Проблема с оборотите остава...РЕШЕНО!
- Commander_Keen
- Мнения: 519
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: RH 88 Auto
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблема с оборотите остава...
Днес смених лагер(преден ляв),че той беше тегав...другата седмица съм писал час в един сервиз и ако го оправят ще пиша,ако не и аз не знам вече...
- Commander_Keen
- Мнения: 519
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: RH 88 Auto
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблема с оборотите остава...
maslinkov написа:Commander_Keen написа:Така и мисля да направя,обаче не знам къдеда ида... ? Предложения?
Адаптацията едва ли ще ти помогне - нашите компове могат и сами да си я правят, за разлика от АЕЕ-то на колегата Каспър. По - вероятно е да е от центровката, а при 500 оборота не трябва да ти присветва и лампата за маслото /при нас тя не винаги е сигнал за спаднало налягане на маслото, защото просто нямаме друга сигнализация за проблеми по работата на двг. При мене като присвятваше на диагностика излизаха противоречиви грешки - горивна смес извън контрол, което е нормално де ако я караш продължително с максимална скорост, прекъсната маса на антидетонационен датчик, или 0 грешки, а се оказа от центровката/ За това те съветвам да не я правиш колкото е указано от производителя, а на ухо, поне само за проба и да видиш дали играенето ще изчезне. Той компа после ще си се адаптира сам.
Успех и не се стряскай!
Онзи ден Васко (vaskoto1) я центрова и се оправи,но пак почна да го прави от време на време... Може ли да се разцентрова толкова бързо???
- Каспър
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблема с оборотите остава...
Васко е правил центровка или е адаптирал дросела?
Толкова бързо не виждам как ще разцентрова, по-вероятно е дросела да си е загубил настройките.
Толкова бързо не виждам как ще разцентрова, по-вероятно е дросела да си е загубил настройките.
-
fasty
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблема с оборотите остава...
Колегата може и да си прав , става въпрос за МАФ сензора ,може да се почисти ако не е заминал, намира се под дросела преди колектора.Или просто да не му стига въздух .snupeca написа:Проверявал ли си датчиците за налягането на маслото? Но пък ако е от тях, трябва да покаже на диагностикатаИначе тва за "Oxygen sensor" по превод, го свързвам с определянето на съотношението на горивната смес (датчик за входящия въздух мисля, но не съм сигурен
)
- Каспър
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблема с оборотите остава...
fasty написа:Колегата може и да си прав , става въпрос за МАФ сензора ,може да се почисти ако не е заминал, намира се под дросела преди колектора.Или просто да не му стига въздух .snupeca написа:Проверявал ли си датчиците за налягането на маслото? Но пък ако е от тях, трябва да покаже на диагностикатаИначе тва за "Oxygen sensor" по превод, го свързвам с определянето на съотношението на горивната смес (датчик за входящия въздух мисля, но не съм сигурен
)
Датчик за Т на входящия въздух и МАП сензор са две различни неща. Този мотор няма МАФ.
-
fasty
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблема с оборотите остава...
Така или иначе става въпрос за кофти въздух , дали от мърляви картерни газове или иска по студен или самият датчик се е сдухал, нещо от тоя род ще е може би.Просто кофти гориво въздушна смес или прецакана ламбда.Каспър написа:fasty написа:Колегата може и да си прав , става въпрос за МАФ сензора ,може да се почисти ако не е заминал, намира се под дросела преди колектора.Или просто да не му стига въздух .snupeca написа:Проверявал ли си датчиците за налягането на маслото? Но пък ако е от тях, трябва да покаже на диагностикатаИначе тва за "Oxygen sensor" по превод, го свързвам с определянето на съотношението на горивната смес (датчик за входящия въздух мисля, но не съм сигурен
)
Датчик за Т на входящия въздух и МАП сензор са две различни неща. Този мотор няма МАФ.
- Commander_Keen
- Мнения: 519
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: RH 88 Auto
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблема с оборотите остава...РЕШЕН!
След дълги ровичкания и проверка на каво ли не нищо не излезе. Вчера докато бях спрял да чакам един приятел реших да пробвам още нещо. Както беше запален двигателя и оборотите играеха взех шестограма развих малко болтовете на делкото и леко го завъртях към мен...оборотите се стабилизираха и от тогава (доста каране) не са мръднали. Разлика във вървенето не се усеща..има ама е много малка...малко по-пъргаво е 
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Проблема с оборотите остава...РЕШЕНО!
по пъргавото идва от радостта за стабилните обороти , а честито ... а замислял ли си се за хол- датчика...
- Commander_Keen
- Мнения: 519
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: RH 88 Auto
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблема с оборотите остава...РЕШЕНО!
freestyler911 написа:по пъргавото идва от радостта за стабилните обороти , а честито ... а замислял ли си се за хол- датчика...
Дам...наред е
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта
