


Придърпване...
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Придърпване...
Привет колеги!При мен проблемът е следният:когато двигателят е студен колата работи перфектно,но когато вдигне малко градосите колата започва да ми придърпва и се дави един вид,всякаш не и достига бензин...Не мога да си обясня от каде идва причината...Благодаря предварително!
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Придърпване...
Хол?
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Придърпване...
Познато ми е това,но не мога в момента да се сетя какво беше това 

-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Придърпване...
Да спомена,че на газ работи перфектно...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Придърпване...
rumenbm написа:...когато двигателят е студен колата работи перфектно,но когато...
А двигателят беше?...
Хол, това ще рече Хол-датчика, този, който казва кога точно и дали да се пусне искрата (впрочем- и бензина...)
Намира се под дистрибуторната капачка. Буксичката с трите кабелчета там е за него.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Придърпване...
Това сигурно е датчика за температура на водата, особено щом на газ няма този проблем и на студен двигател е Ок.
"Компютъра" не разбира че е загрял двигателя и преобогатява сместа. Може да е самия датчик, а може да е и жицата от него до компа. Разбира се това е само една от възможностите, но поне е лесно да се провери. Потърси малко - писано е как, че сега ме мързи да го описвам пак с подробности, но общо взето трябва да намериш таблицата със съпротивления при различни температури на антифриза и да засечеш с мултицет дали твоя датчик ее в тези граници.
Стрелката за температурата на таблото показва ли вярно ?
"Компютъра" не разбира че е загрял двигателя и преобогатява сместа. Може да е самия датчик, а може да е и жицата от него до компа. Разбира се това е само една от възможностите, но поне е лесно да се провери. Потърси малко - писано е как, че сега ме мързи да го описвам пак с подробности, но общо взето трябва да намериш таблицата със съпротивления при различни температури на антифриза и да засечеш с мултицет дали твоя датчик ее в тези граници.
Стрелката за температурата на таблото показва ли вярно ?
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Придърпване...
Утре ще погледна кабелчетата на датчика на Хол.При мен всичките ми кабели са иэолирани с иэолирт бан и ще ги погледна само при връските.Доста неща съм
сменил по колата като дистрибуторната капачка и палеца, кабелите и сфещтите,датчика эа температурата и т.н...
Стрелката за температурата на таблото ми показва вярно
сменил по колата като дистрибуторната капачка и палеца, кабелите и сфещтите,датчика эа температурата и т.н...
Стрелката за температурата на таблото ми показва вярно
Re: Придърпване...
като караш на 3-4 -та и подадеш рязко газ да ускориш и колата забоде муцуната и после бавно набере ,не се съмнявай-палец, капачка и кабели .около 60лв. но това са консумативи.
прави се проверка и с мотортестер за по сигурно ,защото може да има и свещи.

- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Придърпване...
Така и не разбрахме кода на мотора...
rudoni, доста категорично поставяш диагнози, но позволи ми да не се съглася изобщо с мнението ти. Особено ако говорим за 1.8 моно мотор. Това което описваш много по-често е причинено от неправилна центровка, проблем с ТПС-а, неработещ датчик за въздуха и/или водата и др. Плюс това само читави кабели са над 60лв. А и би ли обяснил какво имаш предвид под "Мототестер", че нещо нищо не ми говори ?
rudoni, доста категорично поставяш диагнози, но позволи ми да не се съглася изобщо с мнението ти. Особено ако говорим за 1.8 моно мотор. Това което описваш много по-често е причинено от неправилна центровка, проблем с ТПС-а, неработещ датчик за въздуха и/или водата и др. Плюс това само читави кабели са над 60лв. А и би ли обяснил какво имаш предвид под "Мототестер", че нещо нищо не ми говори ?
Re: Придърпване...
колега , професионално се занимавам .мотор тестера е електронна система за диагностика на запалването . и по точно чрез изследване на искрата и напреженията във първичната верига /ниско/ и във вторичната/високото/напрежение се определя работоспособността им. преди се казваха " Елкони" но тъй и неможаха да се научат да работйт със тях
виждал съм на много места да стоят като паметници. всички сега работят с кодочетци ,но те не хващат проблемите във високите токове.
може и с осцилоскоп с подходящи измервателни параметри.стига да има около теб.


- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Придърпване...
Аз пък не се занимавам професионално
Според мен на първо време е време да разберем какъв е мотора. 


-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Придърпване...
Мотора ми е 2Е пълен инжекцион.Кабелите са ми маркови и съм дал 80лв.за тях.В момента не мога да се сетя каква марка бяха ,но мисля,че с В започваше.Никога не съм спестявал за качество.
Re: Придърпване...
rumenbm написа:Да спомена,че на газ работи перфектно...
потвърждавам мнение за проверка на това което писах по горе . работата на бензин и газ се отразява различно на запалителната система ,особено ако в нея има пробиви.газово горивната смес на различните горива се отразява различно на горенето на искрата. в някои случаи се опитва да я гаси и тя избивая на вън по изолатора и там обикновено свещите са черни. но може и друго . да мине през мотор тестер за по сигурня диагностика ,щом кодочетците казват че няма повреда.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Придърпване...
[quote="rumenbm"Кабелите са ми маркови и съм дал 80лв.за тях.
Хубави маркови кабели под 120лв комплекта/5бр/ трудно ще намериш 


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Придърпване...
Теодор написа:[quote="rumenbm"Кабелите са ми маркови и съм дал 80лв.за тях.Блаженни са вярващите
Хубави маркови кабели под 120лв комплекта/5бр/ трудно ще намериш
Аз съм с 1.8 моно ама...си купих читави на Bosch за 130лв от свестен магазин....изкараха няма 3 месеца и светнаха.
Сега съм с Beru за 80лв и съм много доволен.
Иначе за кабелите - при проблем с тоците е много по-осезаем при газ отколкото при бензин...няма логика да дирите проблем с тоците при положение,че колата работи добре на газ.А и при студен двигател проблемите с тоците са по-видими понеже е по-влажно...а проблемите се вясват като позагрее.
Според мен иде реч за някой датчик а не за токов проблем.Нека да се види тая кола какви грешки дава поне преди да се изтърбушва

Последна промяна от zfa159 на Сря 04 мар 2009 9:24, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта