приятел си търси нещо от "нашия край".
Двоуми се между Г3, ABF двг. или Г4, 1.8 Турбо. Дизелите не са му по вкуса.
Ако някой има впечатления, моля да ги сподели: возия, мощност, разход, каквото и да е.
Г3 2000куб, 16В или Г4 1,8, Турбо
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Въобще няма съмнения че 1.8Т двигателя е по-добрият вариант. По възможност произведен 2000 г или след това (отстранени дефенкти в бубините, променени масленни магистрали за охлаждане на турбото, без кабел за газта (Drive-By-Wire) и други разни подробности). Има страхотен потенциал за сравнително евтин и много ефективен тунинг.
**** FORCED INDUCTION RULEZZZZ ****
**** FORCED INDUCTION RULEZZZZ ****
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тук според мен въпроса е в това дали искаш да развиваш двигателя или да остане в сток вид.....ако имаш парите да купиш Г4 то по-добре вземи един абф и тия 8-10к лева ги хвърли в двигателя и ще постигнеш нещо което ще ти качва адреналина всеки път щом седнеш в него ако ли пък предпочиташ по спокойния и сток вид автомобили купи г4 1.8т така стоят нещата според мен.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
аз съм фен на 4-ките
Освен всичко друго са и много по-красиви. Даже да не пипаш мотора, с лек оптичен тунинг (окачване, фарове, стопове и джанти) става просто красавица, която поне още 4-5 години ще си държи цената, докато 3-ката ще се обезценява много, особенно след нова година (живот и здраве да сме в ЕС).
Според мен, добре пипната 4-ка изглежда даже по-добре от 5-ца.

Според мен, добре пипната 4-ка изглежда даже по-добре от 5-ца.
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
Общо взето както се вижда и от мненията на колегите, като изключим цената 4-ката е по-добрия вариант, но зависи какво търси човека. Аз съм абсолютно сигурен, че ABF двигателя е много по-дърпащ и много по-"приятен" за каране от 1.8Т. Сравнението съм го правил между Пасати с такъв двигател /при това този с ABF беше комби В4, другия седан 1998г./ , явно двулитровия мотор особено на ниски обороти /до 3500/ си е по-добър, нищо че другия и с турбина.
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
...емиии...наистина странно сравнение...
...аз имам 4 GTI и много ме кефи
...
...значи от към подръжка сигурно е малко по дебело,но все пак си е още горе долу нова кола...
...иначе от гледна точка на извращения
също може много да се изпише,но турбината не е за пренебрегване...
...абеее и двете коли са си яки,въпроса е кво ти е на сърцето,а и на джоба...
...между другото разхода при мене е малко...
..,но пълно щастие нямаааа...
...поздрави...
...аз имам 4 GTI и много ме кефи

...значи от към подръжка сигурно е малко по дебело,но все пак си е още горе долу нова кола...
...иначе от гледна точка на извращения

...абеее и двете коли са си яки,въпроса е кво ти е на сърцето,а и на джоба...
...между другото разхода при мене е малко...

...поздрави...

- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
20vTurbo написа:По възможност произведен 2000 г или след това (отстранени дефенкти в бубините, променени масленни магистрали за охлаждане на турбото, без кабел за газта (Drive-By-Wire) и други разни подробности).
под секрет да кажа, че тези неща важат за Щатския пазар! За всички 1.8Т мотори в Щатите това си е хронично заболяване, докато в Европа е изключително рядък, да не казвам несрещан проблем. Бобините са различни ..
dmitko написа:Аз съм абсолютно сигурен, че ABF двигателя е много по-дърпащ и много по-"приятен" за каране от 1.8Т.
Аз имам наблюдения и върху двата и смея да твърдя, че не е вярно твърдението ти. По-приятният мотор за каране е 1.8Т Със сигурност е и по-дърпащия, защото има повече Nm.
Най-хубавото качество на 1.8Т е, че в момента, в който ти oмръзне с 1000лв става 200к.с., а с 5000-6000лв. може да го направиш 300, естествено за сметка на дълголетието, но може да се намери баланса м/у доста сила и безгрижни километри спокойно.
Според мен двете коли нямат никакво сравнение, както каза колегата по-горе, първо имат поне 10 000лв. разлика. Golf IV със сигурност е по-добрата кола, защото вози много по-добре, много по-обезшумена и комфортна е. За поддръжка, според мен са еднакви, каквото съм сменял по моята е еднакво с III-ката, която имах преди. Сменял съм само консумативи .. накладки, масла .. Единственото нещо, което съм сменял по 1.8Т мотора е комутатор, на който му изгоря единия канал и започна да работи на три цилиндъра, но това се случи и на още един приятел с А4 1.8Тq.
Имал съм и Golf III, имам две Golf IV-ки в момента .. бих избрал Golf IV 1.8T
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта