Проблемна работа като колата е студена !!-Решено 2-ра част!
Мисля че открих от къде идва цялата проблемация.Има едно реле което като колата почне да прекъсва го чух да цъка с честотата на прекъсването.Релето се намира точно до ЕКУ-то и се нарича:Inlet manifold pre-heater relay.Докато колата работи като го пипна плякянето вътре в него си е доста силно.Дано утре да има работещи магазини за да го купя и да пиша резултата 
- ChronoS
- Мнения: 963
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
- Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
- Двигател: 2_9 Syncro
- Местоположение: мадан/Пловдив
- Контакти:
До попитам и аз за моя проблем.За да не пускам нова тема.Полото е 91г 1.1 На газ работи добре но на бензин прекъсва нещо на ниски обороти.Като загрее е същата работа.Ако неподадеш газ гасне веднага.А ако му подадеш повече нещо се едно се дави и гасне пак.Оня на елкома каза че или на бензин или на газ ще е добре неможе и на двете. 
Re: Проблемна работа като колата е студена !! - Решено!
Проблема се оказа датчика за температурата на входящия въздух.Смяна с нов-втора ръка за 10 лв. и отново съм в играта.Може да 

Re: Проблемна работа като колата е студена !!-Решено 2-ра част!
Проблема се оказа датчика за температурата на входящия въздух.Смяна с нов-втора ръка за 10 лв. и отново съм в играта.Може да
Да ама не!Проблема вече е напълно решен, и колата си работи перфектно на бензин.Оказа се че регулатора за налягането на бензина не е в час и дави системата.Подмяна и всичко е ок.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта