Вентилирани дискове и тънки накладки

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Вентилирани дискове и тънки накладки

Мнениеот buFka » Съб 08 юли 2006 12:03


Та става ми вече неудобно да питам Ваското1 се на ЛС за всяквви глупости, та си викам дай тука да пусна темичка.

Трябва да сменям дискове и накладки....бях поръчал едни плътни, обаче Ваското ме разубеди за вентилирани. Накладките обаче са по тънки, това означава по-честа смяна. Та си мисля, ако трябва да ги сменям накладките тука в немско доста често ше ми е по-скъпичко всеки път на майстор да хода, от друга страна с плътни дискове и нормални накладки било по зле спирането. Въобще незнам кво да правя, иска ми се вентилирани дискове с дебели накладки mhihi mhihi mhihi То ако тънките накладки издържат примерно 25 000 км ще е добре, ама много ме съмнява...другия варянт е да се науча сам да ги сменям, ама тва ми се струва почти неосъществимо :cry:




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Съб 08 юли 2006 12:11


Аз бях със вентилирани дискове на моя Голф, апаратите са VWII стават и за вентилирани и за плътни.

Оригинално бях с плътни, слагай вентилирани същия размер и другите накладки и не се чуди въобще....

Карат доста, пък и ако ти се занимава, накладки се сменят като отвиеш 6/7 болта и си готов.... :wink:

Сваляш колелото, има 2 болта на апарата (мисля че са шестограм 8), апарата излиза с малко натискане, сменяш накладките и металните пластинки на леглата и монтираш....

Тва е...


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Съб 08 юли 2006 12:43


чак пък толко лесно да е ме съмнява....:) ако някой има ръководство с картинки и обяснение за блондинки моля да го пусне


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Вентилирани дискове и тънки накладки

Мнениеот °niksi° » Съб 08 юли 2006 13:35


buFka написа:..... от друга страна с плътни дискове и нормални накладки било по зле спирането.

И защо да е по-зле спирането.
Не очаквай разлика в спирането при нормално каране.
Единствената разлика е, че при вентилираните има по-добър топлообмен и при по-екстремно каране със повече спирачки няма да греят толкова.
А и за накладките - също не очаквай чак толкова честа смяна /не знам коко караш де, но 25 000 км ще карат поне/. Ако ги минаваш примерно за 6 месеца тия километри е друг въпроса.

А за смяната сам - колегата prj57 ти го е обяснил, не е никаква философия.


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Съб 08 юли 2006 13:38


Ми по-зле е :) Защото като се загреят яко се получава една възглавница от газовете м/у накладката и диска и едвам,едвам спира :? А пък напоследно време при мен доста загряват :shock стават червиви дисковете :lol: :lol:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 08 юли 2006 13:42


golf_tuning написа:.....

ОФФ: Ти си минал покрай 1.4 - 60 к.с. :ble: :ble: mhihi mhihi


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Съб 08 юли 2006 13:44


°niksi° написа:
golf_tuning написа:.....

ОФФ: Ти си минал покрай 1.4 - 60 к.с. :ble: :ble: mhihi mhihi

то верно на 1.4-60коня се губи смисъла да се слагат такива дискове.Но все пак човека си решава,парите са си негови :D


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Re: Вентилирани дискове и тънки накладки

Мнениеот buFka » Съб 08 юли 2006 17:42


°niksi° написа:
buFka написа:..... от друга страна с плътни дискове и нормални накладки било по зле спирането.
И защо да е по-зле спирането.


Еми се така си мислех, щото повече се нагрява диска и...абе знам ли що :)

°niksi° написа:Не очаквай разлика в спирането при нормално каране.
Единствената разлика е, че при вентилираните има по-добър топлообмен и при по-екстремно каране със повече спирачки няма да греят толкова.


Аз карам предимно извънградско (по 400 км на седмица, от тях 50-70 са градско)...незнам обаче какво точно се има предвид под нормално "каране"

°niksi° написа:А и за накладките - също не очаквай чак толкова честа смяна /не знам коко караш де, но 25 000 км ще карат поне/. Ако ги минаваш примерно за 6 месеца тия километри е друг въпроса.


За 6 месеца навъртам 10-15 000, така че това е приемливо...ако тънките се карат по толко, то сигурно големите се карат по 35 000 км :) или?

°niksi° написа:А за смяната сам - колегата prj57 ти го е обяснил, не е никаква философия.


Ша го тествам кат опра до там :)

Доколкото оставам с впечатление, вие ме съветвате да взема нормални....


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 09 юли 2006 1:46


Стига с тези вентилатори ве..
Колко често ти се налага да използваш сериийно спирачката яко?

Вентилаторите спомагт да се подобри топлообмена на дисковете.. но не е толкова фрапиращо.. и не е агресивно толкова към накладките

Виж вече за дисковете с канали, там нещата са значително по-добре по отношение на загряване.. ама и много ядат.

СТига се многоумил, слагай нормални дискове..
Като те гледах с какви си карал и досега не си се претрепал... не виждам каква работа ще ти свършат някакви първорманс дискове.

И както казаха колегите не спора "по-яко" просто може да спира по-дълго време под натоварване без да изгуби спирачните си свойства...

Ако питаш мен.. едни летни джанти, ще имат по-голям ефект за охлаждането и вентилацията на дисковете..

п.п.
Можеш да си сложиш въздухозаборници пред дисковете поссле.. и да ходиш на Хокенхайм ;)
МА при теб.. като спреш от 120 до 40 ... после докато набереш.. дисковете ще са изстинали 3 пъти.. ;0


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Вентилирани дискове и тънки накладки

Мнениеот Li4o » Нед 09 юли 2006 8:58


buFka написа:.....
Аз карам предимно извънградско (по 400 км на седмица, от тях 50-70 са градско)...

Ако караш предимно извънградско - накладките ще ти изкарат доста повече от 25 000 км ;)


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Нед 09 юли 2006 9:39


wili98 написа:п.п.
Можеш да си сложиш въздухозаборници пред дисковете поссле.. и да ходиш на Хокенхайм ;)
МА при теб.. като спреш от 120 до 40 ... после докато набереш.. дисковете ще са изстинали 3 пъти.. ;0


mhihi

а мерси....на всички :mrgreen:


VW GOLF 3 1.9 TDI
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Вентилирани дискове и тънки накладки

Мнениеот VW GOLF 3 1.9 TDI » Чет 19 фев 2009 20:16


КИРИЛЛИЦАТА!!!!


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re:

Мнениеот kimif2008 » Чет 19 фев 2009 21:20


buFka написа:
wili98 написа:п.п.
Можеш да си сложиш въздухозаборници пред дисковете поссле.. и да ходиш на Хокенхайм ;)
МА при теб.. като спреш от 120 до 40 ... после докато набереш.. дисковете ще са изстинали 3 пъти.. ;0


mhihi

а мерси....на всички :mrgreen:

малка добавка,вентилирани нарязани с хубави накладки 6000км макс,за мое съжаление :banghead:


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

Re:

Мнениеот valkilmera » Чет 19 фев 2009 22:40


wili98 написа:Стига с тези вентилатори ве..
Колко често ти се налага да използваш сериийно спирачката яко?

п.п.
Можеш да си сложиш въздухозаборници пред дисковете поссле.. и да ходиш на Хокенхайм ;)
МА при теб.. като спреш от 120 до 40 ... после докато набереш.. дисковете ще са изстинали 3 пъти.. ;0


:bowdown :bowdown :bowdown
:applause:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта