При ксенон релетата въобще не са наложителни...понеже електрониката работи добре и при малко по-ниско напрежение а и консумацията е по-ниска,отколкото на обикновенна крушка (напрежението се увеличава с импулсна техника и тя харчи по-малко ток от ниското напрежение).
Иначе 1V си е голяма разлика.
Аз си сложих релета ама вътре в купето,като използвам ключа за къси/дълги да ги управлява а иначе до тях си стига дебел як кабел от акумулатора,към крушките си ползвам старите кабели,които си минават през таблото с предпазителите....не,че имах някакъв проблем с инсталацията ама искам да сложа по-мощни крушки за в бъдеще и се застраховам за всеки случай....иначе релетата ги монтирах над таблото с предпазителите и стана доста добре...и е удобно да се пипат ако се наложи

Успех!