
Свалих рамото и откачих пружината - оказа се,че най-лесно се сваля ако рамото се хване на мегнеме и един човек бута пружината с една отвертка и две ръце а друг в същото време с едни клещи откачи кукичката откъм самото рамо (там има една стоманена тел,която е кука и самата пружина).
Реално след като я разглобих изпилих двете ръбчета за всеки случай за да нямам проблми с тях....макар,че чистачката си опираше добре в стъклото и без да ги пиля.После хванах кукичката от тел и и вкарах два-три удара с чук за да се посплеска малко (така я свивам и натягам пружината)....посви се и монтирах всичко обратно по старата последователност.Ефект засега не мога да коментирам понеже успях да се засиля само с 130км/ч и тогава чистеше добре....а за по-високи скорости след 2-3 дни ще има резултат

Интересното е,че пружината на дяснотото рамо беше много по-стегната и не успяхме дори да я откачим с доста зор...което значи,че пружината на лявото доста се е охлабила
