проблем при паленето на мотор2Е

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vladoiko
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 27 фев 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

проблем при паленето на мотор2Е

Мнениеот vladoiko » Пон 27 фев 2006 19:44


получи се при мен следния проблем.при стартиране стартера затяга и направо ми гаснат лампите на таблото.Прави го и студен и топъл.На стртера са правени втулките,правена е и втулката на камбатата на ск. кутия.Акумулатор си купих чисто нов.този проблем го има и на студен и топъл мотор.Прави го от 10 стартирания напълно хаотично на 1,примерно3 после на 5 и т.н.След това колата мяма никакъв проблем работи идеалноПробахме и с предварение и закъснение проблема го има винаги.Просто не знам вече какво да пробам,колата е само на бензин без газ.сменен е и редуктора на стартера.Ще сам благодарен ако някои ми подскаже нещо.Аз сам от Видин и вече не остама маистор тук които да не сам посетил.Става въпрос за мотор2Е на Пасат 92 год.
забравих да напиша преди това че стартера не затяга когато свала кабела за високото от бобината.Върти тогава колкото пъти искам без проблемно,щом го закача затяга веднага

Последна промяна от vladoiko на Вто 28 фев 2006 7:55, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Пон 27 фев 2006 19:55


Да не е от изгнила греда на масата ?
Имах подобен проблем с първата ми кола - лош контакт на дебелия кабел, дето ти носи основната маса и при по-голям ток направо спираше всичко. Като се размърда и работи.
Това само като идея. :wink:

Поздрави,
theater


BatGoro
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 13 юни 2005 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BatGoro » Пон 27 фев 2006 20:05


Хм, много странно. :gruebel И аз имам подобен проблем (но само на студено). Понеже съм с нов акумулатор, а колата я имам от 3-4 месеца, мислех, че е стартер и чаках да се стопли за да го отварям. Обаче ти сега ме хвърли в музиката... :gruebel
Колата е пасат 2Е.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 27 фев 2006 20:15


проверете си и двамата връзката на +.
тя е: алтернатор->шалтер->акумулатор. точно на шалтера кородира яко и почва да магарува.
сваляне на гайката, почистване на връзките и монтаж. като препоръчвам да се дублира кабела алтернатор->акумулатор с директен който не минава през връзки в шалтера.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 28 фев 2006 12:56


Ваското забеляза ли в текста на Vladoiko ?:

забравих да напиша преди това че стартера не затяга когато свала кабела за високото от бобината.Върти тогава колкото пъти искам без проблемно,щом го закача затяга веднага


Потребителски аватар
vladoiko
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 27 фев 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот vladoiko » Вто 28 фев 2006 19:15


стартера не затяга когато свала кабела за високото от бобината.Върти тогава колкото пъти искам без проблемно,щом го закача затяга веднага


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 28 фев 2006 23:05


направи каквото ти казах все пак. и провери как са ти подредени кабелите на делкото. имах случай със 180 градуса презацепено делко...


aatanas
Мнения: 95
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aatanas » Сря 01 мар 2006 8:32


vaskoto1 написа:проверете си и двамата връзката на +.
тя е: алтернатор->шалтер->акумулатор. точно на шалтера кородира яко и почва да магарува.
сваляне на гайката, почистване на връзките и монтаж. като препоръчвам да се дублира кабела алтернатор->акумулатор с директен който не минава през връзки в шалтера.


Моя стартер прави ама едно към едно същите номера!!!!!

Та въпроса ми към "vaskoto1" е може ли да се извърши тая процедура
без да се сваля стартера, че като го гледам къде са го завряли на........??
И това за дублажа на кабела - от къде на стартера?? - ако може драсни нещо набързо да ми стане ясно??
Двигателя е същия 2Е.

Благодаря предварително. Атанас
[/b]


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 мар 2006 9:33


стартера не се сваля. насе-а проследи ги тия кабели де... как да го напиша по подробно :???


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Сря 01 мар 2006 10:31


и аз го имах що горе същия проблем, като завъртах ключа за запалване беше като тото дали ще запали или няма да има тоци. Оказа се клеморед-а, при по-рязко завъртане на ключа запалва.
Това изгасване на лампите като завъртиш ключа след контакта ли се появява? и изобщо не ти върти стартер?


Потребителски аватар
vladoiko
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 27 фев 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот vladoiko » Сря 01 мар 2006 16:52


не се губат тоците.просто върти адски мъчно и бавно.Затяга в пълния смисам на думата.а когато сам махнал кабела на високото може да стартирам100 пъти подред и няма проблем.Върти си бързо като нов.Пдобах да варта и без да изключа имобилайзера.Варти си пак идеално по колкото си пъти искам.Е като река да запала дори и след такова развъртане преди това пак затяга адски.Проверих сега кабелите на делкото наредени са си както требва.Плюсов кабел още отдавна сам пуснал директно.Проберих нощес да не е от отечка-няма и оттечка.Просто е мистерия


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 01 мар 2006 17:05


абсолютно изглежда или като много предварение, или както ти казва Ваското1 може и да е кофти зацепване...


Потребителски аватар
vladoiko
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 27 фев 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот vladoiko » Сря 01 мар 2006 17:41


Въртях и на закъснение.Колата стана тромава ама проблема остана.Може би го правеше по рядко но не може да се кара така.А не знам за кво кофти зацепване става въпрос ,аз по принцип не отбирам много ама хода при един приятел който има сервиз и е жичкаджия.Не е ли възмижно проблема да е в самото делко нещо да се е прецакало


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 мар 2006 18:24


снимай делкото и кабелите към цилиндрите-искам да ги видя!


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 01 мар 2006 19:13


Мен ку ме питате ми изглежда като разменени/объркани кабели.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта