


Какво не трябва да сменяме с втора употреба части?
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Какво не трябва да сменяме с втора употреба части?
Според мен има неща където нови или няма къде да ги намериш нови или не можеш да ги купиш нови: Моторче празен ход, Дебитомер, ЕКУ, Дроселови клапи и други работи, които са неоправдано скъпи (бензинови регулатори например за мен ми искаха за голфа 180 лв. за един кирлив регулатор пък си го намерих за 20 лв. 2ра ръка)
Re: Какво не трябва да сменяме с втора употреба части?
А бе вие що сте си взели коли които не можете да поддържате ? Само ново всичко друго е компромис ама не ново от Симеон или други незнайни клошарски магазини.
- stoqn_g60
- Мнения: 4380
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ADA
- Местоположение: у Софията
Re: Какво не трябва да сменяме с втора употреба части?
shpeki ,ти въобще разбра ли замисъла на темата??!!
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Какво не трябва да сменяме с втора употреба части?
shpeki написа:А бе вие що сте си взели коли които не можете да поддържате ? Само ново всичко друго е компромис ама не ново от Симеон или други незнайни клошарски магазини.
Купи си нова хидравлична рейка като ти протече бе отвореняк,струва 1300лв,колата ти цялата е 3000-ще си купиш ли?

- di4evv
- Мнения: 517
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
- Автомобил: ауди а 4
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Какво не трябва да сменяме с втора употреба части?
shpeki написа:А бе вие що сте си взели коли които не можете да поддържате ? Само ново всичко друго е компромис ама не ново от Симеон или други незнайни клошарски магазини.
да бе колега,точно тъй.ама кат караш кола за 2000 лв и кат ти се прецака демпферната шайба на коляновия вал ,тогава кво прайм?Отивам в аутоплюса и изсипвам 1053 лв за нова шайба?
бутала що да не може ,аз си взех 2-ра употреба MAHLE за 60 лв от колега,а на магазина са 600.И кво няма да върви мотора с тях ли?Тва са консумативи дет са доста скъпички(поне за моите възможности),и никой не може да ме убеди,че трябва да си ги купя нови.То по таз логика дай всички да си купим нови коли и да си караме.3 датчика смених за температурата(нови),еми докато не си намерих оригинален(2-ра употреба)стрелката не спря да се е..ава
Никога не съм правил компромиси за части по окачването,спирачки,кормилната уредба.Накладки,шарнири ,накрайници,маркучета и т.н-САМО НОВИ.Има обаче и други части които трябва да се сменят и които според мен е по добре да са 2-ра употрба,отколкото някое китайско менте.Все пак това е мое лично мнение и аз никой не ангажирам с него
- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Какво не трябва да сменяме с втора употреба части?
di4evv написа:shpeki написа:А бе вие що сте си взели коли които не можете да поддържате ? Само ново всичко друго е компромис ама не ново от Симеон или други незнайни клошарски магазини.
да бе колега,точно тъй.ама кат караш кола за 2000 лв и кат ти се прецака демпферната шайба на коляновия вал ,тогава кво прайм?Отивам в аутоплюса и изсипвам 1053 лв за нова шайба?
бутала що да не може ,аз си взех 2-ра употреба MAHLE за 60 лв от колега,а на магазина са 600.И кво няма да върви мотора с тях ли?Тва са консумативи дет са доста скъпички(поне за моите възможности),и никой не може да ме убеди,че трябва да си ги купя нови.То по таз логика дай всички да си купим нови коли и да си караме.3 датчика смених за температурата(нови),еми докато не си намерих оригинален(2-ра употреба)стрелката не спря да се е..ава
Никога не съм правил компромиси за части по окачването,спирачки,кормилната уредба.Накладки,шарнири ,накрайници,маркучета и т.н-САМО НОВИ.Има обаче и други части които трябва да се сменят и които според мен е по добре да са 2-ра употрба,отколкото някое китайско менте.Все пак това е мое лично мнение и аз никой не ангажирам с него
Колега евала за казаното според мен си напълно прав и те подкрепям на 100%


И да не съм офф, не слагайте втора ръка аудио говорители

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Какво не трябва да сменяме с втора употреба части?
А възможно ли е примерно един амортисьор даден магазин да го купува от моргата,след това да го пребоядисва,лъсват го целия, и му слагат 100% че и повече надценка и да го продават за нов



- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Какво не трябва да сменяме с втора употреба части?
Golf_Diesel_ написа:А възможно ли е примерно един амортисьор даден магазин да го купува от моргата,след това да го пребоядисва,лъсват го целия, и му слагат 100% че и повече надценка и да го продават за нов![]()
На мен лично не ми се вярва но в нашата държава всичко е възможно

-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Какво не трябва да сменяме с втора употреба части?
Не мисля че някой си купува само нови неща. Колко хора биха си купили нов карбуратор, борд компютър или изобщо нещо безсмислено скъпо - много ясно че няма да дам за Г2 1000лв за една отделна част.
Ама има един голям процент от хора, дето обясняват, че неща като съединител, амортисьор или термостат е супер оферта да си купиш 2 ръка, понеже нови са ментета. С Трабанта работех на тоя принцип - ново менте или втора ръка. Ами....ремонтирах постоянно едни и същи неща, докато не се изръся за оригинално ново. Вярно излиза двойно, ама като си сметнеш загубеното време и труда на майстора излиза баш същото.
Ама има един голям процент от хора, дето обясняват, че неща като съединител, амортисьор или термостат е супер оферта да си купиш 2 ръка, понеже нови са ментета. С Трабанта работех на тоя принцип - ново менте или втора ръка. Ами....ремонтирах постоянно едни и същи неща, докато не се изръся за оригинално ново. Вярно излиза двойно, ама като си сметнеш загубеното време и труда на майстора излиза баш същото.
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какво не трябва да сменяме с втора употреба части?
Не можеш да сравняваш цената на нови части на Трабант и Фолксваген, разликата е драстична. А и колко ментета има за Трабант и колко за ФВ?
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Какво не трябва да сменяме с втора употреба части?
Вярно е не са еднакви. За трабант са по скъпи : спирачна помпа МЕНТЕ 120лв, колянов вал менте е 150лв, предни фалшиви накладки 40комплект лв, цилиндърчета пак ментаци 80лв Свикнах да ми казват "няма" "свърши" "като докараме" "има унгарско" "много е запазено" и т.н, защото оригинални части има само с връзки или от запасите на някой дядо.
За голф винаги мога да си купя оригинални части, които струват малко повече от втора ръка, ама вероятно ще ме надживеят. Втората ръка осоновна част след 1-2 години макс пак ще е за смяна и пак ще минавам през същите филми вместо да си карам колата. Одавна разбрах че евтиното излиза скъпо, ама не се знае кога ще го разберат и другите - може би при N-тата смяна на изпуснали амортисьори или при десетия термостат/температурен датчик, който или е от най-евтините или е втора ръка.
За голф винаги мога да си купя оригинални части, които струват малко повече от втора ръка, ама вероятно ще ме надживеят. Втората ръка осоновна част след 1-2 години макс пак ще е за смяна и пак ще минавам през същите филми вместо да си карам колата. Одавна разбрах че евтиното излиза скъпо, ама не се знае кога ще го разберат и другите - може би при N-тата смяна на изпуснали амортисьори или при десетия термостат/температурен датчик, който или е от най-евтините или е втора ръка.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Какво не трябва да сменяме с втора употреба части?

Другата страна на мометата е, че в доста случаи по моргите ценообразуват на око и цифрите са по-солени отколкото във фирмения магазин. Давам пример: блок с бутони за стъкла на Ц-класа 2000г. В автоморга която няма да назовавам искат 350лв. Да ама оригинален и чисто нов във Балкан Стар струва 200лв!!!!!


- ChronoS
- Мнения: 963
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
- Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
- Двигател: 2_9 Syncro
- Местоположение: мадан/Пловдив
- Контакти:
Re: Какво не трябва да сменяме с втора употреба части?
Така да попитам.Рейката ремонтира ли се или чисто нова да купувам.За натягане нестава.
.И колко пари струва горе долу за Поло 92г.

Re: Какво не трябва да сменяме с втора употреба части?
di4evv написа:shpeki написа:А бе вие що сте си взели коли които не можете да поддържате ? Само ново всичко друго е компромис ама не ново от Симеон или други незнайни клошарски магазини.
да бе колега,точно тъй.ама кат караш кола за 2000 лв и кат ти се прецака демпферната шайба на коляновия вал ,тогава кво прайм?Отивам в аутоплюса и изсипвам 1053 лв за нова шайба?
бутала що да не може ,аз си взех 2-ра употреба MAHLE за 60 лв от колега,а на магазина са 600.И кво няма да върви мотора с тях ли?Тва са консумативи дет са доста скъпички(поне за моите възможности),и никой не може да ме убеди,че трябва да си ги купя нови.То по таз логика дай всички да си купим нови коли и да си караме.3 датчика смених за температурата(нови),еми докато не си намерих оригинален(2-ра употреба)стрелката не спря да се е..ава
Никога не съм правил компромиси за части по окачването,спирачки,кормилната уредба.Накладки,шарнири ,накрайници,маркучета и т.н-САМО НОВИ.Има обаче и други части които трябва да се сменят и които според мен е по добре да са 2-ра употрба,отколкото някое китайско менте.Все пак това е мое лично мнение и аз никой не ангажирам с него
Мда хората отдавна са осъзнали, че новата кола е най оферта и е най изгодна ама ние винаги се опитваме да минеме метър.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта