vw B 3. Когато реши не пали

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
JORDANN
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

vw B 3. Когато реши не пали

Мнениеот JORDANN » Вто 03 мар 2009 14:51


Двигателя е 2000i.Пасат-а го купих преди година и нямяше проблем,след известно време взе да проявява характер и от време на време не ще да пали.Бензин и ток колкото щеш и все тая.Оставям го някой и друг час и след това си пали все едно никога не е имал проблем,до следващия път/този проблем го има и при -18 и при+35 градуса и се държи по същия начин/.
Ако някой има решение за този проблем да даде едно рамо че вече ми иде да мина с валяк през него. :banghead:




Потребителски аватар
niksa_89
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: vw B 3. Когато реши не пали

Мнениеот niksa_89 » Вто 03 мар 2009 16:26


Здравеи колега . Подобен проблем и аз имах и се оказа от климотеда на контакния ключ . Също така и можеш да провериш свещите и палеца на разптеделителната капачка да не е пробил .

Дано съм бил полезен и успех с решаването на проблема :да:


Потребителски аватар
JORDANN
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: vw B 3. Когато реши не пали

Мнениеот JORDANN » Вто 03 мар 2009 16:34


Благодаря за идеята, но тези варианти ги пробвах още при първата поява на проблема , също и почистване на всички куплунзи ,кабелчета , връзки и тем подобни,които могат да имат отношение към запалването.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: vw B 3. Когато реши не пали

Мнениеот radotom » Вто 03 мар 2009 16:35


Здрасти, Данчо.
Със същия таралясник съм, та ще се пробвам с помощта... :lol:
Прочетох предния ти постинг, за опита ти със стабилизатора на напрежение в таблото, така, че първо по часта, която смятам, ще ти е по-лесно:
Бобината старателно е огледай за пукнатини. Ако това непалене се случва по-често при влажно време- много вероятно е да е от нея.
Отвори разпределителната капачка и виж под палеца да не би да има следи от масло. Хол-датчика хич не се разбира с маслата и корпуса му здава багажа :(
Свържи едно светодиодче паралелно на 5-ата дюза, отдясно на смукателния колектор. При студен старт тя трябва да сработва, докато въртиш стартера. Ако светодиода свети- отвий й двете болтчета и виж дали наистина пръска.
Друго, което се сещам е клемореда. Наскоро ми се случи да го диагностицирам на един Пассат. Даваш на контакт- всичко ОК. Въртиш на стартер- стартера върти, но изчезва контакта. Хванах го, като видях, че точно в този момент захранването на Хол-датчика изчезва! :shock
Следващото е налягане на гориво ;) Може да си постъпва, но ако налягането е ниско- пиши го бегало да запали! Там вече или горивен филтър, или помпата ти е износена оста и заклинва. Като развърти- оправя се.
Налягането, без да си запалил, само на контакт трябва да е 3 бара. Мери се най-лесно пак на маркуча на 5-ата дюза.
Възможно е и да 'залепва' помпата от гадории от 'хубавия' ни бензин или да са се разложили гумените уплътнения и те да залепват.
Дано съм бил полезен!
Успех!


Потребителски аватар
volodya iliev
Мнения: 367
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: APT 2000 4MOTION
Местоположение: Дупница

Re: vw B 3. Когато реши не пали

Мнениеот volodya iliev » Вто 03 мар 2009 16:37


Здравей колега дай нещо повече като информация гасне ли ти по време на движение докато караш и когато не иска да запали,като дадеш на контакт чуваш ли бензиновата помпа да работи.


Потребителски аватар
JORDANN
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: vw B 3. Когато реши не пали

Мнениеот JORDANN » Вто 03 мар 2009 16:57


По време на движение колата не е гаснала никога и си върви перфектно и на безин и на газ/пали винаги на бензин пробвал съм и принудително на газ и когато не иска -не иска/.като въртя на стартер помпата работи ,но за пукнатини по бобината не съм се сетил да гледам.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: vw B 3. Когато реши не пали

Мнениеот Гергин » Вто 03 мар 2009 20:37


Имаш ли имобилайзер? :wink:


Потребителски аватар
JORDANN
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: vw B 3. Когато реши не пали

Мнениеот JORDANN » Сря 04 мар 2009 16:33


sasho07 написа:Имаш ли имобилайзер? :wink:

Не . Няма какво да блокира паленето/аларма или имобилайзер/


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: vw B 3. Когато реши не пали

Мнениеот zfa159 » Чет 05 мар 2009 1:15


Може да ти се стори налудничево ама гледал ли си клемореда на контакния ключ? Премери дали там всичко е наред.При мен правеше по същия начин :
-като завъртя на контакт всичко е идеално...завътрам още малко да завърти стартера и в този миг клемореда ми прекъсва захранването към всички елементи като ЕКУ,Запалитална система и т.н. и т.н....и чакай си да запали.
-на 2-3 врътвания туку реши и даде контакт за кратко и колата запали...в този миг пускам ключа и той си се връща в положението на контакт - и колата така може да мине и един милион километра ако не я гасиш - не прекъсва захранването и си работи.
-гасиш и тръгваш пак да палиш - пак въпрос на късмет.
Най-лесно можеш да разбереш като докато не иска да запали извадиш един кабел от някой цилиндър и сложиш една свещ за проба - ако има искра значи не е запалване и не е и проблем с клемореда.За клемореда е много издайно,че като завъртиш на стартер гаснат лампите на таблото за алтернатор и за маслото веднага (все едно си върнал ключа в неутрална позиция).
за да пали понякога без определена последователност говорим или за елетрически проблем по някоя верига,свързана с паленето или с проблем по високото напрежение след бубината...да кажем има влага,бубината е цепната и няма искра към делкото или пробива централния кабел и тем подобни.
Затова най-лесно ще ти е да видиш най-напред лампите на таблото за да изключиш клемореда (аз не ги видях цели 2 часа,че спират да светят като завъртя).И когато се случи да не иска да запали да видиш на някой произволно избран цилиндър дали има искра...то между газта и бензина това е общото най-грубо казано.


Потребителски аватар
geordano
Мнения: 154
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 15:23
Автомобил: VW CC
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: vw B 3. Когато реши не пали

Мнениеот geordano » Пет 06 мар 2009 9:06


Здравей колега,
имах същият проблем 2 пъти. Първият път чаках 2 часа !!! докато запали.
Вторият път имах късмет да съм до сервиз. Забравих за кажа - аз съм с 2Е мотор 115к.с. .
Проблема ми вече е решен на 100% ( преди 1 година ).
Повредата е в централното решаващо устройство( компютъра ), подава сигнал на петата дюза , която е за палене на студен двигател и тя пръска гориво постоянно , което води до "давене" на двигателя. При всеки опит за палене се пръска много повече от необходимото гориво.

Дано моите патила ти помогнат да си решиш проблема.


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: vw B 3. Когато реши не пали

Мнениеот единак » Пет 06 мар 2009 9:44


С друга кола имах подобни проблеми и беше бобинката на стартера. Много ми прилича на такова... лесно се проверява, но не пропускай възможността да е и от клемореда.


Потребителски аватар
JORDANN
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: vw B 3. Когато реши не пали

Мнениеот JORDANN » Пет 06 мар 2009 12:51


варианта с клемореда е отпаднал отдавна,всичко около него,другите варианти по токовете до бобина и свещи и те отпдаха и сега трябва да намеря време да пробвам 5-ата дюза/ако иска да си покаже рогата че за момента всичко си е нормално/.надявам се от всички идеи една да е вярната че аз вече съм изчерпан,благодаря и ако се сетите за още нещо пишете.


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw B 3. Когато реши не пали

Мнениеот kr1s0 » Нед 08 мар 2009 12:23


Имах същия проблем и аз с непаленето след като ми го докара от Германия моя пасат и незнайно защо 1 път като не запали по този начин взех гидорето и чукнах 3-4 пъти върхъ моноинжекцията отгоре и палеше :screwy :screwy . Оказа , че тампона ми се бил прокъсал. :applause:


Потребителски аватар
lub0o
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw B 3. Когато реши не пали

Мнениеот lub0o » Нед 08 мар 2009 12:29


същия проблем и при мене беше,колко ядове ми създаваше бутал сам в яките задръствания :D оказа се клемореда на контакния ключ


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw B 3. Когато реши не пали

Мнениеот swissmad » Нед 08 мар 2009 17:18


Кумеца имаше същия проблем на опел вектра 1,8ми .Оказа се компютъра.Дано да не е това.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта