Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Вто 18 ное 2008 2:51


зачетъх се и понеже ми се появи един стар проблем за съединитела да си кажа и аз ...моят пък не боксува,тествах го, и ако се потегли нормално ,разтриса се яко и за това за плавно потегляне не го отпускам докрай с малко повече газ , абе с чалъм я карам ,преди мн.години имах същия проблем но тогава сам се излекува и,почвам да си мисля,че феродовия диск неравномерно се е износил и явно е за смена на 151000 клм. съм,но като чета по темата и за проблемите със сменените и понеже не боксува,което според мен е подобрия вариант я карам така докато ми писне.




Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Вто 18 ное 2008 11:19


kiko946 написа:зачетъх се и понеже ми се появи един стар проблем за съединитела да си кажа и аз ...моят пък не боксува,тествах го, и ако се потегли нормално ,разтриса се яко и за това за плавно потегляне не го отпускам докрай с малко повече газ , абе с чалъм я карам ,преди мн.години имах същия проблем но тогава сам се излекува и,почвам да си мисля,че феродовия диск неравномерно се е износил и явно е за смена на 151000 клм. съм,но като чета по темата и за проблемите със сменените и понеже не боксува,което според мен е подобрия вариант я карам така докато ми писне.


И при мен така на последък правеше. Претрисаше при потегляне и аз така с малко повече газ на полусъединител. Ама вчера не искаше да отделя, не мога да включа на първа. Обаче като потегля си превключва. Та ме съмнява или жилото, или аксиалния лагер. Тези дни ще се отваря и ще се види, после ще пиша какво е станало.


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Съб 22 ное 2008 11:19


Реших проблема. Оказа се счупени и криви ламели на притискателя, и много износен аксиален лагер. Поради ламелите се получава това претрисане, защото съединителя не зацепва равномерно. Смених притискател, феродов диск и лагер (комплект на LUK за 200 лв). Сега е моного мек педала и отделя страхотно, абе все едно имам друга кола. :)


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Съб 22 ное 2008 14:06


Skruji написа:Реших проблема. Оказаха се счупени и криви ламели на притискателя и много износен аксиален лагер. Поради ламелите се получава това претрисане, защото съединителя не зацепва равномерно. Смених притискател, феродов диск и лагер (комплект на LUK за 200 лв). Сега педала е много мек и отделя страхотно, абе все едно имам друга кола. :)

kolega заради счупилите се ламели е спрял да отделя напълно....явно и аз трябва да последвам твоя пример.
Моля,за информация от къде мога да купя целия комплект.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Пет 12 дек 2008 16:35


kiko946 написа:зачетъх се и понеже ми се появи един стар проблем за съединитела да си кажа и аз ...моят пък не боксува,тествах го, и ако се потегли нормално ,разтриса се яко и за това за плавно потегляне не го отпускам докрай с малко повече газ , абе с чалъм я карам ,преди мн.години имах същия проблем но тогава сам се излекува и,почвам да си мисля,че феродовия диск неравномерно се е износил и явно е за смена на 151000 клм. съм,но като чета по темата и за проблемите със сменените и понеже не боксува,което според мен е подобрия вариант я карам така докато ми писне.


и понеже се влоши и все по трудно се потегляше мн. разтриса вече започнах да се замислям за ноов съединител и защо да го жаля ... включих на първа дръпнах ръчната и много газ и на полусъединител държах можеби 20 - 30 секунди и с изненада установих придърпването е изчезнало...на неколко пъти потегли без газ с отпускане на съединитела до край...а това беше преди невъзможно


Sлед вчерашното лечение днес събота карах колата ,съединителя е перфектен.


drevo
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 10 ное 2007 10:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..

Мнениеот drevo » Сря 11 фев 2009 8:36


колеги, някой купувал ли е скоро съединител sachs. в момента ми искат 450 лв. Пълен комплект за Г4 1.6 AKL. Добра ли е цената ? Ако някой знае от къде мога да си взема sachs или luk на добра цена - моля за съвет.


tomi81
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 08 фев 2009 20:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..

Мнениеот tomi81 » Сря 11 фев 2009 23:54


елит кар


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..

Мнениеот kav4o » Чет 12 фев 2009 21:46


drevo написа:колеги, някой купувал ли е скоро съединител sachs. в момента ми искат 450 лв. Пълен комплект за Г4 1.6 AKL. Добра ли е цената ? Ако някой знае от къде мога да си взема sachs или luk на добра цена - моля за съвет.

Сакс- във Аутоплюс :D


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20267
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..

Мнениеот Vlad777 » Чет 12 фев 2009 23:37


За аудито 1.8 20v беше 220 лв някъде. и то не менте

450 лв ми се вижда много...


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

Re:

Мнениеот valkilmera » Пет 13 фев 2009 0:31


radotom написа:
petev написа:...обаче аз го правя щото искам всичко да ми е наред(хвърлил съм около 3500 лв да подменя тези детайли от колата,които не ми харесват като функция....) и хич не мисля дали ще я продавам или не...важното е аз да съм сигурен в колата си.....

YES!!!
:handshake


Точно така!!!
До сега не съм мислил когато правч ремонти,дали ще я продавам или карам още 20 години....
До сега за 1 година съм изхарчил около 1800лв,само отбелязвам в тефтера километрите и датата на смяната(нещо като сервизна поддръжка) Всичко го правя за себе си,отделно ако я продам колата новият собственик ще е щастлив за това ,че ще знае с какво се занимава...Успех на всички...!!!
Един въпрос:
-Прочетох в форума скоро,че един наш колега е сменял съединител но някакъв нов модел,нещо като спортния или незнам и аз как да го кажа(керамичен ли :roll: ) ако някой знае нещо за тези новите системи да пише!!!
:beer


Потребителски аватар
Milefff
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 16:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..

Мнениеот Milefff » Вто 14 апр 2009 0:36


към колегата drevo : моя съидинител е закупуван от еуро07 ( SACHS ) по принцип много ряддко вземам от там нещо , но имам познат който ми гарантира качество зашото не било в тяхната мрежа ами там през еди си каква фирма щяло да дойде ...и т.н... излезе ми 160лв със отстъпката! пълен комплект със монтажа -220 общо !
колата ми е Толедо (1М) 1.6 SR AKL .. предполагам е същото като твоя Голф 4 , позаинтересувай се ако имаш интерес ! ве4е колата ми се движи 75000 км от смяната и тези километри са 70% градско каране сменен е точно преди 1 година!.. няма никакви грижи .. не правя реклама на магазина защото повечето работи от там са най вече немного качествени или се купуват при обслужване на кола нов внос и да се продава защото са и евтини!!

и само да допълня !!! нещо много важно .. абсолютно същия съединител ми го предлагаха в аутоплюс на цена от 330лв .. просто там цените са безбожно надути !!


Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..

Мнениеот aiptek » Чет 04 мар 2010 14:58


Колеги здравейте!!!

Искам да попитам дали е нормално съединителя на моето Голфче 3-ка 97г. 1.6 101 кончета да отделя супер високо или по точно накрая :)
Изпробвах варянта с ръчната посел втора и отпускам газта след което колата подскача и гасне.Не съм усетил да буксува на място или да въртя гуми даже ми се е случвало и да качвам бая големи препядствия и според мен се справя добре :)

Другото което ме интересува възможно ли е да се износи само претискателния или фередовия или нещо друго и да смена само него или задължително трябва да се смени всичко.А и каква е цената за смяна на съединител.

И последно искам да попитам според вас възможно ли е заради съединителя когата да ми харчи с 3-4 литра бензин и газ отгоре.

;)


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..

Мнениеот Speedy86 » Чет 04 мар 2010 15:05


aiptek написа:Колеги здравейте!!!

Искам да попитам дали е нормално съединителя на моето Голфче 3-ка 97г. 1.6 101 кончета да отделя супер високо или по точно накрая :)
Изпробвах варянта с ръчната посел втора и отпускам газта след което колата подскача и гасне.Не съм усетил да буксува на място или да въртя гуми даже ми се е случвало и да качвам бая големи препядствия и според мен се справя добре :)

Другото което ме интересува възможно ли е да се износи само претискателния или фередовия или нещо друго и да смена само него или задължително трябва да се смени всичко.А и каква е цената за смяна на съединител.

И последно искам да попитам според вас възможно ли е заради съединителя когата да ми харчи с 3-4 литра бензин и газ отгоре.

;)


Колега и аз имам 3-ка 1.6-101 96год. сменявах съединитла преди 2 седмици смених само феродовият диск за 70лв си взех съединител Clutex взех го от авточасти "Христо Колев-Ауто" на бул.Христо Ботев 137.
Според мен няма смисъл да се сменя всичко(Феродов,притиаскателен и всичко останало) heavy metal zork


Потребителски аватар
VW-GOLF-1,9-TDI
Мнения: 130
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..

Мнениеот VW-GOLF-1,9-TDI » Вто 09 мар 2010 13:29


от днеска и аз трябва да сменям моя от сервиза ми казаха,че този целия комплект на съединителя ЗАКС струва 960лв. ,а другия по евтиния вариант нз каква марка е е 560лв.


Потребителски аватар
brumbrum
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..

Мнениеот brumbrum » Пет 09 мар 2012 17:35


Speedy86 написа:
Колега и аз имам 3-ка 1.6-101 96год. сменявах съединитла преди 2 седмици смених само феродовият диск за 70лв си взех съединител Clutex взех го от авточасти "Христо Колев-Ауто" на бул.Христо Ботев 137.
Според мен няма смисъл да се сменя всичко(Феродов,притиаскателен и всичко останало) heavy metal zork


Това си е грешка от където и да го погледнеш колега. Когато се сменя съединител се сменя всичко, за да ти е мирна главата. По-добре изчакай и събери пари вместо да купиш само феродов примерно. И аз като теб преди 10 000 километра съединителят ми потъна и вместо да дам още 100 лв отгоре, си взех тъпо китайско валео за смешни пари (само феродов) сложих го и бях щастлив. Щастлив, щастлив ама сега след 10 000 км, буксува яко и тресе - едва го трая. Сега съм се решил - сменям всичко, целия комплект, за да ми е мирна главата поне 100 000 км. И така... :beer По-добре повечко пари накуп, отколкото по-малко и постоянно. И аз преди така си правих колата все едно ден за ден, но сега пръснах доста пари да сменя всичко както трябва и поне не ми витаят мислите дали нещо няма да сдаде багажа като съм дълъг път. :обичам ви



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 114 госта