propparo написа:Точно това разбирам и аз,което е много добре,защото за цената на демпферен маховик си купуваш цял комплект с обикновен,което си има и друг плюс че в бъдеше ще можеш да смениш само феродов диск при нужда и лагер.
За съжаление това е цената която се плаща за удоволствието на шофирането от собствениците на ПД,турбото,смяната на съединител /като смятам гони 2000 лв с правилната марка и труда/ или отремонтирането на дюза/и понякога може да ти изяде главата.
По принцип си прав, но не и дефакто

Факт е че който се качи на ПД мотор, вече въобще не си и помисля за старите му събратя.
Нито Турбо, нито маховик, нито дюза са консуматив, затова и цената им е такава. Неправилната експлоатация, зареждането с ефтина нафта, пестенето от консумативи, некадърни майстори, съчетано с голям пробег води до тези резултати.