Проблема с оборотите остава...РЕШЕНО!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Проблема с оборотите остава...РЕШЕНО!

Мнениеот Commander_Keen » Вто 17 фев 2009 20:56


Зная,че има мнооого теми тук отнасящи се за обороти и прочие... търсачката я преобърнах и доста неща намерих,но нещо все ми бяга.

та... колата е Поло '97 999сс AER

Проблема е следния : Като загрее на 90 градуса и оборотите започват да играят 500-1200. Когато са надолу мига и лампата за маслото.
Смених маслото,изчистих дросела,смених горивен и въздушен филтър,почистих всички тръбички,изчистих грешките с VagCom,направих центровка,проверих всички кабели,смених гумичките на клапаните...
Проблема остава! Казаха ми,че трябва центровка - направих...оправи се,но не за дълго...пак започна да прави същите номера. Оказа се,че на 3-ти цилиндър куплонга на свеща беше клеясъл...почистих го.Почистих и делкото. Пак се оправи за известно време и пак наново всичко. Сега даже като задържа на 3000 оборота с малко газ се чува странен стържещ звук,който преди го нямаше.
VagCom-a често изкарва грешка от типа "Oxygen sensor"... Насочих се към ламбда сондата,но нз... Не помня кода на грешката.Някой знае ли каква е тази грешка? Не ми дава голям разход,пъргава е,но не искам да сменя и ламбда сондата и пак нищо да не стане...изкам първо да изключа всияки възможности...все пак ламбдата не е евтина :(

Давайте идеи??? :(

Последна промяна от Commander_Keen на Пон 16 мар 2009 10:59, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Проблема с оборотите остава...

Мнениеот snupeca » Вто 17 фев 2009 21:02


Проверявал ли си датчиците за налягането на маслото? Но пък ако е от тях, трябва да покаже на диагностиката :roll: Иначе тва за "Oxygen sensor" по превод, го свързвам с определянето на съотношението на горивната смес (датчик за входящия въздух мисля, но не съм сигурен :idea: )


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2230
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Проблема с оборотите остава...

Мнениеот Каспър » Вто 17 фев 2009 22:24


Сигурен ли си, че дросела работи коректно. Адаптиран ли е? Това, че си го чистил не означава задължително, че е наред.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблема с оборотите остава...

Мнениеот lrlmodo » Вто 17 фев 2009 23:01


Замери си налягането на маслото, че маслената помпа нещо не го обича тоя мотор.
Много AER дефектират именно заради маслената помпа :deal
Поне 3-4 случая са споменавани във форума със счупен мотор заради нея.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Проблема с оборотите остава...

Мнениеот maslinkov » Сря 18 фев 2009 8:36


Слагаш 10В40 полусинтетика /предполагам че така си направил/ добавяш Мотул присадка за повишаване на вискозитета, преди това сложи НОВ маслен филтър /обезателно Филтрон - украински/и пиши за ефекта.


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблема с оборотите остава...

Мнениеот Commander_Keen » Сря 18 фев 2009 9:19


Каспър написа:Сигурен ли си, че дросела работи коректно. Адаптиран ли е? Това, че си го чистил не означава задължително, че е наред.


За сигурен не съм,но преди да се намесят едни тъпаци дето ми смениха ангренажния ремък работеше перфектно. Не съм го адаптирал...


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблема с оборотите остава...

Мнениеот Commander_Keen » Сря 18 фев 2009 9:22


lrlmodo написа:Замери си налягането на маслото, че маслената помпа нещо не го обича тоя мотор.
Много AER дефектират именно заради маслената помпа :deal
Поне 3-4 случая са споменавани във форума със счупен мотор заради нея.


Къде могат да го замерят? И другото което излиза е колко струва една нова помпа...?

maslinkov написа:Слагаш 10В40 полусинтетика /предполагам че така си направил/ добавяш Мотул присадка за повишаване на вискозитета, преди това сложи НОВ маслен филтър /обезателно Филтрон - украински/и пиши за ефекта.


Това и направих,само дето не съм сипвал добавката на MOTUL. Къде мога да я намеря?


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблема с оборотите остава...

Мнениеот Commander_Keen » Сря 18 фев 2009 9:23


snupeca написа:Проверявал ли си датчиците за налягането на маслото? Но пък ако е от тях, трябва да покаже на диагностиката :roll: Иначе тва за "Oxygen sensor" по превод, го свързвам с определянето на съотношението на горивната смес (датчик за входящия въздух мисля, но не съм сигурен :idea: )


Днес ще ги проверя и ще кажа ако е от тях...


Потребителски аватар
enime
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 16:08
Автомобил: VW POLO
Двигател: AER 1998
Местоположение: Сливен

Re: Проблема с оборотите остава...

Мнениеот enime » Сря 18 фев 2009 20:27


колега и аз имам същия проблем и маи ми се почна като смених ремъците.Почвам да си мисля че имам прескочен зъб и стъпковото моторче не мойе да компенсира,а и делкото ми е на предварение.Преди да мена ремъсите не ми играеха оборотите.Имам да сменям семеринг на разпределителния вал че салзи и така и ще се махат ремъците ще ги накарам да жидят дали са били на белези.Много почна да ме самнява че проблема идва от там.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблема с оборотите остава...

Мнениеот lrlmodo » Сря 18 фев 2009 20:40


На тия мотори трудно се бърка зацепването :?
Виж за прескочил зъб, вероятно е но за мене другаде е проблема


Потребителски аватар
enime
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 16:08
Автомобил: VW POLO
Двигател: AER 1998
Местоположение: Сливен

Re: Проблема с оборотите остава...

Мнениеот enime » Сря 18 фев 2009 20:56


колега как ще прескочи като ремъка и ролката са нови.А според теб от каде мойе да е проблема.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2230
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Проблема с оборотите остава...

Мнениеот Каспър » Сря 18 фев 2009 23:03


Отиди да ти адаптират дросела и обърни внимание на работата на ламбда сондата. Не разбирам защо колегите ти дават съвети за масло, помпи, датчици и т.н. Ти пишеш, че лампата светка само когато оборотите падат до 500. Това е нормално, при тези обороти мотора почти угасва, няма нормално мазане поради понижения дебит на помпата (заради твърде ниските обороти) и лампата премигва. Не ти пречи обаче като ходиш за адаптация на клапата да ти замерят и налягането на маслото.


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблема с оборотите остава...

Мнениеот Commander_Keen » Чет 19 фев 2009 0:15


Така и мисля да направя,обаче не знам къдеда ида... ? Предложения?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Проблема с оборотите остава...

Мнениеот maslinkov » Чет 19 фев 2009 9:19


Commander_Keen написа:Така и мисля да направя,обаче не знам къдеда ида... ? Предложения?

Адаптацията едва ли ще ти помогне - нашите компове могат и сами да си я правят, за разлика от АЕЕ-то на колегата Каспър. По - вероятно е да е от центровката, а при 500 оборота не трябва да ти присветва и лампата за маслото /при нас тя не винаги е сигнал за спаднало налягане на маслото, защото просто нямаме друга сигнализация за проблеми по работата на двг. При мене като присвятваше на диагностика излизаха противоречиви грешки - горивна смес извън контрол, което е нормално де ако я караш продължително с максимална скорост, прекъсната маса на антидетонационен датчик, или 0 грешки, а се оказа от центровката/ За това те съветвам да не я правиш колкото е указано от производителя, а на ухо, поне само за проба и да видиш дали играенето ще изчезне. Той компа после ще си се адаптира сам.
Успех и не се стряскай!


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2230
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Проблема с оборотите остава...

Мнениеот Каспър » Чет 19 фев 2009 12:18


Commander_Keen написа:Така и мисля да направя,обаче не знам къдеда ида... ? Предложения?

Автосервиз ВАЛПЕ. Оторизиран Бош сервиз. Изглежда неугледно и трудно се намира, но момчетата разбират много. Предварително се записва час.
ул. Батак 14
кв. Хаджи Димитър, под моста Чавдар
тел.: (02) 9433099
моб.: (0899) 988950

или Юве, но е по дебело.
http://www.uve-bosch.com/



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта