Г3 2000куб, 16В или Г4 1,8, Турбо

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Г3 2000куб, 16В или Г4 1,8, Турбо

Мнениеот Rabbit » Сря 01 мар 2006 17:16


приятел си търси нещо от "нашия край".
Двоуми се между Г3, ABF двг. или Г4, 1.8 Турбо. Дизелите не са му по вкуса.
Ако някой има впечатления, моля да ги сподели: возия, мощност, разход, каквото и да е.




Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Сря 01 мар 2006 17:31


щом се е насочил към Г3 ГТИ и Г4 1.8Т значи си пада по скорости :twisted:
за мен 1.8Т е по-добрия вариант, има доста повече възможност за развитие към повече коне :wink: , а и не може да се сравнява турбо с атмосферен двигател
а и 1.8Т като цяло е доста здрав двг


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 01 мар 2006 17:51


Ами на мен нещо малко несериозно ми изглежда тази дилема. Просто разликата в цената м/у двата е най-малко 10 000 лв. Говоря при еднакво гледани (поддържани) коли и разлика само в пробег и възраст.


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Сря 01 мар 2006 18:24


и на мен ми се струва станна дилемата...
аз лично карам Г3 2000 16В, много съм доволен от колата.
нямам наблюдения върху Г4, знам само че доста е скъпо окачването(дано тука някой не ме оплюе)
така че избора опира до финансови възможности


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Сря 01 мар 2006 19:24


Въобще няма съмнения че 1.8Т двигателя е по-добрият вариант. По възможност произведен 2000 г или след това (отстранени дефенкти в бубините, променени масленни магистрали за охлаждане на турбото, без кабел за газта (Drive-By-Wire) и други разни подробности). Има страхотен потенциал за сравнително евтин и много ефективен тунинг.

**** FORCED INDUCTION RULEZZZZ ****


Потребителски аватар
drift
Мнения: 103
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
Автомобил: Skoda Octavia TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Sofia

Мнениеот drift » Сря 01 мар 2006 19:27


Голф 4 разбира се сто пъти повече кола е,а двигателя 1.8т има доста възможност за развитие.Вече за здравина не мога да кажа.А и турбото си е турбо.


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Сря 01 мар 2006 19:44


тук според мен въпроса е в това дали искаш да развиваш двигателя или да остане в сток вид.....ако имаш парите да купиш Г4 то по-добре вземи един абф и тия 8-10к лева ги хвърли в двигателя и ще постигнеш нещо което ще ти качва адреналина всеки път щом седнеш в него ако ли пък предпочиташ по спокойния и сток вид автомобили купи г4 1.8т така стоят нещата според мен.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 01 мар 2006 20:05


аз съм фен на 4-ките :) Освен всичко друго са и много по-красиви. Даже да не пипаш мотора, с лек оптичен тунинг (окачване, фарове, стопове и джанти) става просто красавица, която поне още 4-5 години ще си държи цената, докато 3-ката ще се обезценява много, особенно след нова година (живот и здраве да сме в ЕС).

Според мен, добре пипната 4-ка изглежда даже по-добре от 5-ца.


Потребителски аватар
drift
Мнения: 103
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
Автомобил: Skoda Octavia TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Sofia

Мнениеот drift » Сря 01 мар 2006 20:33


Според мен, добре пипната 4-ка изглежда даже по-добре от 5-ца.

и според мен е така.


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Сря 01 мар 2006 21:07


Общо взето както се вижда и от мненията на колегите, като изключим цената 4-ката е по-добрия вариант, но зависи какво търси човека. Аз съм абсолютно сигурен, че ABF двигателя е много по-дърпащ и много по-"приятен" за каране от 1.8Т. Сравнението съм го правил между Пасати с такъв двигател /при това този с ABF беше комби В4, другия седан 1998г./ , явно двулитровия мотор особено на ниски обороти /до 3500/ си е по-добър, нищо че другия и с турбина.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 01 мар 2006 21:20


:screwy ми явно този пасат 1.8Т дето си карал е бил не много в час първо 1.8Т има повече въртящ момент при по-ниски обороти, развива мощността си от 150коня пак при по-ниски обороти и по каталог е по-бърз от този, с който ти го сравняваш -> така, че си в заблуда.


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Сря 01 мар 2006 21:35


Колега, турбината си е турбина, само това ще ти кажа, ти си реши!


Потребителски аватар
drift
Мнения: 103
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
Автомобил: Skoda Octavia TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Sofia

Мнениеот drift » Сря 01 мар 2006 21:43


mladvampirTDI написа:Колега, турбината си е турбина, само това ще ти кажа, ти си реши!
:да: независимо дизелова или бензинова турбина,турбото си е турбо.


Потребителски аватар
T_D_I
Мнения: 114
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SF

Мнениеот T_D_I » Сря 01 мар 2006 22:41


...емиии...наистина странно сравнение...
...аз имам 4 GTI и много ме кефи :oops: ...
...значи от към подръжка сигурно е малко по дебело,но все пак си е още горе долу нова кола...
...иначе от гледна точка на извращения :twisted: също може много да се изпише,но турбината не е за пренебрегване...
...абеее и двете коли са си яки,въпроса е кво ти е на сърцето,а и на джоба...
...между другото разхода при мене е малко... :shock ..,но пълно щастие нямаааа...
...поздрави... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Сря 01 мар 2006 23:37


20vTurbo написа:По възможност произведен 2000 г или след това (отстранени дефенкти в бубините, променени масленни магистрали за охлаждане на турбото, без кабел за газта (Drive-By-Wire) и други разни подробности).


под секрет да кажа, че тези неща важат за Щатския пазар! За всички 1.8Т мотори в Щатите това си е хронично заболяване, докато в Европа е изключително рядък, да не казвам несрещан проблем. Бобините са различни ..

dmitko написа:Аз съм абсолютно сигурен, че ABF двигателя е много по-дърпащ и много по-"приятен" за каране от 1.8Т.


Аз имам наблюдения и върху двата и смея да твърдя, че не е вярно твърдението ти. По-приятният мотор за каране е 1.8Т Със сигурност е и по-дърпащия, защото има повече Nm.

Най-хубавото качество на 1.8Т е, че в момента, в който ти oмръзне с 1000лв става 200к.с., а с 5000-6000лв. може да го направиш 300, естествено за сметка на дълголетието, но може да се намери баланса м/у доста сила и безгрижни километри спокойно.

Според мен двете коли нямат никакво сравнение, както каза колегата по-горе, първо имат поне 10 000лв. разлика. Golf IV със сигурност е по-добрата кола, защото вози много по-добре, много по-обезшумена и комфортна е. За поддръжка, според мен са еднакви, каквото съм сменял по моята е еднакво с III-ката, която имах преди. Сменял съм само консумативи .. накладки, масла .. Единственото нещо, което съм сменял по 1.8Т мотора е комутатор, на който му изгоря единия канал и започна да работи на три цилиндъра, но това се случи и на още един приятел с А4 1.8Тq.

Имал съм и Golf III, имам две Golf IV-ки в момента .. бих избрал Golf IV 1.8T



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта