1.9TDI 1z мотор дюзи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Дюзи за 1.9TDI 1z мотор

Мнениеот Andonov » Сря 11 мар 2009 22:07


hris90 написа:Свързах се с фирмата която ми монтира чипа и ми казаха че е рисковано да се
променят таблиците безразборно и че каквото трябва да се променя в совтоера е
направено.Препоръчаха ми да си остане този чип иначе може да се прецака нещо
като изскуствено се надуват таблиците


А те естествено ли ги надуват. mhihi
Aми да ти кажа, че тези хора нищо не разбират щом така са ти отговорили.

Не е казано, че след смяна на дюзи ще се променя турбото. Има и други неща.
Като например градус на впръскване и продължителност, което е задължително след други дюзи.
А те, че не могат да ги правят и слагат само готови софтуери е друга бира.




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Дюзи за 1.9TDI 1z мотор

Мнениеот ifidik » Сря 11 мар 2009 22:23


да допълня,че таблиците не се променят безразборно.брезел знае какво прави и факт е колата на "кире тди".от 110коня тди,скъса кола 230коня(не една).моята е 90коня(алх)върви повече от 110 с чип,споменатото ауди 1з с други дюзи и чип от брезел също върви като 130коня.истината е че тия чипове се правят по поръчка и наши изисквания(и на друга цена), но си заслужава.
да се върна на темата:ако смениш дюзите и се свържеш с брезел за чип точно за твоята кола ,ще имаш чувството,че колата ти досега не е вървяла и това без да счупиш нещо за в бъдеще


Потребителски аватар
plmitev
Мнения: 63
Регистриран на: Чет 04 яну 2007 20:16
Автомобил: VW Golf
Двигател: ALH 2000
Местоположение: Ловеч

Re: Дюзи за 1.9TDI 1z мотор

Мнениеот plmitev » Сря 11 мар 2009 23:31


Преди време се опитах да подхвана темата за смяна на дюзи и чип, но нещо не ми се получи. По скоро получих отговори от типа: боядисай си И-то червено и ще има конете. Сега си мисля че съм попаднал на правилните хора и правилното място. Аз също съм с ALH и не ламтя за нещо фантастично, но това моторче наистина иска да покаже повече отколкото са го скопили в завода. Ще съм благодарен на колегата Ifidik, ако каже какви дюзи е сложил, какво допълнително с дюзите трябва да се направи, а чипа от Брезел ще бъде за финал. Или поправете ме ако нещо греша. Мисля че тук не сме конкуренти, а просто да обменим опит кой какво е направил и как го е направил... за да не откриваме топлата вода.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Дюзи за 1.9TDI 1z мотор

Мнениеот ifidik » Сря 11 мар 2009 23:44


не е тук мястото за тия коментари,но без да сменяш нищо се свържи с брезел и наистина очаквай чудеса.при доста експерименти тоя мотор само от софтуер изненада всички.стоков ме беше яд да го карам, сега ми е трудно да го карам...културно


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Дюзи за 1.9TDI 1z мотор

Мнениеот Andonov » Сря 11 мар 2009 23:50


plmitev написа:Преди време се опитах да подхвана темата за смяна на дюзи и чип, но нещо не ми се получи. По скоро получих отговори от типа: боядисай си И-то червено и ще има конете. Сега си мисля че съм попаднал на правилните хора и правилното място. Аз също съм с ALH и не ламтя за нещо фантастично, но това моторче наистина иска да покаже повече отколкото са го скопили в завода. Ще съм благодарен на колегата Ifidik, ако каже какви дюзи е сложил, какво допълнително с дюзите трябва да се направи, а чипа от Брезел ще бъде за финал. Или поправете ме ако нещо греша. Мисля че тук не сме конкуренти, а просто да обменим опит кой какво е направил и как го е направил... за да не откриваме топлата вода.


Повярвай това, което ти писа Ифидик и наистина ще бъдеш очарован.


Потребителски аватар
plmitev
Мнения: 63
Регистриран на: Чет 04 яну 2007 20:16
Автомобил: VW Golf
Двигател: ALH 2000
Местоположение: Ловеч

Re: Дюзи за 1.9TDI 1z мотор

Мнениеот plmitev » Чет 12 мар 2009 0:00


Благодаря за отговорите момчета, ще потърся Брезел... и обещавам да се похваля колко културно карам :-)


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Дюзи за 1.9TDI 1z мотор

Мнениеот Zinoto » Чет 12 мар 2009 1:03


ifidik написа:не е тук мястото за тия коментари,но без да сменяш нищо се свържи с брезел и наистина очаквай чудеса.при доста експерименти тоя мотор само от софтуер изненада всички.стоков ме беше яд да го карам, сега ми е трудно да го карам...културно

Добре де с тези малки дюзи и отварят на по-високо налягане колко коня долу горе стават? Иво твоя голф нали е с 0.216


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Дюзи за 1.9TDI 1z мотор

Мнениеот Passat_bs » Чет 12 мар 2009 5:14


Заводските дюзи на 1Z са 0.184 мм. а на AFN-a са 0.205 мм. 0.216 както и по-големите от тях 0.230 и нагоре са тунинг дюзи и са 180-200 коня. В комбинация с VNT17 или VNT20 и 12 мм. бутало на помпата стават чудеса. Аз на моя Пасат съм карал с 0.205 дюзи в комбинация с чип и вървеше доста добре, но и пушеше стабилно, а разхода при настъпване минаваше 10.


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дюзи за 1.9TDI 1z мотор

Мнениеот ABSOLUT » Чет 12 мар 2009 8:48


Passat_bs написа:Заводските дюзи на 1Z са 0.184 мм. а на AFN-a са 0.205 мм. 0.216 както и по-големите от тях 0.230 и нагоре са тунинг дюзи и са 180-200 коня. В комбинация с VNT17 или VNT20 и 12 мм. бутало на помпата стават чудеса. Аз на моя Пасат съм карал с 0.205 дюзи в комбинация с чип и вървеше доста добре, но и пушеше стабилно, а разхода при настъпване минаваше 10.

Т.е. ти на твоя Пасат (който май е тоталка разбрах, нали на части я продаваше) си му сложил само дъзи от АФН и чип, не си сменял турбината, така ли?
Предполагам просто чипа я надува повече за да може да вкарва нужното количество въздух за повечето гориво през тези по-голями дюзи?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дюзи за 1.9TDI 1z мотор

Мнениеот dobrin » Чет 12 мар 2009 10:55


Все ми се струва, а и вече доста е писано по въпроса, че при кастъм изпълнения чипа също трябва да е писан специално. В противен случай, ще има вървене, но повече горене, пушеци и т.н.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Дюзи за 1.9TDI 1z мотор

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 12 мар 2009 21:32


дотук разбрах- дюзи от АФН и чип от Брезел.
НО, доколкото знам на 1з системата работи на 190 бара, а на АФН-а на 210 бара(инфото може да не е достоверно) та с по-голям дебит, намаляме налягането, т.е. ще работи ли всичко както трябва без да се сменя буталото което сток е 10мм


Потребителски аватар
tyrel01
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Дюзи за 1.9TDI 1z мотор

Мнениеот tyrel01 » Вто 06 дек 2011 21:07


До колегата Passat_bs.Колега аз съм със същия пасат само дето нз твоя на колко километра е.Моето добиче е на малко над 900 хилки.С дюзи от AFN,чип от Brezel и запушен ИГР клапан само от вакуума с "чеп" :oops: .При нормална скорост 90 до 100 на места и с повече,но главно в този интервал с 90 литра изминах 1600км и ми останаха 10 литра.Пътуването беше с 4 човека и малко багаж, лятно време.Преди намесата на Brezel :bowdown колата харчеше малко над 5 защото чипа беше за стоковите дюзи.Колата пушеше много отзад беше опушена и не вдигаше повече от 180 с мъка.Сега старчето набира до 190 доволно и съм вдигал 220,но от тях няма смисъл.От този мотор за тези км. аз няма какво повече да го пазя. Решен съм на по сериозен тунинг с монтаж на 6 степенна кутия и смяна на голяма част от периферията.Та се чудя,щом моя мотор е на тия км твоя на колко ли е бил за да даде този разход?!?Имам познат със същата кола на над милион и 100 хиляди със чип от Италия и колата общо взето си гори пак около 5.Може би зависи не толкова от км които са изминати,а от подръжката и начина по който са изминати.За 13 хил км с масло 10W40 от пръчката която е 750мл.половината е хапва.Искам да се извиня предварително,че пиша втемата на друг,но това е първият път,в който се усмелих да пиша във форума.Поздрави :beer


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Дюзи за 1.9TDI 1z мотор

Мнениеот ifidik » Вто 06 дек 2011 23:22


гледай поне от кога са темите facepalm


Потребителски аватар
tyrel01
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Дюзи за 1.9TDI 1z мотор

Мнениеот tyrel01 » Сря 07 дек 2011 20:17


Видях колега,но като са старички значи ли че не се коментират :oops:


pero golfa
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dolno Kamartzi

Re: Дюзи за 1.9TDI 1z мотор

Мнениеот pero golfa » Сря 18 юни 2014 13:28


колеги след смяна на дюзи 205 от 110 ка на 1.9 тди 1з и чип колко коня ше стане и дали ше дигне разхода.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта