря и ще се види, после ще пиша какво е станало.
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Реших проблема. Оказа се счупени и криви ламели на притискателя, и много износен аксиален лагер. Поради ламелите се получава това претрисане, защото съединителя не зацепва равномерно. Смених притискател, феродов диск и лагер (комплект на LUK за 200 лв). Сега е моного мек педала и отделя страхотно, абе все едно имам друга кола. 

- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Skruji написа:Реших проблема. Оказаха се счупени и криви ламели на притискателя и много износен аксиален лагер. Поради ламелите се получава това претрисане, защото съединителя не зацепва равномерно. Смених притискател, феродов диск и лагер (комплект на LUK за 200 лв). Сега педала е много мек и отделя страхотно, абе все едно имам друга кола.
kolega заради счупилите се ламели е спрял да отделя напълно....явно и аз трябва да последвам твоя пример.
Моля,за информация от къде мога да купя целия комплект.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
kiko946 написа:зачетъх се и понеже ми се появи един стар проблем за съединитела да си кажа и аз ...моят пък не боксува,тествах го, и ако се потегли нормално ,разтриса се яко и за това за плавно потегляне не го отпускам докрай с малко повече газ , абе с чалъм я карам ,преди мн.години имах същия проблем но тогава сам се излекува и,почвам да си мисля,че феродовия диск неравномерно се е износил и явно е за смена на 151000 клм. съм,но като чета по темата и за проблемите със сменените и понеже не боксува,което според мен е подобрия вариант я карам така докато ми писне.
и понеже се влоши и все по трудно се потегляше мн. разтриса вече започнах да се замислям за ноов съединител и защо да го жаля ... включих на първа дръпнах ръчната и много газ и на полусъединител държах можеби 20 - 30 секунди и с изненада установих придърпването е изчезнало...на неколко пъти потегли без газ с отпускане на съединитела до край...а това беше преди невъзможно
Sлед вчерашното лечение днес събота карах колата ,съединителя е перфектен.
Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..
колеги, някой купувал ли е скоро съединител sachs. в момента ми искат 450 лв. Пълен комплект за Г4 1.6 AKL. Добра ли е цената ? Ако някой знае от къде мога да си взема sachs или luk на добра цена - моля за съвет.
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..
drevo написа:колеги, някой купувал ли е скоро съединител sachs. в момента ми искат 450 лв. Пълен комплект за Г4 1.6 AKL. Добра ли е цената ? Ако някой знае от къде мога да си взема sachs или luk на добра цена - моля за съвет.
Сакс- във Аутоплюс

- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20271
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..
За аудито 1.8 20v беше 220 лв някъде. и то не менте
450 лв ми се вижда много...
450 лв ми се вижда много...
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re:
radotom написа:petev написа:...обаче аз го правя щото искам всичко да ми е наред(хвърлил съм около 3500 лв да подменя тези детайли от колата,които не ми харесват като функция....) и хич не мисля дали ще я продавам или не...важното е аз да съм сигурен в колата си.....
YES!!!
Точно така!!!
До сега не съм мислил когато правч ремонти,дали ще я продавам или карам още 20 години....
До сега за 1 година съм изхарчил около 1800лв,само отбелязвам в тефтера километрите и датата на смяната(нещо като сервизна поддръжка) Всичко го правя за себе си,отделно ако я продам колата новият собственик ще е щастлив за това ,че ще знае с какво се занимава...Успех на всички...!!!
Един въпрос:
-Прочетох в форума скоро,че един наш колега е сменял съединител но някакъв нов модел,нещо като спортния или незнам и аз как да го кажа(керамичен ли


Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..
към колегата drevo : моя съидинител е закупуван от еуро07 ( SACHS ) по принцип много ряддко вземам от там нещо , но имам познат който ми гарантира качество зашото не било в тяхната мрежа ами там през еди си каква фирма щяло да дойде ...и т.н... излезе ми 160лв със отстъпката! пълен комплект със монтажа -220 общо !
колата ми е Толедо (1М) 1.6 SR AKL .. предполагам е същото като твоя Голф 4 , позаинтересувай се ако имаш интерес ! ве4е колата ми се движи 75000 км от смяната и тези километри са 70% градско каране сменен е точно преди 1 година!.. няма никакви грижи .. не правя реклама на магазина защото повечето работи от там са най вече немного качествени или се купуват при обслужване на кола нов внос и да се продава защото са и евтини!!
и само да допълня !!! нещо много важно .. абсолютно същия съединител ми го предлагаха в аутоплюс на цена от 330лв .. просто там цените са безбожно надути !!
колата ми е Толедо (1М) 1.6 SR AKL .. предполагам е същото като твоя Голф 4 , позаинтересувай се ако имаш интерес ! ве4е колата ми се движи 75000 км от смяната и тези километри са 70% градско каране сменен е точно преди 1 година!.. няма никакви грижи .. не правя реклама на магазина защото повечето работи от там са най вече немного качествени или се купуват при обслужване на кола нов внос и да се продава защото са и евтини!!
и само да допълня !!! нещо много важно .. абсолютно същия съединител ми го предлагаха в аутоплюс на цена от 330лв .. просто там цените са безбожно надути !!
- aiptek
- Мнения: 479
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..
Колеги здравейте!!!
Искам да попитам дали е нормално съединителя на моето Голфче 3-ка 97г. 1.6 101 кончета да отделя супер високо или по точно накрая
Изпробвах варянта с ръчната посел втора и отпускам газта след което колата подскача и гасне.Не съм усетил да буксува на място или да въртя гуми даже ми се е случвало и да качвам бая големи препядствия и според мен се справя добре
Другото което ме интересува възможно ли е да се износи само претискателния или фередовия или нещо друго и да смена само него или задължително трябва да се смени всичко.А и каква е цената за смяна на съединител.
И последно искам да попитам според вас възможно ли е заради съединителя когата да ми харчи с 3-4 литра бензин и газ отгоре.

Искам да попитам дали е нормално съединителя на моето Голфче 3-ка 97г. 1.6 101 кончета да отделя супер високо или по точно накрая

Изпробвах варянта с ръчната посел втора и отпускам газта след което колата подскача и гасне.Не съм усетил да буксува на място или да въртя гуми даже ми се е случвало и да качвам бая големи препядствия и според мен се справя добре

Другото което ме интересува възможно ли е да се износи само претискателния или фередовия или нещо друго и да смена само него или задължително трябва да се смени всичко.А и каква е цената за смяна на съединител.
И последно искам да попитам според вас възможно ли е заради съединителя когата да ми харчи с 3-4 литра бензин и газ отгоре.

- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..
aiptek написа:Колеги здравейте!!!
Искам да попитам дали е нормално съединителя на моето Голфче 3-ка 97г. 1.6 101 кончета да отделя супер високо или по точно накрая
Изпробвах варянта с ръчната посел втора и отпускам газта след което колата подскача и гасне.Не съм усетил да буксува на място или да въртя гуми даже ми се е случвало и да качвам бая големи препядствия и според мен се справя добре
Другото което ме интересува възможно ли е да се износи само претискателния или фередовия или нещо друго и да смена само него или задължително трябва да се смени всичко.А и каква е цената за смяна на съединител.
И последно искам да попитам според вас възможно ли е заради съединителя когата да ми харчи с 3-4 литра бензин и газ отгоре.
Колега и аз имам 3-ка 1.6-101 96год. сменявах съединитла преди 2 седмици смених само феродовият диск за 70лв си взех съединител Clutex взех го от авточасти "Христо Колев-Ауто" на бул.Христо Ботев 137.
Според мен няма смисъл да се сменя всичко(Феродов,притиаскателен и всичко останало)

- VW-GOLF-1,9-TDI
- Мнения: 130
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..
от днеска и аз трябва да сменям моя от сервиза ми казаха,че този целия комплект на съединителя ЗАКС струва 960лв. ,а другия по евтиния вариант нз каква марка е е 560лв.
- brumbrum
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб 25 юни 2011 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..
Speedy86 написа:
Колега и аз имам 3-ка 1.6-101 96год. сменявах съединитла преди 2 седмици смених само феродовият диск за 70лв си взех съединител Clutex взех го от авточасти "Христо Колев-Ауто" на бул.Христо Ботев 137.
Според мен няма смисъл да се сменя всичко(Феродов,притиаскателен и всичко останало)
Това си е грешка от където и да го погледнеш колега. Когато се сменя съединител се сменя всичко, за да ти е мирна главата. По-добре изчакай и събери пари вместо да купиш само феродов примерно. И аз като теб преди 10 000 километра съединителят ми потъна и вместо да дам още 100 лв отгоре, си взех тъпо китайско валео за смешни пари (само феродов) сложих го и бях щастлив. Щастлив, щастлив ама сега след 10 000 км, буксува яко и тресе - едва го трая. Сега съм се решил - сменям всичко, целия комплект, за да ми е мирна главата поне 100 000 км. И така...


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта