Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз ходих при Дани в Монтана. Почистихме колекторите и променливата геометрия на турбината и затапихме ЕГР-а. Механизма на лопатките доста се беше зацапал със сажди и турбината пренадуваше. Колектора не беше зле.
Сега мотора работа малко по-меко и най-важното пълни си оборотомера без проблем на всички скорости (преди понякога забиваше на 3500).
С две думи - много доволен. Цялото удоволстивие - 100лв.
Сега мотора работа малко по-меко и най-важното пълни си оборотомера без проблем на всички скорости (преди понякога забиваше на 3500).
С две думи - много доволен. Цялото удоволстивие - 100лв.
- trohata
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
- Автомобил: HYUNDAI I40
- Двигател:
- Местоположение: София
dani_94 написа:trohata написа:Dorian написа:Потърси колегата Ventoman,колегите от София са много доволни от неговите услуги,а и до колкото съм чел неговите мнения чисти колекторите вече със затворени очи както се казва
За колекторите и аз знам ,че ги лекува но с Турбото незнам дали ще се пребори да го изчисти ??????
Разходи се до Монтана и ще присъстваш на цялата операция, а даже и снимки може да си правиш, а цената ще е супер атрактивна...
При интерес драсни едно лично...
Приятно посрещане на новата година, колеги...
Имаш лично !!!
- trohata
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
- Автомобил: HYUNDAI I40
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравейте колеги .
Искам пред всички вас да изразя благодарностите си към dani_94 и другият Дани той си знае
,за супер коректното отношение към мен и моят автомобил .
С две думи ,днес ходих до Монтана за почистване на Турбото,колекторите и затапване на EGR . Всичко беше извършено супер професионално и ефекта е невероятен ,колата ми никога не е вървяала по начина по който върви сега .
Отне им точно 4 часа, цената няма да я коментирам но за ваша информация е много ама много по ниска от всеки един майстор извършващ същите услуги в София ,проверилсъм на доста места .
Благодаря ви още веднъж момчета и да знаете ,че по пътя обратно към София не можах да сваля усмивката от лицет си,имах чувство ,че мога да прелетя над Петрохан
,страхотна работа свършихте днес !
Искам пред всички вас да изразя благодарностите си към dani_94 и другият Дани той си знае
,за супер коректното отношение към мен и моят автомобил .
С две думи ,днес ходих до Монтана за почистване на Турбото,колекторите и затапване на EGR . Всичко беше извършено супер професионално и ефекта е невероятен ,колата ми никога не е вървяала по начина по който върви сега .
Отне им точно 4 часа, цената няма да я коментирам но за ваша информация е много ама много по ниска от всеки един майстор извършващ същите услуги в София ,проверилсъм на доста места .
Благодаря ви още веднъж момчета и да знаете ,че по пътя обратно към София не можах да сваля усмивката от лицет си,имах чувство ,че мога да прелетя над Петрохан
,страхотна работа свършихте днес !- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Имам зор със свалянето на тръбата от изпускателните колектори към EGR-а, немога да развия единия шестограмен болт и доколкото гледах с огледало, май е почнал да се заобля, някой имал ли е такъв проблем и как го е преодолял, за момента единственото за което се сещам е да му навра следващия размер шестограм 7мм., но се опасявам че и това може да не свърши работа, някакви други варианти? 
ПС: за Г4 става дума, ALH.
ПС: за Г4 става дума, ALH.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
tih написа:Имам зор със свалянето на тръбата от изпускателните колектори към EGR-а, немога да развия единия шестограмен болт и доколкото гледах с огледало, май е почнал да се заобля, някой имал ли е такъв проблем и как го е преодолял, за момента единственото за което се сещам е да му навра следващия размер шестограм 7мм., но се опасявам че и това може да не свърши работа, някакви други варианти?
ПС: за Г4 става дума, ALH.
или смени ключа или вади смукателите с тръбата от доло към изпускателния колектор
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Мерси колега, утре ще пробвам и това 
- =TDI=
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 16:17
- Автомобил: Passat 1.9 TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Хасково
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Извинявам се за тъпите въпроси, обаче ме интересува:
1.Къде се слага плътната гарнитура при затпването EGR- на фланеца му от към изпускателният колектор или на този от към всмукателният?
2.За сваленето на всмукателният колектор трябва ли да се свали и изпускателният?
3.Затапването на EGR-a няма ли да увеличи при по-високи обороти количеството отработени газове които минават през турбото и да го претовари. Питам защото наскоро сменях турбо ( голям аксиален луфт и хвърлене на масло).
1.Къде се слага плътната гарнитура при затпването EGR- на фланеца му от към изпускателният колектор или на този от към всмукателният?
2.За сваленето на всмукателният колектор трябва ли да се свали и изпускателният?
3.Затапването на EGR-a няма ли да увеличи при по-високи обороти количеството отработени газове които минават през турбото и да го претовари. Питам защото наскоро сменях турбо ( голям аксиален луфт и хвърлене на масло).
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
1. Където ти е удобно.
2. Не - отделни са.
3. НЕ. Газовете винаги са едни и същи. Просто като е затапен ЕГР-а част от тях не се връщат за доизгаряне.
2. Не - отделни са.
3. НЕ. Газовете винаги са едни и същи. Просто като е затапен ЕГР-а част от тях не се връщат за доизгаряне.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта

