Здравейте колеги,
Знае ли някой къде се намира зумера за налягането на маслото? (който се вкл когато няма високо налягане).
Гледах на таблото ама там не видях нищо да прилича на зумер (няколко ИС и това е).
Става въпрос за 1.4моно инжекция 92г.
Зумер за налягане на маслото на МК3
- snairl
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 18 яну 2009 16:54
- Автомобил: GIV 4Motion
- Двигател: AZJ 2003
- Местоположение: Ямбол
Зумер за налягане на маслото на МК3
Последна промяна от snairl на Нед 29 мар 2009 14:57, променено общо 2 пъти.
- bobo 22
- Мнения: 70
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 16:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: русе-кара-гоф3 гт-1.8 моно, абс мотор, 95година.
Re: Зумер за налягане на маслото на МК3
ЗДР.колега значи и аз имам проблем сас зумера обаче при мене е следното...значи като натисна кам 170 -180 и после като смъкна на 80-90 и почва пищи зумера и светва лампата на маслото.а като го натисна отново към 130-140 пък спира.и така се повтаря.и тоя проблем го имам от както съм я купил.моля помагайте. а и дан забравя колата е голф3 1.8.90 коня-мотор-ABS. 

Re: Зумер за налягане на маслото на МК3
бобо аз съм със същия двигател и на мен ми правеше номера в движение, след съветите в тази статия > http://www.vwclub.bg/articles.php?id=13 нагласих всички стойности на максимум и оттогава не се е обадило нито веднъж.
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Зумер за налягане на маслото на МК3
зумера мисля е в таблото извади някоя жица от масления филтър и виж от каде писка
Бобо вероятно като ти загрее маслото става доста рядко или е под минимума или вискозитета с 10W или 15W караш може и да не гокачва в норма.
Бобо вероятно като ти загрее маслото става доста рядко или е под минимума или вискозитета с 10W или 15W караш може и да не гокачва в норма.
-
Symptom
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Зумер за налягане на маслото на МК3
Ха ся познайте кога спря да пищи...- snairl
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 18 яну 2009 16:54
- Автомобил: GIV 4Motion
- Двигател: AZJ 2003
- Местоположение: Ямбол
Re: Зумер за налягане на маслото на МК3
Бобо и при мен проблема е подобен, само че карам максимум 120-130 (все пак колата е 1.4) та от тази скорост намалям някъде до 60-70 и след като дигна 80-90 светва. Проверявах датчици (т.е. сменях), кабели - нейсе. Нормално пробвам датчика за високо налягане с пробна лампа бачка (т.е. дава маса).
Бях я дал на един "майстор" ама той ми окасил интегралата в таблото и затворил датчика за ниско налягане през лампата на таблото.
Та след този майстор си оправих таблото, но немога да намеря зумера каде го е откъснал.
Както и да е карам с 10W40 и аз си мислех че след като загрее маслото по-малко мазни. Въпроса е че на място този проблем го няма.
Та причините според мен може да са следните:
1/ Незиправни датчици - сменени
2/ Кабелите дават на маса - проверени
3/ Дефектна интеграла - малко вероятно тъй като на място проблема го няма
4/ Некачествено(менте) масло - много вероятно
5/ Подпушване на мазителната система - на място щеше да го има същия проблем
6/ Износена маслената помпа - малко вероятно, на място след форсаж го няма проблема
Хайде някой ако го знае от къде иде този проблем да свирка. Почти съм сигурен, че половината голфове в Ямбол са с окасени табла
минали през същия този майстор.
Та ако има желание някой колега може да дръпне кабела на датчика за високото и да се обади от къде се чува зумера - дали е в таблото или е долу при бушоните.
Само за информация, зумера пищи само като го няма високото налягане, за ниското светва лампата постоянно.
Бях я дал на един "майстор" ама той ми окасил интегралата в таблото и затворил датчика за ниско налягане през лампата на таблото.
Та след този майстор си оправих таблото, но немога да намеря зумера каде го е откъснал.
Както и да е карам с 10W40 и аз си мислех че след като загрее маслото по-малко мазни. Въпроса е че на място този проблем го няма.
Та причините според мен може да са следните:
1/ Незиправни датчици - сменени
2/ Кабелите дават на маса - проверени
3/ Дефектна интеграла - малко вероятно тъй като на място проблема го няма
4/ Некачествено(менте) масло - много вероятно
5/ Подпушване на мазителната система - на място щеше да го има същия проблем
6/ Износена маслената помпа - малко вероятно, на място след форсаж го няма проблема
Хайде някой ако го знае от къде иде този проблем да свирка. Почти съм сигурен, че половината голфове в Ямбол са с окасени табла
Та ако има желание някой колега може да дръпне кабела на датчика за високото и да се обади от къде се чува зумера - дали е в таблото или е долу при бушоните.
Само за информация, зумера пищи само като го няма високото налягане, за ниското светва лампата постоянно.
Re: Зумер за налягане на маслото на МК3
Вие сте за смяна на основни и биелни лагери,за шлайф на коленовия вал и евентуално за нова малсена помпа!Съжалявам 
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Зумер за налягане на маслото на МК3
paagrio написа:бобо аз съм със същия двигател и на мен ми правеше номера в движение, след съветите в тази статия > http://www.vwclub.bg/articles.php?id=13 нагласих всички стойности на максимум и оттогава не се е обадило нито веднъж.
Въй,има и
Я обясни какво точно си дал на "максимум"
,нещо май не ти е станало ясно от статията,еле пък от маслената система на Молфа 
- snairl
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 18 яну 2009 16:54
- Автомобил: GIV 4Motion
- Двигател: AZJ 2003
- Местоположение: Ямбол
Re: Зумер за налягане на маслото на МК3
Колеги нека не се заяждаме.
Даскала™ това за биелни и основни лагери сериозно ли го казваш? Може ли да се аргументираш? Как мога да проверя/разбера дали са за смяна лагерите?
Ако сваля маслената помпа как да разбера дали е износена?
Даскала™ това за биелни и основни лагери сериозно ли го казваш? Може ли да се аргументираш? Как мога да проверя/разбера дали са за смяна лагерите?
Ако сваля маслената помпа как да разбера дали е износена?
Re: Зумер за налягане на маслото на МК3
snairl,както даскала ти писа-биелни лагери,маслена помпа и тъй на татък...
1.кабели не могат да окъсяват/тогава зумера нямаше да ти писука
2.разликата между форсажа на място и карането с висока скорост няма нищо общо.ако имаше борд компютър щеше да забележиш разликата от 30-40 градуса на маслото.на място около 80-90градуса ,при висока скорост до 120-130 градуса.или помпата не успява да направи налягане при тази тепература ,или маслото бяга през износени лагери или повдигачи.не знам кой ти е ровил из таблото,ама едва ли е имал работа там.зумерчето е в таблото
1.кабели не могат да окъсяват/тогава зумера нямаше да ти писука
2.разликата между форсажа на място и карането с висока скорост няма нищо общо.ако имаше борд компютър щеше да забележиш разликата от 30-40 градуса на маслото.на място около 80-90градуса ,при висока скорост до 120-130 градуса.или помпата не успява да направи налягане при тази тепература ,или маслото бяга през износени лагери или повдигачи.не знам кой ти е ровил из таблото,ама едва ли е имал работа там.зумерчето е в таблото
- snairl
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 18 яну 2009 16:54
- Автомобил: GIV 4Motion
- Двигател: AZJ 2003
- Местоположение: Ямбол
Re: Зумер за налягане на маслото на МК3
Мерси Poni, гледам че си градски от Ямбол. Ако сваля маслената помпа как да разбера дали е износена?
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Зумер за налягане на маслото на МК3
Мери се с луфтомерни пластини какво разтояние има м/у зъбите на помпата и м/у зъбите и стената й.
Много по-лесно и правилно е, обаче, първо да се иде в сервиз и да се измери налягането на маслото
Много по-лесно и правилно е, обаче, първо да се иде в сервиз и да се измери налягането на маслото
- snairl
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 18 яну 2009 16:54
- Автомобил: GIV 4Motion
- Двигател: AZJ 2003
- Местоположение: Ямбол
Re: Зумер за налягане на маслото на МК3
Послушах колегата radotom и ходих в сервиз, барабар с центровката измерихме и налягането. Значи при ниски обороти около 800-900 беше 1.6-1.8, на около 2000 стигаше до на 4.0 . Което автоматично изключи маслената помпа. Та за мене въпроса остава вече или е таблото или е маслото.
При това развитие на нещата има ли възможност биелните лагери да са за смяна и от там да иде проблема?
При това развитие на нещата има ли възможност биелните лагери да са за смяна и от там да иде проблема?
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Зумер за налягане на маслото на МК3
Ако беше от биелни лагери, щеше да падне налягането на маслото 
Нямаш грижи от към това поне!
Сменяй с читаво масло- нещо от рода на 10W40.
Ползвай одобрените от VAG марки и модели:
viewtopic.php?f=17&t=115074
Нямаш грижи от към това поне!
Сменяй с читаво масло- нещо от рода на 10W40.
Ползвай одобрените от VAG марки и модели:
viewtopic.php?f=17&t=115074
- snairl
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 18 яну 2009 16:54
- Автомобил: GIV 4Motion
- Двигател: AZJ 2003
- Местоположение: Ямбол
Re: Зумер за налягане на маслото на МК3
Мерси колега, това и ще направя. То маслото което е в момента не мога да му прочета името даже, пък камо ли да съм го чувал. Мда това изглежда важно.
Ще се опитам да сваля таблото тази вечер и ще кача някоя друга снимка. Надявам се някой дето ги знае работата да ме упъти къде е този прословут зумер.
Ще се опитам да сваля таблото тази вечер и ще кача някоя друга снимка. Надявам се някой дето ги знае работата да ме упъти къде е този прословут зумер.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта
