Относно Голф IV 1.4 16V

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7868
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Относно Голф IV 1.4 16V

Мнениеот hooligan_sk » Пон 23 фев 2009 12:34


Абсолютно самоуспокоение... Купуваш си Г4 с тоя мотор и дори 5лв на месец да ти е поддръжката няма да ти се дават, не го заслужава!!! Най-добрите мотори за такова купе са ТДИ от 110 нагоре и 1,8Т, това е всичко другото е ташак! Вярно, много по-скъпи са за гледане, обаче поне знаеш за какво го правиш! Само ше ти кажа пример от мой познат търговец на коли - Г4 1,4 двигател в уникално състояние му седи 6 месеца... преди да се охлади пазара!!! Смятай си за ко иде реч ;)




Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Относно Голф IV 1.4 16V

Мнениеот vw16v » Пон 23 фев 2009 14:46


mufin написа:
vw16v написа:

Охоо мойто момче (Извинявай че така.. направо, ама не е редно да даваш оценки на другите), има 1.4 дето само ще хълцаш като минат покрай теб. Разбрахме че си много на ти с темата (http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=76304)

Във всеки случай Г4 1.4 не е Г3 1.4 или 1.6 моно
Разбира се че при еднакво състояние на колите ще е по-добре 1,6 16V
8V -овия мотор не си струва защото харчи като 1.8.
Аз обаче намерих 1.4 под 70000км и за мен това беше решаващо. За същите пари бол 1.8 бегачки на по 300 000 и всичките с челни удари, "много добре оправени :mrgreen: :mrgreen: " и разход 12/100 градско


А кой какво си е купил и после плямпа сме видели много в постове като твоя :lol:
Не зле да се ограничаваш , когато коментираш другите , някак си не е възпитано/
В моя си пост съм посочил три неща с ФАКТи и ЦИФРИ, защото точно не обичам да пиша празни приказки.... като твоите.
Някой ден ще разбереш че за кола втора употреба най-важното е да е здрава и възможно най-малко карана, дотогава бая пари ще похарчиш да кърпиш чужди "бегачки"

Ами и ти извинявай,че така направо,ама "охооо ,мойто момче " ще викаш на интимния си приятел.Не е зле сам да спазваш съветите,които раздаваш на другите по повод общуването във форумите и в тази връзка не виждам с какво съм те обидил теб лично или каква чак такава оценка съм ти дал,че да ми пишеш коментари с подобен тон .Също така е излишно да си хвалиш собствения автомобил защото както и сам си споменавал става като в детска градина :wink: .Нямам претенции да съм някакъв батка разбирач,но разбирам достатъчно хем да НЕ си купя Г4 1.4 хем да не прекарвам свободното си време в сервиза и същевременно да съм доволен от избора си на автомобил и да няма нужда да си внушавам като теб как въпреки,че автомобила ми е с най неудачния мотор за модела/това е само според завиждачите де,дето са се набутали с бангии на по 300000000000 км/,но за сметка на това пък гори малко, мега запазен е и на малко километри с готин цвят и ти ходи на цвета на очите и заради незначителната скорост светът е по-красив и имаш възможност да се наслаждаваш на природата през тонираните в зелено стъкла-една от най големите екстри на модела и други подобни само и само да не се чувстваш наврян mhihi .Ок вярвай си,това си е твоята истина,но няма нужда да ставаш човек с мисия и да превръщаш 1.4-16 В в своя религия :x ,нито пък е необходимо да скачаш срещу всеки дръзнал да не харесва твоята комбинация.Не ми дреме какви 1.4 има и дали и как ще ме разминават/аз съм си доволен от вървенето на моя мотор :wink: и не ме интересува бързината на хорските/,темата не е затова ,а и общото между твоя мотор и 1.4 ТФСИ е само,че са четиритактови,четирицилиндрови бензинови двигатели.При положение ,че основния ти приоритет са малкото километри/явно си няква врачка,щом ги познаваш до километър "реалните"/,има и доста запазени нови дачии на 0 км.може пък да ти паснат,супер запазени са отвътре и отвън на приблизително същите пари.Аре карай си със здраве мега-запазеното вървящо,купено на далавера Г4 1.4-16 В щом те кефи ,но и все пак приеми,че тук е свободен автомобилен форум и никой не е длъжен да споделя твоето мнение :wink: .


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Относно Голф IV 1.4 16V

Мнениеот mufin » Пон 23 фев 2009 16:13


vw16v написа:....


Е, като в пет теми си си написал отрицателнот мнение за 1.4, не мислиш ли че е възможно пък на някой да му харесва тоя мотор и да не му харесват нахаканите ти приказки.
Има хора и хора, затова ФВ са направили всякакви мотори.
Разбрахме че не го харесваш, приеми че има и други мнения.
Аз като съм посочил че за мен най-важното е колата да е малко карана, приемам че има хора з акоито друго е по-важно. Нормално е.
И не, не съм врачка, километрите не ги познавам с поглед.
Предпочитам да си купя колата от първи собственик -познат.
Специално тая като се купуваше от МАГАЗИНА съм присъствал и затова като реши човека да я продава не се замислих.
Не, не съм я купил заради цената, за тая цена можех да си купя всякакъв бензинов Г4.
Взех я на 60 000 км в които съм сигурен, колкото и съмнително да ти се вижда.
И това за мен е много по-важно от това дали на сфетофара ще сцепя мрака.
Ако собственика продаваше 1.8т 2.3 1.6 или кавато и да е друга, пак щях да я купя, защото за 2г близо не съм доливал даже антфриз :D .

Да, това е свобден форум и не виждам какво не ти харесва в моя пост
Прочети внимателно първия ми пост и ми посочи къде натрапвам моето мнение, къде обиждам някого или нещо подобно
Само съм посочил данни за разход и ускорение, какво толкова те подразни този пост?
След това си прочети твоя първи пост.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7868
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Относно Голф IV 1.4 16V

Мнениеот hooligan_sk » Пон 23 фев 2009 18:27


Аз все си мисля че една кола трябва поне малко удоволствие да доставя откъм динамика... въпросния мотор освен че е мъртвец из София под 10/100 трудно пада... но 1,8 и 1,8Т трудно падат под 14!!!


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Относно Голф IV 1.4 16V

Мнениеот Vanich » Пон 23 фев 2009 19:27


Приятелката ми кара поло 1.4, 16 - 75кс /спортна генерация/. За градско колата си е перфектна - на 1-ва и втора добре се набира. Разхода е около 8/100 градско. За жена това идеалната кола.
Забелязах, че като седнат повече от двама човека динамиката изчезва. На четвърта или пета не може да си помислиш да изпреварваш. Според мен този двг става за поло или голф,само ако се кара в градски условия. Сигурният семеен автомобил трябва и да може да върви в определени ситуации.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Относно Голф IV 1.4 16V

Мнениеот MK4 » Вто 24 фев 2009 0:58


hooligan_sk написа:Аз все си мисля че една кола трябва поне малко удоволствие да доставя откъм динамика... въпросния мотор освен че е мъртвец из София под 10/100 трудно пада... но 1,8 и 1,8Т трудно падат под 14!!!


1.8Т спокойно си харчи 12 в софия ако не го зориш на всеки сфетофар ;)


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7868
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Относно Голф IV 1.4 16V

Мнениеот hooligan_sk » Вто 24 фев 2009 9:28


MK4 написа:
hooligan_sk написа:Аз все си мисля че една кола трябва поне малко удоволствие да доставя откъм динамика... въпросния мотор освен че е мъртвец из София под 10/100 трудно пада... но 1,8 и 1,8Т трудно падат под 14!!!


1.8Т спокойно си харчи 12 в софия ако не го зориш на всеки сфетофар ;)


Аз живея и работя в център, 3км и гася, с каране до 1800 оборота харчи 15 :) Иначе като си караш 10-15км сигурно пада ама... :) А Поло няма нищо общо с Г4, за Поло двигателя става, за Г4 - не :)


Потребителски аватар
sali-juventus
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 13:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Относно Голф IV 1.4 16V

Мнениеот sali-juventus » Вто 24 фев 2009 10:03


1.8Т спокойно си харчи 12 в софия ако не го зориш на всеки сфетофар ;)[/quote]

тоз мотор е създаден точно за това, да се зори и за какво ми е тогава такава кола с такъв мотор щом ще ме е страх да натисна газта за да не ми гори 20. Явно притежателите на 1.8Т ги карат като бабичките, а после се фукат че имали мощна кола, в такъв случай предпочитам да карам 1.2 8V на Голф 4, но за съжаление такъв мотор няма вместо да се правя на голям разбирач, а и мисля че неможе да се прави сравнение между 1.8Т и 1.4 т.е. не ни трябва да правите рекла, знаем долу горе какво представлява тоз мотор на ВФ.


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Относно Голф IV 1.4 16V

Мнениеот skotis » Вто 24 фев 2009 10:47


Айде сега, да не излезне, че 1.4 16V ви е голям :063: :Mr Green Fun

"предпочитам да карам 1.2 8V на Голф 4, но за съжаление такъв мотор няма" Естествено че няма, няма и да има никога, то иначе щеше да е гавра с автомобила. То по тая логика, за чий са ми 4 дискови спичачки, като те и барабанните си спират много прилично или защо са ми нови гуми, те и тези си имат грайфер, какво като са на 8 години, запазени са mhihi


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Относно Голф IV 1.4 16V

Мнениеот MK4 » Вто 24 фев 2009 17:02


sali-juventus написа:тоз мотор е създаден точно за това, да се зори и за какво ми е тогава такава кола с такъв мотор щом ще ме е страх да натисна газта за да не ми гори 20. Явно притежателите на 1.8Т ги карат като бабичките, а после се фукат че имали мощна кола, в такъв случай предпочитам да карам 1.2 8V на Голф 4, но за съжаление такъв мотор няма вместо да се правя на голям разбирач, а и мисля че неможе да се прави сравнение между 1.8Т и 1.4 т.е. не ни трябва да правите рекла, знаем долу горе какво представлява тоз мотор на ВФ.


виж са разбирач, чети внимателно:
Под зорене имам предвид всеки светофар да сменяш над 6000 оборота, а нормално каране е да сменяш на 3000-3500 оборота, и за да ти се изясни съвсем картинката на 1.8Т като му сменям на 3500 оборота предавките ускорява няколко пъти по-бързо от колкото на 1.4 като му сменяш на 6500!! Сещаш ли се. Демек като не зориш 1.8Т се движиш 3-4 по-бързо от колкото ако зориш 1.4, а разхода на гориво е същия. Ае много здраве всезнайко!


Потребителски аватар
sali-juventus
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 13:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Относно Голф IV 1.4 16V

Мнениеот sali-juventus » Вто 24 фев 2009 17:58


MK4 написа:виж са разбирач, чети внимателно:
Под зорене имам предвид всеки светофар да сменяш над 6000 оборота, а нормално каране е да сменяш на 3000-3500 оборота, и за да ти се изясни съвсем картинката на 1.8Т като му сменям на 3500 оборота предавките ускорява няколко пъти по-бързо от колкото на 1.4 като му сменяш на 6500!! Сещаш ли се. Демек като не зориш 1.8Т се движиш 3-4 по-бързо от колкото ако зориш 1.4, а разхода на гориво е същия. Ае много здраве всезнайко!


Тай, с това казано съм сагласен, че 1.8Т върви с много-повече от 1.4, но аз не се правя на разбирач, само немога да разбера защо сравнявате двата моторо нямат нищо общо, даже разхода е различен не е еднакъв както викат повечето.


Потребителски аватар
kika2006
Мнения: 86
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН MK3 GTI 2E

Re: Относно Голф IV 1.4 16V

Мнениеот kika2006 » Вто 24 фев 2009 18:00


Този колега стана пишман че попита нещо!Мненията бяха доста красноречиви и стилистически добре издържани :bowdown .Само не видях смисъл в разгорещения спор "бяга ли 1,4 ,гори ли ,или там подобни.Добре че не бяхте заедно на маса и леко подпийнали за да изразите по емоционално възгледите си относно въпросния двигател mhihi !На мен лично не ми допада но ФВ си имат мениджърски екипи които"сондират"пазара преди производството на даден модел и съответното оборудване към него.С две думи"за всеки влак си има пътници"!!!Поздрави :beer


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7868
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Относно Голф IV 1.4 16V

Мнениеот hooligan_sk » Вто 24 фев 2009 18:11


kika2006 написа:Този колега стана пишман че попита нещо!Мненията бяха доста красноречиви и стилистически добре издържани :bowdown .Само не видях смисъл в разгорещения спор "бяга ли 1,4 ,гори ли ,или там подобни.Добре че не бяхте заедно на маса и леко подпийнали за да изразите по емоционално възгледите си относно въпросния двигател mhihi !На мен лично не ми допада но ФВ си имат мениджърски екипи които"сондират"пазара преди производството на даден модел и съответното оборудване към него.С две думи"за всеки влак си има пътници"!!!Поздрави :beer


Важно е да се изясни колко върви и колко харчи тоя мотор, за това е въпроса на колегата. И за да се върна към първоначалния въпрос - Брава е доста по-лека от Г4 и с 80кс върви една идейка повечко от Г4 със 75кс ;) Мисля това беше идеята :)


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Относно Голф IV 1.4 16V

Мнениеот mufin » Вто 24 фев 2009 18:23


hooligan_sk написа:Важно е да се изясни колко върви и колко харчи тоя мотор, за това е въпроса на колегата.


Правилно.

Това и обяснявам вече сто пъти :banghead:
Ето накратко отговора пак:
0-100 13 с
5.3 при 90 км/ч
8 градско
Данни на производителя, на практика се различават но не много
Всеки да си прави изводите дали е икономичен, колко точно е умрял и т.н.

Последна промяна от mufin на Вто 24 фев 2009 19:10, променено общо 1 път.


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Относно Голф IV 1.4 16V

Мнениеот tzon » Вто 24 фев 2009 18:39


аи заключвайте я тая тема :dummy: :drinking: :horror:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 105 госта