Смяна на съединител
Смяна на съединител
Може ли някой да помогне има ли вариянт да сменя съединителя без да свалям скоростната кутия на Г2? Благодаря предварително.
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Съб 25 фев 2006 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
здравейте:)та...по въпроса....на бензиновите опели на ск.кутия има капак той се маха,натиска се съединителя и се поставят 3 планки които го държат(питескателя) да несе връща.От там се развива притескателя(6 болчета) ,всаля се капака на 5-тата скорост ,и от там (има зегерка и 5 мм. болт)се вади първичния вал са да може да излезе от феродовия диск.Може да се свалят и притескателния и феродовия диск а също така и аксиалният лагер.На 1.7Дизел съм се мъчил но...нестава.трябва поне малко да се отдели кутията от дв.Маи доста се отплеснах от темата:(та на гол не може да става това(на всички модификаций).Ами това е дано съм бил полезен 

- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ila написа:а я кажете, този лагер на съединителя, дето вие на празен ход при отпуснат съединител, може ли да се смаже та да спре да вие?
а как може да се смаже, че да спре да вие?! аз знам, че се сменява, при сваляне на съединителя. моят също вие, но скоро не се задава разглобяване (да чукам на дърво), иначе бих го сменил. не е скъп, а наистина вие досадно.
brabus написа:...
Пълен комплект Valeo 200~230, Sachs ~ 350 лв...
това не са ли много пари?!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта