ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM маховик+съединител

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот morfei1 » Чет 22 яну 2009 19:59


propparo написа:Точно това разбирам и аз,което е много добре,защото за цената на демпферен маховик си купуваш цял комплект с обикновен,което си има и друг плюс че в бъдеше ще можеш да смениш само феродов диск при нужда и лагер.
За съжаление това е цената която се плаща за удоволствието на шофирането от собствениците на ПД,турбото,смяната на съединител /като смятам гони 2000 лв с правилната марка и труда/ или отремонтирането на дюза/и понякога може да ти изяде главата.


По принцип си прав, но не и дефакто :Mr Green Fun . По правилно е да се каже, че може да се наложи такъв ремонт, а не че е задължително, бъдещият собственик на PD мотор, да го съпътстват тези разходи. Нека не стресираме бъдещите собственици излишно, защото всичко е строго индивидуално.
Факт е че който се качи на ПД мотор, вече въобще не си и помисля за старите му събратя.

Нито Турбо, нито маховик, нито дюза са консуматив, затова и цената им е такава. Неправилната експлоатация, зареждането с ефтина нафта, пестенето от консумативи, некадърни майстори, съчетано с голям пробег води до тези резултати.




Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот propparo » Чет 22 яну 2009 22:40


morfei1 написа:Нито Турбо, нито маховик, нито дюза са консуматив, затова и цената им е такава. Неправилната експлоатация, зареждането с ефтина нафта, пестенето от консумативи, некадърни майстори, съчетано с голям пробег води до тези резултати.


Така е,при читаво избрана кола,турбото и дюзите не би трябвало да са консуматив.Но съединителя е нормално да се сменя,все пак не са много случаите на покупка на Г4 със сменен комплект съединител,а въртящият момент си е сериозен,особено при ПД-тата.
В крайна сметка съотношението вървеж/разход на ПД-тата си струва поддръжката.


to4nia
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 08 сеп 2007 16:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот to4nia » Чет 12 фев 2009 6:42


Някой да има информация колко струва целия комплект в Германия-оригинален(имам приятели който ходят редовно)за 110-AHF?

Последна промяна от to4nia на Чет 12 фев 2009 20:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот niks76 » Чет 12 фев 2009 9:32


маховика запо4ва от 380евро
за ПДзаместител на маховик за сега няма


hristovvas
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 10 яну 2009 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот hristovvas » Нед 22 фев 2009 16:57


Как разбирате че маховика ви е за смяна? Имам А4 1.9 AFN на което педала на съединителя е малко твърдичък.Като го натиснеш леко 1-2см усещаш едно биене. Нямам проблем нито с включването на скорости,нито боксуване,абе нищо.


vinsa69
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елин Пелин

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот vinsa69 » Нед 22 фев 2009 21:34


Здрасти на всички.Карам Ibiza sport ASV 110к.с.Когато закупих колата, съединителят и заминаваше затова го свалих. С него отидох директно в магазина, за да ми дадат същият. Тогава закупих нов (съединител ЛуК) за 500 лева. Впоследствие (след 1000 км) се оказа, че маховикът трака.Затова отидох отново в същия магазин, за да проверя за маховик. Казаха ми,че махови за този съедините (който закупих от тях) струва 10000 лева и е силиконов?!.Нямах възможност да го закупя веднага и затова купих комплект Валео(съединител+маховик) за 500 лева с отстъпка.
Сега имам възможност да купя втора ръка маховик ЛуК от двигател АSV 110 кс, но не съм сигурен дали е като този т.нар. "силиконов" или демферен.
Тъй като във форума има доста компетентни колеги може ли някой да ми каже (имам снимки) дали е така/такъв?


vinsa69
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елин Пелин

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот vinsa69 » Нед 22 фев 2009 21:45




Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот forski » Пон 23 фев 2009 10:05


Здравейте колеги,някой може ли да каже за мотор 1.9TDI AGR-90кончета каква е скоростната кутия и колко ще струва въпросният комплект маховик+съединител че претриса и не се трае вече.Прави ми впечатление обаче че скоростите влизат нормално и при тръгване отделя добре :roll: Претриса при спиране без значение дали е на скорост или не,ако колата е на свободна защо претрисва при спиране???
Някакви идеи???


Потребителски аватар
DaveGahan
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот DaveGahan » Вто 24 фев 2009 11:25


карам 1.9 ТДИ 2002г. ASZ мотор.сменил съм целия комплект преди около 20000км за 1150 с отстъпка от Елит Кар .крайната цена без отстъпка беше мисля 1450.включва демф. маховик,феродов,притискателен диск и аксиална лагер-помпа.марката е Sachs а на помпата Ina.Движи се отлично.питах на 1000 места преди да си купя частите и това се оказа най-евтиният вариант поне в Бургас


Потребителски аватар
UltraNord
Мнения: 351
Регистриран на: Пон 19 яну 2009 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Младост Сити)

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот UltraNord » Вто 24 фев 2009 17:04


Здравейте и от мен колеги, аз несъм с дизел но имам май сходен проблем. Мотора е AGN и постоянно притриса, съединителя отделя почти накрая, отскоро първа и задна почнаха да не влизат доста често, при обороти над 2000 независимо от предавката педала на съединителя пак започна да тресе яко(беше спрял по едно време но сега пак започна). Та въпроса ми е дали съединителя и маховика са ми заминали и трябва да се сменят и каква им е цената на качествените/оригиналните?
Карах една А3-ка със същия мотор и при нея нямаше нито едно от написаните по горе "явления", беше си тихичка а при мен за да е тиха ЦД-то трябва да е на 20 увеличено :bishop
ПП: Не е по темата но от какво може при намаляване на скоростта от 120 примерно до 60 волана ми да играе наляво надясно?
Помагайте колеги че почна много да ме притеснява четворката :idea:


Потребителски аватар
miti4nia78
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 20 яну 2009 20:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бедрок

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот miti4nia78 » Сря 25 фев 2009 10:45


forski написа:Здравейте колеги,някой може ли да каже за мотор 1.9TDI AGR-90кончета каква е скоростната кутия и колко ще струва въпросният комплект маховик+съединител че претриса и не се трае вече.Прави ми впечатление обаче че скоростите влизат нормално и при тръгване отделя добре :roll: Претриса при спиране без значение дали е на скорост или не,ако колата е на свободна защо претрисва при спиране???
Някакви идеи???

здравейте и от мен,и аз имам същата 4-ка, дизел и при мен го има същия проблем,в скоростната кутия се чува втрисане независимо дали е топла или студена,като е на свободна яко трака.казаха ми че било лагер на с-ля и не било проблем можело да се кара докъто сменя с-ля.като чета тая тема взех нещо да се плаша от сумите който казвате.някой ако може да даде някакъв съвет какво да правя-мога ли да карам така или да отварям с-ля,и каква е болката на моята голфара :bowdown
ще съм ви благодарен много за съвети


hristovvas
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 10 яну 2009 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот hristovvas » Сря 25 фев 2009 11:56


А като натиснеш педала на съединителя изчезва ли? При мен не се променя по никакъв начин.


Потребителски аватар
miti4nia78
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 20 яну 2009 20:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бедрок

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот miti4nia78 » Сря 25 фев 2009 15:11


при мен леко отслабва тракането,но не изчезва напълно


Потребителски аватар
edit0r
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 24 май 2008 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот edit0r » Нед 01 мар 2009 16:31


И аз имах тоя проблем с претрисане, трудно влизане на скоростите и лениво палене в студено.
Проблема е решен!
Копуваш си комплекта съединител(притискател диск,феродоф диск,демферен маховик,аксиален лагер) 1-во олекваш с около 1300 лв и после болежките и мъките ти минават....!!!


to4nia
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 08 сеп 2007 16:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re:

Мнениеот to4nia » Пет 13 мар 2009 7:49


[quote="Dorian"]Днес бях при моя човек от който пазарувам авточасти и пак гледах комплекта на Закс дали е с демпферния маховик.Въпросния комплект струва 800лв. и се дава точно за AHF-мотора
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Вчера като ходих при моя майстор за смяна на ремъци,му споменах че и саединителя ми издава странен звук при потегляне(все едно ми е задържала накладка) като чу вика-тука нещо не е добре,и аз казвам сваляй кутията да видим кво става.Свали я свали и съединителя,оригинален ЛУК със щампите-феродовия диск беше се нацепил леко и опекал,маховика и прит.диск имаха синьо-кафяв отенак и когато го хванеш с две ръце при сглобено състояние и го завъртиш наляво и надясно луфта беше около 3-4 см.Момчето вика нов-тоз не става,купихме ЗАКС комплект същия като на снимките на колегата горе за 850лв.+ аксиален лагер 40лв.баркода на кутията започва с 40.....-което е Германия,също и на самия маховик пише Германия!Днес ще го монтират и ще видя за какво става въпрос.Има и гаранция от 1 год.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7, tdi fen, Ивайло Димов и 49 госта